Katja & Aljaž

in poučne vsebine o partnerstvu med odkrivanjem najlepših lokacij za oddih in doživetja v skritih kotičkih Slovenije. »Travel couple«, ki že tretje leto s pristnim ustvarjanjem vsebin na Instagramu in TikToku gradi skupnost, deli uporabne informacije, ponuja priložnost za samorefleksijo in navdihuje lepe zgodbe parov za zmenke, oddihe, celo zaroke…saj, kot pravita, imamo v Sloveniji toliko različnih romantičnih, kulinaričnih, aktivnih in zabavnih doživetij, ki jih marsikdo sploh ne pozna.

Vir fotografij: osebni arhiv.

Torej, po navdih za doživetja v dvoje, vabljeni na naslednjo stran messvjuja s Katjo in Aljažem.

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

1. Sicer zgodbo ustvarjata @v.dvoje 💑, a zares, čigava ideja je bila deliti zgodbo o partnerstvu in prikupnih kotičkih Slovenije?

Ideja je bila Katjina, Aljaž pa je bil takoj za. 🤝🏼

Vir fotografij: osebni arhiv.

2. Ali vaju kdaj kdo tudi v živo vpraša za kakšen nasvet💬 glede partnerstva?

Samo prijatelji, tako kot verjetno vsakega od nas. 😊

3. Če prav razumem, je bila prvotna ideja – blog💻 o partnerstvu, potem pa sta pričela tudi z raziskovanjem najlepših lokacij za oddih in doživetja🌄? Je tako? Sta idejo razvila sama, zgolj iz radovednosti in veselja do ustvarjanja, ali je razvoj ideje spodbudil ekonomski potencial socialnih omrežij📲?

V bistvu je bila prvotna ideja kombinacija poučnih vsebin o partnerstvu in idej za preživljanje časa v dvoje. 🎯 Odkar sva se spoznala, sva bila veliko naokoli, zato so naju prijatelji pogosto spraševali za ideje kam na izlet, romantično večerjo, wellness oddih, dober brunch … 🤭  Največ nasvetov pa so potrebovali ravno v času epidemije, ko smo bili omejeni glede potovanj in izletov. 🦠 Ravno to je privedlo do ideje, da bi lahko najina doživetja z uporabnimi informacijami delila javno in tako z idejami za preživljanje časa v dvoje pomagala še komu.  👩🏻‍❤️‍👨🏻Smiselno se nama je zdelo dodati še poučne vsebine o partnerstvu, ki so bile del Katjinega študija. 💡 Ideja o @v.dvoje se je tako razvila povsem spontano, iz radovednosti in veselja do ustvarjanja, brez ekonomskih ciljev v ozadju. 😊

4. Uspešno delita svojo zgodbo tako na Instagramu📸 kot na TikToku. Katera platforma pa je vama bolj všeč? Zakaj?

Vsaka platforma ima zaradi svojih specifik določene pluse in minuse, ampak nama je najbolj všeč Instagram. 🏆 Na Instagramu poteka več dvosmerne komunikacije kot na TikToku in zaradi tega so odnosi s sledilci bolj osebni, kar nama pomeni več kot le doseg TikTokov. 🥰 V treh letih ustvarjanja vsebin na Instagramu se je na profilu @v.dvoje zgradila skupnost s prečudovitimi posamezniki in prejela sva že toliko lepih zgodb parov, ki so na profilu našli uporabne informacije, priložnost za samorefleksijo 💭 in navdih za zmenke, oddihe, celo zaroke. 💍 To nama daje potrditev, da nekaj očitno delava prav. Zato Instagram. ❤️

5. Je to zgodba, ki jo vodi navdih in bo trajala, dokler traja navdih, ali imata v planu razširiti idejo💡 še na kakšna druga področja?

Ideje so. Kaj se bo realiziralo oziroma kam se bo razvila pot v dvoje, bomo pa še vidli. 🤫 V vsakem primeru bova ostajala zvesta sebi, kot vedno do zdaj. ☺️

6. Je blog vajina primarna dejavnost? Morda se še s čim ukvarjata💼? Če lahko zaupata…

Ustvarjanje vsebin na družbenih omrežjih ni najina primarna dejavnost in nimava cilja oz. želje, da bi to postala. Aljaž se primarno ukvarja z organizacijo dogodkov, Katja pa z marketingom. 👩🏽‍💻 Srečo imava, da lahko oba delava tisto, kar naju veseli, ob tem pa ustvarjava še vsebino v dvoje. 😀

7. Glede na bogato zakladnico lokacij in doživetij, katero/-a je vendarle vajino najljubše🌟? Zakaj?

Vsaka lokacija in vsako doživetje nama je bilo po svoje zanimivo, zato bi težko izpostavila le eno najljubše. 🙈 Obožujeva adrenalinska, romantična in edinstvena doživetja in na srečo imamo v Sloveniji precej lokacij in ponudnikov, ki to omogočajo. 👌🏼 Nekaj najinih najljubših: raziskovanje podzemnih rovov, nočno sankanje, piknik na jezeru, raziskovanje zapuščene vasi, polet do Triglava, grajska večerja na Otočcu, zipline nad kanjonom in rafting po Soči… 😍

Vir fotografij: osebni arhiv.

8. Po doživetja gresta tudi čez mejo – nameravata širiti karto lokacij (in sodelovanj), ali se želita osredotočiti na Slovenijo. Ali lahko zaupata, kam vaju vodi pot naprej🗺️?

Plan je bil, da po epidemiji začneva deliti tudi doživetja iz tujine, ampak sva kmalu ugotovila, da imamo v Sloveniji toliko različnih romantičnih, kulinaričnih, aktivnih in zabavnih doživetij, ki jih marsikdo sploh ne pozna. 🤯 Ker najino skupnost skoraj v celoti sestavljajo Slovenci, jim bolj koristijo objave z idejami številnih doživetij v Sloveniji kot v tujini. 🇸🇮 In ker je glavni namen @v.dvoje delitev uporabnih in zanimivih idej za preživljanje časa v dvoje, se bova še naprej osredotočala na doživetja v naši čudoviti Sloveniji. 🥰 Občasno pa bova delila tudi kakšne bolj zanimive izlete in potovanja čez mejo. 🌍

Vir fotografij: osebni arhiv.

9. Ker smo revija o znamčenju … na katero znamko v svetovnem in/ali domačem merilu najprej✔️ pomislita, se spomnita in zakaj? S čim vaju najbolj prepriča, omreži?

Definitivno Woop!, ker je izjemen slovenski podjetniški podvig. 🔥 Navdušuje naju njihova filozofija in intenziven razvoj. Šli so od enega trampolin parka do številnih zabavnih atrakcij na vedno večih lokacijah in z marketinškimi strategijami razširili ciljno skupino obiskovalcev. Kmalu po otvoritvi trampolin parka sva šla tja na enega izmed prvih zmenkov in postala sva njihova redna obiskovalca. 😎 V svetovnem merilu pa najprej pomisliva na DB Jouney (bivši Douchebag) zaradi inovativno zasnovanih produktov, ki jih imava vedno s sabo na izletih in potovanjih. Pa tudi zaradi njihove zares nore marketinške strategije. 👏🏼

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

read more
MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je odločil pustiti redno službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja