📅 30.08.2024

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Tanya Smiles

Testira in ocenjuje hrano & pijačo. Ustvarja tedenske vloge iz vsakdanjega življenja in vloge z izletov in potovanj. Še posebej so ji ljubi muzeji in galerije. Uživa v dobri kavi, še boljši hrani, rada bere in se druži.

  1. Tanya Smiles. 😁 Od kod ideja psevdonima?

Hehe, točno ta emoji pove vse 😁 Ko sem že kar nekaj let nazaj začela z Instagramom, sem želela biti bolj mednarodna. Razmišljala sem kaj mene predstavlja, kdo sem in ker sem zmeraj nasmejana, se mi je zdela ta izpeljanka totalno primerna. Se pravi, I smile, moje ime je Tanja (sicr z j, ne y) in nekako mi je kliknilo Tanya Smiles. Kar nekaj časa sem delala vsebino v angleščini, sedaj pa dobro leto striktno v slovenščini. Tanya z y sem obdržala, ker se mi zdi že nekako normalno in sem se navadila na to različico 🥰

2. Kako si se odločila za vlog? 🤳 Že dolgo ustvarjaš?

Najprej, čisto iz sebičnih razlogov: ker želim dokumentirati svoje življenje (moj spomin ni najboljši, haha 🙈). Se pravi kot nek video dnevnik, kjer lahko vidim, kaj sem počela, da življenje ni tako dolgočasno, kot mogoče včasih mislimo in kako sem razmišljala. Drugi razlog je pa, ker želim nuditi neko sprostitev skupnosti, ki gleda moje videe. Tudi sama obožujem vloge drugih ✨

Ustvarjam že kar nekaj let. Že prej sem imela Youtube kanal in sem ga potem zbrisala. Vmes sem nehala s snemanjem. Največ časa sem posvetila Instagramu. Potem sem odprla nov YT kanal leta 2021, lansko leto sem pa začela tudi s TikTokom 🤳

3. Je vlog tvoja edina dejavnost? Koliko časa⌛ mu posvečaš?

S tem trenutno nič ne služim, je moj hobi. Sem redno zaposlena v prodaji. Si pa seveda želim, da to postane moja služba, da sem kreatorka vsebin, ker snemanje je res moja velika strast in edina stvar, ki me (trenutno) zanima 💝

Temu posvečam ogromno časa, sigurno govorimo o urah na dnevnem nivoju. Vsak dan objavim dva videa, kjer testiram razno hrano (za TikTok in Youtube), se pravi je nekaj dela s snemanjem, montiranjem videa. No, več dela je z vlogging videi. Potem je tudi še odgovarjanje na komentarje in grajenje skupnosti 🥰 Če ne bi uživala v tem in si tega res želela, ne bi vztrajala tako dolgo 🙃

4. Kako čutiš svojo skupnost 👥? Imaš kakšen »načrt« za gradnjo te ali gre bolj za spontanost  💫?

Moja skupnost mi pomeni vse 💝 Brez njih mene ni. Lahko imam najboljše vsebine, ampak če jih nihče ne gleda ali ne všečka, v čem je poanta? Moja skupnost je moja največja motivacija. Nobenega načrta nimam, pri meni je vse spontano 😎

5. Vlogerji se izpostavljate osebno, torej na nek način sama postaneš znamka – kakšna »znamka« si in kaj zagovarjaš? Kakšno je poslanstvo ❤️ tvojega ustvarjanja?

Zagovarjam vrednote kot so prijaznost, spoštljivost in uvidevnost eden do drugega 🙌

Moje poslanstvo ustvarjanja je, ko nekdo gleda moje videe, da se kaj novega nauči, da se sprosti in mogoče za nekaj minut pozabi na svoje skrbi, da se počuti varno 😊 In to je tudi največji kompliment, ki ga lahko dobim.

Poleg tega želim pokazati, da je življenje lepo, ko cenimo male trenutke in da je preprosto življenje lepo življenje. Da ne potrebujemo ogromno stvari. In veliko govorim o knjigah, ker si želim, da bi ljudje veliko brali, predvsem mladi 📚 Knjige ti dajo ogromno, od besednega zaklada do domišljije 😀

6. Ustvarjaš na različnih platformah 📱 – katera je tvoja najljubša in zakaj?

Leta in leta je to bil Instagram zaradi preproste in hitre uporabe (od storyjev do zasebnih sporočil). Sedaj je pa to Youtube, ker imam tako fajno skupnost, ki me podpira, za kar sem res hvaležna in vesela 💝 Takoj za tem je TikTok 😉

Seveda je tudi ogromno hate komentarjev, kar je sicer že druga zgodba. Moti me samo to, da smo to sprejeli kot nekaj normalnega. Meni se to ne zdi nekaj normalnega in absolutno ne razumem tega. Če nekomu nimaš nič lepega za povedati, pojdi naprej 🚶‍♀️

7. Glede na to, da imaš rada galerije in lokacije z dobro kavo/hrano…katere so tvoje najljubše lokacije v Ljubljani 🐉 (in tudi drugod po svetu)?

Ufff, v Ljubljani je tega res ogromno. Jih bom samo nekaj omenila (upam, da ne bo zmanjkalo mize za mene 😆):

  • Rnb Coffee Roasters na Bavarcu: odlična kava in preverjeno najboljša korenčkova torta 🍰
  • Slaščičarna Trubar: prijazna postrežba, poleg dobre kave, bureka in sladoleda, tudi najboljši pustni krofi 😋
  • EK bistro: fajna brunch ponudba in kava ☕
  • Makrame Eipprova: kava, postrežba, interier 😍 Moram probati še njihove 🥐 s pistacijo.
  • Tozd: itak vsem poznan (sedaj na novi lokaciji na Cankarjevi) + sproščeno vzdušje 🤙
  • Stow Coffee (v Mestnem muzeju): odlična kava in jabolčna pita (ki jo še pogrejejo) 🤠
  • PIccola Cafe Šiška (veganska ponudba): Nisem veganka, ampak punce obvladajo, vse je tako okusno. Ameriška palačinke in matcha 🤤🤤

Seveda je še ogromno restavracij in kavarn, ki jih moram še odkriti 🤓

Ena stvar, ki me je začela motiti, so res visoke cene v Lj., ki so že čez mejo dobrega okusa 💸💸

V Mariboru priporočam Nana Bistro & Coffee ter Alexander Bistro – dejansko eden poleg drugega 😃

Dve galeriji, ki ju priporočam sta Narodna galerija (klasika), sploh njihova vodenja Kustos_inja za en dan. In pa galerija Jakopič, kjer imajo zmeraj take razstave, da se zamisliš in to potrebujemo 🧐

8. Kakšen nasvet (ali več) bi dala osebi, ki se podaja na vlogersko pot 👣?

Najprej te mora to veseliti v dno duše, da to res počneš iz gušta in bodi pripravljen_a na to, da lahko leta delaš brez zaslužka. Če te vleče želja po denarju, si poišči kaj drugega ✌

Na začetku ne potrebuješ nobene posebne opreme, samo telefon, ki dobro snema. Bodi to, kar si, uči se novih stvari in predvsem uživaj 😉

9. Pred kratkim smo te ujeli na snemanju za znamko lePotica 🥧, imaš kakšne podjetniške načrte💬? Bi si želela odpreti svojo kavarno ali restavracijo (morda pa tudi galerijo)?

Ne bi imela nič svojega, ker vem, koliko garanja je v tem in ogromno birokracije. Raje snemam in okušam 😅

Na svojo podjetniško pot bi šla samo v primeru dobre podjetniške ideje oz. če bi postala ‘full time’ ustvarjalka vsebin – kar je seveda moja (ne)tiha želja 🤞🤞

10. Ker smo revija o znamčenju … na katero znamko v svetovnem in/ali domačem merilu ✔️najprej pomisliš, se spomniš in zakaj? S čim te najbolj prepriča, omreži?

Pri meni je to seveda povezano s hrano. Najprej mi na misel pride Kinder, ker imajo široko paleto sladkarij 😋

Potem trgovine, kjer ogromno izdelkov kupujem za snemanje videov: Müller (moja najljubša drogerija, sicer že od srednje šole, prav poslovalnica na Čopovi + ogromno sladkarij kupim tam) in pa Spar, Mercator, Hofer – upam na kakšno sodelovanje 😛

Slovenske znamke, kot so MyEqua, Elinor Cosmetics, Indy Beauty, Malinca ipd. Pač obvladajo marketing in imajo tudi vrhunske izdelke 😍💘

Vir fotografij: osebni arhiv.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.