PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Namesto plastične: kavna skodelica, ki funkcionira kot kornet?

Kavna skodelica

Popijem svojo kavo in nato pojem skodelico? Si lahko zamislimo kaj takega? Da. Rešitev sta iznašli in vpeljali dve prijateljici, Aniyo Rahebi and Catherine Hutchins, naveličani igre kulture odpadkov. Vsako leto se menda v Ameriki zavrže 50 milijard skodelic, tj. skupina izdelkov, ki se uporabljajo le približno eno uro, pravijo statistike, ki štejejo rabo kavnih take-away skodelic za enkratno uporabo. Podatka za Evropo žal nimamo, a gotovo se tem navadam iz leta v leta približujemo. Prijateljici sta tako ustanovili Good Edi z misijo: pojejte kavno skodelico za enkratno uporabo, namesto da jo zavržete!

Good Edijeve skodelice so narejene iz ovsenih in žitnih zrnc, so brez GSO in okusne kot dober piškotek, ki se kar topi v ustih. Vrh vsega pa lahko vročo tekočino zadržijo tudi do 8 ur ter se popolnoma razgradijo v samo 2 tednih (v kolikor se odločimo, da jih po pitju kave ne zaužijemo, ampak samo zavržemo med odpadke). Primerjajmo to samo z običajnimi papirnato-plastičnimi skodelicami, ki se bodo držale na tem planetu še dolgo potem, ko tudi nas ne bo več. 99,75 % skodelic za enkratno uporabo se namreč ne da niti reciklirati.

Ko sta ti nadvse domiselni Avstralki iz Melbourna kreirali rešitev, sta veliko razmišljali tudi o dobri uporabniški izkušnji: da so tako užitne skodelice hrustaljave in obenem ne spremenijo posameznikove naklonjenosti do njegove najljubše kave. Da je v ospredju sporočilo: dobro za ljudi in za naravo. Manj si tudi obremenjen, če jo zavržeš v koš in se ti je ne ljubi pojesti. Pomemben pri vsem skupaj pa je tudi vidik zdravja: klasične plastične to go skodelice potem, ko vanjo zlijemo vročo tekočino priljubljenega kavnega napitka, topijo plastiko neposredno iz sten skodelice, ki jo potem z vsakim požirkom v majhnih delčkih zaužijemo. Zato je skrajni čas za preklop na eko alternativo, kot sta premišljevali ustanoviteljici Good Edi.

So 100 % veganske, niso pa še brezglutenske, a delajo na temu, kot je razbrati iz njihove bodoče delovne strategije. Pri tem vafelj kornetu se sama samo še sprašujem, kako je s higienskim vidikom, zdaj še posebej, ko smo se v covid-19 paniki navadili na čistočo pri vsem, česar se dotikamo. Ekipa Good Edi je v ta namen dodala še recikliran papirnat ovoj.

Kavna skodelica
vir slike: Good Edi

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.