NAGRADNA IGRA: AL!VE DROPS, URADNA ČOKOLADA SLOVENSKIH SMUČARJEV

Aktualno, Prispevki

📅 29.11.2021

Kaj se zgodi, ko se slovenski alpski smučarji, osvajalci belih strmin združijo z AL!VE osvajalci najslajših sladkih razvad? Nastanejo AL!VE Drops čokoladne kapljice, boljša sladka izbira za vse športnike in aktivne, ki skrbijo za uravnoteženo prehrano, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut, Nutty in Energy. Vse čokoladne kapljice pa so tudi obogatene z vitamini in minerali!

Spoznaj več o AL!VE Drops in sodeluj v veliki nagradni igri!

AL!VE zlati sponzor SLO SKI alpskih smučarskih reprezentanc

Ajdovski Incom LEONE, največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji, je to zimo s svojo blagovno znamko sladoledov in čokolad AL!VE združil moči s slovenskimi smučarji in predstavil AL!VE Drops čokoladne kapljice. Slovenski alpski smučarski asi kot so Andreja Slokar, Ana Bucik, Meta Hrovat, Žan Kranjec in Štefan Hadalin, med drugimi, so bili vključeni že v samem procesu razvoja izdelkov. V letu 2021 so na svetovnem prvenstvu v Cortini d’Ampezzo ekskluzivno prvi testirali prve AL!VE Drops vzorčne čokoladne kapljice. Na podlagi njihovih mnenj je bila prvotna čokoladna receptura še izpopolnjena, AL!VE pa je z novo sezono postal zlati sponzor SLO SKI smučarskih reprezentanc.

AL!VE Drops predstavljajo boljšo sladko izbiro

Ena porcija sodobnega in priročnega »TO GO« pakiranja vsebuje zgolj okoli 150 za prste obliznit kalorij, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut (mlečno čokolado s slanim arašidovim polnilom), Nutty (belo čokolado z lešnikovim polnilom) in Energy (vegansko temno čokolado s pomarančnim sokom v prahu in naravno aromo pomaranče).

Vse tri so si zadale najbolj pomembne cilje. Da izpolnijo naše sladke želje in nas napolnijo z energijo, ki šteje! Funkcionalnost čokolade (vseh treh okusov) AL!VE Chocolate drops je tako zagotovljena z dodanimi vitamini A, B6, B12, D3 in folno kislino. V njih pa najdemo tudi minerala selen in cink, ki prispevata k izboljšanju imunskega sistema.

Z vsakim nakupom AL!VE Drops podpiramo mlade slovenske smučarje

Najslajše je uživati, ko skrbimo za jutri. Poleg zlatega SLO SKI sponzorstva, podjetje Incom pri vsakem nakupu AL!VE Drops čokoladnih kapljic 2 centa namenja podpori mladim smučarskim silam, ki bodo kmalu osvajale naše bele strmine (in srca!). Kaj je lahko še slajše od tega? Zagrizimo, brez vsakršne slabe vesti! AL!VE Drops čokoladne kapljice so na voljo v trgovinah HOFER, Mercator, INTERSPAR, Tuš ter v drogerijah DM.

Sodeluj v nagradni igri in si prisluži nagrade, s katerimi bo ta zima res sladka
Kako sodelovati? 2 načina sta.

  1. Kupi AL!VE Drops (ali pa kar vse 3!)
    Obišči našo spletno stran in vnesi svojo številko računa v nagradni boben.
  2. V nagradnem žrebu pa lahko sodelujemo tudi z reševanjem AL!VE Drops kviza!

Nagradna igra traja od 29. 11. 2021 do 3. 1. 2022, pogoji za sodelovanje so na voljo na naši spletni strani.

Žrebanje nagrad bo 3. januarja 2022.

Ostali prispevki

MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

»Evo ti kosilo«, nova kuharska knjiga priljubljenega ustvarjalca receptov in kulinaričnega blogerja, Saša Škete, bo po našem prepričanju postala ponarodela fraza v svetu slovenskega kulinaričnega ustvarjanja. Seveda za tem stoji zgodba. Dobra zgodba.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

OSREDNJA TEMA: PRAVLJIČNOST V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: PRAVLJIČNOST V ZNAMČENJU

K tržni prepoznavnosti znamke nedvomno prispevajo tudi logotipi, kreativne vsebine, spletna mesta in aplikacije. A to je zgolj en, eksterni del celotne zgodbe. Seveda je razumljivo, da smo ljudje tudi vizualni in se odzivamo tudi na takšne in drugačne vizualne pečate. Običajno smo tudi nagnjeni k posnemanju nečesa ali k reciklažam impresij. Vendar ključno gonilo ali motor uspešnih znamk je tudi v mnogih nevidnih in unikatnih dejavnikih, ki se gradijo kontinuirano, skozi čas. Gradnja znamke je skupek zaporednih, ne nujno enoznačnih strateških procesov. Kot tako jo velja proučevati interno kot tudi eksterno.

BRANJE: BOŠKO PRAŠTALO

BRANJE: BOŠKO PRAŠTALO

Delo je spisano za vse tiste, ki si želijo kakovostnega časa in odnosov, ki prinašajo “prava” poznanstva, “prave” veze, “prave” poti za uresničevanje življenjskih ciljev. Da, vse je mogoče. Tako se bere ta knjiga in daje navdih, da je povezovanje naše najmočnejše orožje.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja