Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

MOČ V ZNAMČENJU: UVODNA UREDNIŠKA MISEL

idea-word-cloud-pink-background

Vir: Freepik.com.

Medtem, ko se svet še naprej vztrajno in pogumna premika po poteh tehnološkega napredka in orodij umetne inteligence, je misija močnega znamčenja oz. brandinga še vedno (ali pa morda še bolj) prednostna naloga podjetij: kako se v množici nastopov razlikovati s svojo ponudbo (od konkurence), biti v prednosti, povečati svoj dobiček. Kako biti avtentičen in odstirati »pošten«, pristen značaj po poteh digitalnih trendov, kjer se lahko marsikatera podoba drugače predstavi, kot je v resnici? Razumevanje, kako se nastop blagovne znamke obnaša na različnih platformah, je danes najpomembnejše.

Znamke izdelkov, storitev, osebnosti negujejo in spreminjajo naš pogled na svet. Če odmislimo ceno in se osredotočimo na globalne izsledke različnih raziskav, jih glavnina potrjuje bolj ali manj isti delež: med 70 % do 80 % potrošnikov kupuje izdelke/storitve/pevce/politike … zaradi znamke in njene sporočilnosti oz. posebnega, drugačnega izstopanja. V tem je njena moč.

Močna blagovna znamka v tem smislu se razlikuje od konkurence. Ohranja in povečuje predane in angažirane sledilce. Uporabniki, potrošniki se dosledno ukvarjajo znamkami (kot se ljudje z otroki ali prijatelji), ob katerih se počutijo dobro, imajo občutek, da so zaradi tega vredni nekaj več. Sprošča se aktualizacija smisla. Močna blagovna znamka si lahko v tem kontekstu privošči več: postavlja višje cene, spodbuja ponovne nakupe, kar ima za posledico večje prihodke, tržni delež in pozitivni imidž kapital.

Slovar slovenskega knjižnega jezika opredeljujejo moč v kontekstu sposobnosti: sposobnosti za obstajanje, bivanje, razvijanje, sposobnosti prenašanja in opravljanja (težjih) nalog, uveljavljanja svoje volje, učinkovanja na nekoga ali kaj. Vse to je reprezentacija močnih znamk.

K sodelovanju o teh premislekih in vprašanjih vabljeni k prebiranju kolumen na naslednjih straneh. Svoja razmišljanja so razgrnili ljudje s poklicno kilometrino, ki je vsak strokovnjak oz. strokovnjakinja na svojem področju: Tamara Pevec Barborič, Blaž Kocjančič, Alenka Vidic Praprotnik, Aljaž Peklaj in Maja Ambrož.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Kreativne kapsule

PROMOTIVA

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).