MESSVJU: Petra Košir, Image Management

25.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

Tržnik je osebnost.

Uvodna misel: Ines Markovčič

Ko razmišljamo o osebnosti blagovnih, storitvenih, tržnih znamk, se smiselno presprašujemo o konceptih zgodb, vrednot, identitet, na osnovi katerih potem analiziramo in ocenjujemo njihovo uspešnost. A premalokrat, zelo redko, se v ospredju izpostavlja tudi njihove tržnike. V najbolj klasičnem in brutalnem pomenu besede in njihovega delovanja.

Trženje je trd kruh, bom vedno odločno zatrjevala, tako v teoriji kot tudi dejanski praksi in poklicnih izkušnjah. Ko že analiziram in razčlenjujem: besedna zveza »trd kruh«, ki sem jo izbrala in določila za oznako esence tega poklica, dejansko rezonira tiste močne črke in njihov pomen, s katerimi želim osvetliti veličastni in neizprosni pomen dela tržnika (ali tržnice). Pa poglejmo, kaj simbolično pomenijo črke te besedne zveze (malo za hec, malo za res), ki so skupek močnih soglasnikov in le enega, zadnjega samoglasnika v abecedi, potem pa preidem k sogovornici, ki jo zaradi poklicnega dela tržnice nadvse cenim.

T predpostavlja timsko delo, energijo odnosov, druženja, blaženja sporov.

R nosi konotacijo realnosti, strpnosti, učinkovitosti, sočutnosti, samoodločnosti.

D je črka z energijo neomajne uspešnosti, ki predpostavlja varnost, pragmatizem, osredotočenost, vztrajnost in voljo.

Črka K ima energijo duhovnosti, karizme, dinamičnosti, ki temelji predvsem in najprej na sodelovanju.

R predpostavlja tudi energijo humanitarnosti.

U odzvanja z idejami navdiha, optimizma, odnosov, v okviru katerih ji hkrati uspeva ohranjati neodvisnost in se avtentično ustvarjalno samoizražati.

H simbolizira poslovni uspeh ter vidik domačnosti, gnezdenja.

Vse to in še več predstavlja Petra Košir, dolgoletna tržnica v podjetju Image management d.o.o., ki izdaja revijo Gloss. Spoznali sva se poslovno, na Sofu pred leti. V izmenjevanju pogledov in izkušenj iz sveta trženja sva hitro našli skupni jezik, neskončne dialoge, predvsem pa veliko priložnosti za zabavo. 🍻  

Brez tega pri Petri ne gre. Je kraljica noči, dancy dama, 🍹🎆👑🎤

pristna, avtentična, ena in edina, Petra Košir, ki je vsem, ki jo poznamo iz poklicnega sveta, bolj znana kot Petra iz Glossa.  

Če jo v svetu trženja oglasnega prostora poznam(o) bolj kot Petro Gloss kot Petro Košir, že samo to veliko pove o njenem opravljenem delu na področju trženja. Trži namreč oglasni prostor za revijo Gloss (in mimogrede, trženje tiskanih medijev je še toliko bolj trd in nehvaležen kruh, zato velja biti pri vrednotenju praks trženja pozoren tudi na vsak še tak offline detajl).

S Petro se že tako radi pogovarjava o marsičem, saj je ena a sogovornica, tokrat pa sva klepetali zlasti in predvsem o trženju, temu zarečenemu trdemu kruhu, ki se ga veliko poje. Vabljeni k prebiranju razburljivega dialoga, ki, upam da, ostane popotnica in navdih, zakaj je vredno vztrajati v tem poklicu.

Kako tota Mariborčanka f toti Ljubljani impresionira antivijole? 😁

Najprej z naglasom, potem pa s stasom 😉. Ne, resno … Čeprav sem že od srednje šole v Ljubljani, nisem izgubila štajerskega naglasa. Ko zavrtim telefon ali sem na sestanku, mi velikokrat rečejo: »Vi pa niste iz Ljubljane.« In povrhu sem še glasna in energična,⚡ tako da me »na drugi strani« vsaj slišijo, če že ne dajo oglasa.😂

Kaj te ohranja pokonci v svetu trženja? 😎

Pokonci me drži kak deci vina več 😉. Več dejavnikov je, zakaj vztrajam pri trženju oglasnega prostora revije Gloss. Predvsem to, da verjamem v blagovno znamko Gloss in njuni ustanoviteljici, Vero in Teo Hegeduš, ki sta – lahko rečem po vseh teh letih – moja druga »familija«.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more
KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

Znamke nam pomagajo osmišljati in poenostavljati svet, zato so nam pogostokrat zanimive. Zamerimo pa, če kdo želi z nami manipulirati, nas vleči za nos.

read more
MESSVJU: MANCA KORELC

MESSVJU: MANCA KORELC

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja