NAGRADNA IGRA: AL!VE DROPS, URADNA ČOKOLADA SLOVENSKIH SMUČARJEV

Aktualno, Prispevki

📅 29.11.2021

Kaj se zgodi, ko se slovenski alpski smučarji, osvajalci belih strmin združijo z AL!VE osvajalci najslajših sladkih razvad? Nastanejo AL!VE Drops čokoladne kapljice, boljša sladka izbira za vse športnike in aktivne, ki skrbijo za uravnoteženo prehrano, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut, Nutty in Energy. Vse čokoladne kapljice pa so tudi obogatene z vitamini in minerali!

Spoznaj več o AL!VE Drops in sodeluj v veliki nagradni igri!

AL!VE zlati sponzor SLO SKI alpskih smučarskih reprezentanc

Ajdovski Incom LEONE, največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji, je to zimo s svojo blagovno znamko sladoledov in čokolad AL!VE združil moči s slovenskimi smučarji in predstavil AL!VE Drops čokoladne kapljice. Slovenski alpski smučarski asi kot so Andreja Slokar, Ana Bucik, Meta Hrovat, Žan Kranjec in Štefan Hadalin, med drugimi, so bili vključeni že v samem procesu razvoja izdelkov. V letu 2021 so na svetovnem prvenstvu v Cortini d’Ampezzo ekskluzivno prvi testirali prve AL!VE Drops vzorčne čokoladne kapljice. Na podlagi njihovih mnenj je bila prvotna čokoladna receptura še izpopolnjena, AL!VE pa je z novo sezono postal zlati sponzor SLO SKI smučarskih reprezentanc.

AL!VE Drops predstavljajo boljšo sladko izbiro

Ena porcija sodobnega in priročnega »TO GO« pakiranja vsebuje zgolj okoli 150 za prste obliznit kalorij, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut (mlečno čokolado s slanim arašidovim polnilom), Nutty (belo čokolado z lešnikovim polnilom) in Energy (vegansko temno čokolado s pomarančnim sokom v prahu in naravno aromo pomaranče).

Vse tri so si zadale najbolj pomembne cilje. Da izpolnijo naše sladke želje in nas napolnijo z energijo, ki šteje! Funkcionalnost čokolade (vseh treh okusov) AL!VE Chocolate drops je tako zagotovljena z dodanimi vitamini A, B6, B12, D3 in folno kislino. V njih pa najdemo tudi minerala selen in cink, ki prispevata k izboljšanju imunskega sistema.

Z vsakim nakupom AL!VE Drops podpiramo mlade slovenske smučarje

Najslajše je uživati, ko skrbimo za jutri. Poleg zlatega SLO SKI sponzorstva, podjetje Incom pri vsakem nakupu AL!VE Drops čokoladnih kapljic 2 centa namenja podpori mladim smučarskim silam, ki bodo kmalu osvajale naše bele strmine (in srca!). Kaj je lahko še slajše od tega? Zagrizimo, brez vsakršne slabe vesti! AL!VE Drops čokoladne kapljice so na voljo v trgovinah HOFER, Mercator, INTERSPAR, Tuš ter v drogerijah DM.

Sodeluj v nagradni igri in si prisluži nagrade, s katerimi bo ta zima res sladka
Kako sodelovati? 2 načina sta.

  1. Kupi AL!VE Drops (ali pa kar vse 3!)
    Obišči našo spletno stran in vnesi svojo številko računa v nagradni boben.
  2. V nagradnem žrebu pa lahko sodelujemo tudi z reševanjem AL!VE Drops kviza!

Nagradna igra traja od 29. 11. 2021 do 3. 1. 2022, pogoji za sodelovanje so na voljo na naši spletni strani.

Žrebanje nagrad bo 3. januarja 2022.

Ostali prispevki

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja