Namesto plastične: kavna skodelica, ki funkcionira kot kornet?

Aktualno, Prispevki

📅 16.12.2021

Popijem svojo kavo in nato pojem skodelico? Si lahko zamislimo kaj takega? Da. Rešitev sta iznašli in vpeljali dve prijateljici, Aniyo Rahebi and Catherine Hutchins, naveličani igre kulture odpadkov. Vsako leto se menda v Ameriki zavrže 50 milijard skodelic, tj. skupina izdelkov, ki se uporabljajo le približno eno uro, pravijo statistike, ki štejejo rabo kavnih take-away skodelic za enkratno uporabo. Podatka za Evropo žal nimamo, a gotovo se tem navadam iz leta v leta približujemo. Prijateljici sta tako ustanovili Good Edi z misijo: pojejte kavno skodelico za enkratno uporabo, namesto da jo zavržete!

Good Edijeve skodelice so narejene iz ovsenih in žitnih zrnc, so brez GSO in okusne kot dober piškotek, ki se kar topi v ustih. Vrh vsega pa lahko vročo tekočino zadržijo tudi do 8 ur ter se popolnoma razgradijo v samo 2 tednih (v kolikor se odločimo, da jih po pitju kave ne zaužijemo, ampak samo zavržemo med odpadke). Primerjajmo to samo z običajnimi papirnato-plastičnimi skodelicami, ki se bodo držale na tem planetu še dolgo potem, ko tudi nas ne bo več. 99,75 % skodelic za enkratno uporabo se namreč ne da niti reciklirati.

Ko sta ti nadvse domiselni Avstralki iz Melbourna kreirali rešitev, sta veliko razmišljali tudi o dobri uporabniški izkušnji: da so tako užitne skodelice hrustaljave in obenem ne spremenijo posameznikove naklonjenosti do njegove najljubše kave. Da je v ospredju sporočilo: dobro za ljudi in za naravo. Manj si tudi obremenjen, če jo zavržeš v koš in se ti je ne ljubi pojesti. Pomemben pri vsem skupaj pa je tudi vidik zdravja: klasične plastične to go skodelice potem, ko vanjo zlijemo vročo tekočino priljubljenega kavnega napitka, topijo plastiko neposredno iz sten skodelice, ki jo potem z vsakim požirkom v majhnih delčkih zaužijemo. Zato je skrajni čas za preklop na eko alternativo, kot sta premišljevali ustanoviteljici Good Edi.

So 100 % veganske, niso pa še brezglutenske, a delajo na temu, kot je razbrati iz njihove bodoče delovne strategije. Pri tem vafelj kornetu se sama samo še sprašujem, kako je s higienskim vidikom, zdaj še posebej, ko smo se v covid-19 paniki navadili na čistočo pri vsem, česar se dotikamo. Ekipa Good Edi je v ta namen dodala še recikliran papirnat ovoj.

Kavna skodelica
vir slike: Good Edi

Ostali prispevki

Berem Super Znamko

Berem Super Znamko

Super Znamko berem sam,Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz...

EU kartica ugodnosti za invalide

EU kartica ugodnosti za invalide

Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, slovensko javnost razsvetljuje o pomembnem družbeno odgovornem projektu: EU kartice...

Intralighting z novim izdelkom Issa

Intralighting z novim izdelkom Issa

Podjetje Intralighting, vrhunski in vselej inovativen ponudnik naprednih svetlobnih rešitev, je na trg poslal nov svetlobni instrument – Issa. Še...

Drzno drzni Bold

Drzno drzni Bold

AM agencija in beglobal sta združili moči in odslej delujeta pod enotno znamko in imenom: BOLD.group. Simpatična, energična, zagnana ekipa mladih...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja