NAGRADNA IGRA: AL!VE DROPS, URADNA ČOKOLADA SLOVENSKIH SMUČARJEV

Aktualno, Prispevki

📅 29.11.2021

Kaj se zgodi, ko se slovenski alpski smučarji, osvajalci belih strmin združijo z AL!VE osvajalci najslajših sladkih razvad? Nastanejo AL!VE Drops čokoladne kapljice, boljša sladka izbira za vse športnike in aktivne, ki skrbijo za uravnoteženo prehrano, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut, Nutty in Energy. Vse čokoladne kapljice pa so tudi obogatene z vitamini in minerali!

Spoznaj več o AL!VE Drops in sodeluj v veliki nagradni igri!

AL!VE zlati sponzor SLO SKI alpskih smučarskih reprezentanc

Ajdovski Incom LEONE, največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji, je to zimo s svojo blagovno znamko sladoledov in čokolad AL!VE združil moči s slovenskimi smučarji in predstavil AL!VE Drops čokoladne kapljice. Slovenski alpski smučarski asi kot so Andreja Slokar, Ana Bucik, Meta Hrovat, Žan Kranjec in Štefan Hadalin, med drugimi, so bili vključeni že v samem procesu razvoja izdelkov. V letu 2021 so na svetovnem prvenstvu v Cortini d’Ampezzo ekskluzivno prvi testirali prve AL!VE Drops vzorčne čokoladne kapljice. Na podlagi njihovih mnenj je bila prvotna čokoladna receptura še izpopolnjena, AL!VE pa je z novo sezono postal zlati sponzor SLO SKI smučarskih reprezentanc.

AL!VE Drops predstavljajo boljšo sladko izbiro

Ena porcija sodobnega in priročnega »TO GO« pakiranja vsebuje zgolj okoli 150 za prste obliznit kalorij, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut (mlečno čokolado s slanim arašidovim polnilom), Nutty (belo čokolado z lešnikovim polnilom) in Energy (vegansko temno čokolado s pomarančnim sokom v prahu in naravno aromo pomaranče).

Vse tri so si zadale najbolj pomembne cilje. Da izpolnijo naše sladke želje in nas napolnijo z energijo, ki šteje! Funkcionalnost čokolade (vseh treh okusov) AL!VE Chocolate drops je tako zagotovljena z dodanimi vitamini A, B6, B12, D3 in folno kislino. V njih pa najdemo tudi minerala selen in cink, ki prispevata k izboljšanju imunskega sistema.

Z vsakim nakupom AL!VE Drops podpiramo mlade slovenske smučarje

Najslajše je uživati, ko skrbimo za jutri. Poleg zlatega SLO SKI sponzorstva, podjetje Incom pri vsakem nakupu AL!VE Drops čokoladnih kapljic 2 centa namenja podpori mladim smučarskim silam, ki bodo kmalu osvajale naše bele strmine (in srca!). Kaj je lahko še slajše od tega? Zagrizimo, brez vsakršne slabe vesti! AL!VE Drops čokoladne kapljice so na voljo v trgovinah HOFER, Mercator, INTERSPAR, Tuš ter v drogerijah DM.

Sodeluj v nagradni igri in si prisluži nagrade, s katerimi bo ta zima res sladka
Kako sodelovati? 2 načina sta.

  1. Kupi AL!VE Drops (ali pa kar vse 3!)
    Obišči našo spletno stran in vnesi svojo številko računa v nagradni boben.
  2. V nagradnem žrebu pa lahko sodelujemo tudi z reševanjem AL!VE Drops kviza!

Nagradna igra traja od 29. 11. 2021 do 3. 1. 2022, pogoji za sodelovanje so na voljo na naši spletni strani.

Žrebanje nagrad bo 3. januarja 2022.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.