Katja & Aljaž

in poučne vsebine o partnerstvu med odkrivanjem najlepših lokacij za oddih in doživetja v skritih kotičkih Slovenije. »Travel couple«, ki že tretje leto s pristnim ustvarjanjem vsebin na Instagramu in TikToku gradi skupnost, deli uporabne informacije, ponuja priložnost za samorefleksijo in navdihuje lepe zgodbe parov za zmenke, oddihe, celo zaroke…saj, kot pravita, imamo v Sloveniji toliko različnih romantičnih, kulinaričnih, aktivnih in zabavnih doživetij, ki jih marsikdo sploh ne pozna.

Vir fotografij: osebni arhiv.

Torej, po navdih za doživetja v dvoje, vabljeni na naslednjo stran messvjuja s Katjo in Aljažem.

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

1. Sicer zgodbo ustvarjata @v.dvoje 💑, a zares, čigava ideja je bila deliti zgodbo o partnerstvu in prikupnih kotičkih Slovenije?

Ideja je bila Katjina, Aljaž pa je bil takoj za. 🤝🏼

Vir fotografij: osebni arhiv.

2. Ali vaju kdaj kdo tudi v živo vpraša za kakšen nasvet💬 glede partnerstva?

Samo prijatelji, tako kot verjetno vsakega od nas. 😊

3. Če prav razumem, je bila prvotna ideja – blog💻 o partnerstvu, potem pa sta pričela tudi z raziskovanjem najlepših lokacij za oddih in doživetja🌄? Je tako? Sta idejo razvila sama, zgolj iz radovednosti in veselja do ustvarjanja, ali je razvoj ideje spodbudil ekonomski potencial socialnih omrežij📲?

V bistvu je bila prvotna ideja kombinacija poučnih vsebin o partnerstvu in idej za preživljanje časa v dvoje. 🎯 Odkar sva se spoznala, sva bila veliko naokoli, zato so naju prijatelji pogosto spraševali za ideje kam na izlet, romantično večerjo, wellness oddih, dober brunch … 🤭  Največ nasvetov pa so potrebovali ravno v času epidemije, ko smo bili omejeni glede potovanj in izletov. 🦠 Ravno to je privedlo do ideje, da bi lahko najina doživetja z uporabnimi informacijami delila javno in tako z idejami za preživljanje časa v dvoje pomagala še komu.  👩🏻‍❤️‍👨🏻Smiselno se nama je zdelo dodati še poučne vsebine o partnerstvu, ki so bile del Katjinega študija. 💡 Ideja o @v.dvoje se je tako razvila povsem spontano, iz radovednosti in veselja do ustvarjanja, brez ekonomskih ciljev v ozadju. 😊

4. Uspešno delita svojo zgodbo tako na Instagramu📸 kot na TikToku. Katera platforma pa je vama bolj všeč? Zakaj?

Vsaka platforma ima zaradi svojih specifik določene pluse in minuse, ampak nama je najbolj všeč Instagram. 🏆 Na Instagramu poteka več dvosmerne komunikacije kot na TikToku in zaradi tega so odnosi s sledilci bolj osebni, kar nama pomeni več kot le doseg TikTokov. 🥰 V treh letih ustvarjanja vsebin na Instagramu se je na profilu @v.dvoje zgradila skupnost s prečudovitimi posamezniki in prejela sva že toliko lepih zgodb parov, ki so na profilu našli uporabne informacije, priložnost za samorefleksijo 💭 in navdih za zmenke, oddihe, celo zaroke. 💍 To nama daje potrditev, da nekaj očitno delava prav. Zato Instagram. ❤️

5. Je to zgodba, ki jo vodi navdih in bo trajala, dokler traja navdih, ali imata v planu razširiti idejo💡 še na kakšna druga področja?

Ideje so. Kaj se bo realiziralo oziroma kam se bo razvila pot v dvoje, bomo pa še vidli. 🤫 V vsakem primeru bova ostajala zvesta sebi, kot vedno do zdaj. ☺️

6. Je blog vajina primarna dejavnost? Morda se še s čim ukvarjata💼? Če lahko zaupata…

Ustvarjanje vsebin na družbenih omrežjih ni najina primarna dejavnost in nimava cilja oz. želje, da bi to postala. Aljaž se primarno ukvarja z organizacijo dogodkov, Katja pa z marketingom. 👩🏽‍💻 Srečo imava, da lahko oba delava tisto, kar naju veseli, ob tem pa ustvarjava še vsebino v dvoje. 😀

7. Glede na bogato zakladnico lokacij in doživetij, katero/-a je vendarle vajino najljubše🌟? Zakaj?

Vsaka lokacija in vsako doživetje nama je bilo po svoje zanimivo, zato bi težko izpostavila le eno najljubše. 🙈 Obožujeva adrenalinska, romantična in edinstvena doživetja in na srečo imamo v Sloveniji precej lokacij in ponudnikov, ki to omogočajo. 👌🏼 Nekaj najinih najljubših: raziskovanje podzemnih rovov, nočno sankanje, piknik na jezeru, raziskovanje zapuščene vasi, polet do Triglava, grajska večerja na Otočcu, zipline nad kanjonom in rafting po Soči… 😍

Vir fotografij: osebni arhiv.

8. Po doživetja gresta tudi čez mejo – nameravata širiti karto lokacij (in sodelovanj), ali se želita osredotočiti na Slovenijo. Ali lahko zaupata, kam vaju vodi pot naprej🗺️?

Plan je bil, da po epidemiji začneva deliti tudi doživetja iz tujine, ampak sva kmalu ugotovila, da imamo v Sloveniji toliko različnih romantičnih, kulinaričnih, aktivnih in zabavnih doživetij, ki jih marsikdo sploh ne pozna. 🤯 Ker najino skupnost skoraj v celoti sestavljajo Slovenci, jim bolj koristijo objave z idejami številnih doživetij v Sloveniji kot v tujini. 🇸🇮 In ker je glavni namen @v.dvoje delitev uporabnih in zanimivih idej za preživljanje časa v dvoje, se bova še naprej osredotočala na doživetja v naši čudoviti Sloveniji. 🥰 Občasno pa bova delila tudi kakšne bolj zanimive izlete in potovanja čez mejo. 🌍

Vir fotografij: osebni arhiv.

9. Ker smo revija o znamčenju … na katero znamko v svetovnem in/ali domačem merilu najprej✔️ pomislita, se spomnita in zakaj? S čim vaju najbolj prepriča, omreži?

Definitivno Woop!, ker je izjemen slovenski podjetniški podvig. 🔥 Navdušuje naju njihova filozofija in intenziven razvoj. Šli so od enega trampolin parka do številnih zabavnih atrakcij na vedno večih lokacijah in z marketinškimi strategijami razširili ciljno skupino obiskovalcev. Kmalu po otvoritvi trampolin parka sva šla tja na enega izmed prvih zmenkov in postala sva njihova redna obiskovalca. 😎 V svetovnem merilu pa najprej pomisliva na DB Jouney (bivši Douchebag) zaradi inovativno zasnovanih produktov, ki jih imava vedno s sabo na izletih in potovanjih. Pa tudi zaradi njihove zares nore marketinške strategije. 👏🏼

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

read more
MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja