PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

MESSVJU: LEPA AFNA

2dfab64f-3f4a-44be-bc56-f0da5a0de709

MESSVJU intervju v obliki emoji ekspresije v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Uvodna misel & sprašuje: Ines Markovčič

Ne moreš je ne spregledati. Radostna, odprta, energična, nasmejana, prikupna, simpatična. Lea Filipovič je ena najbolj priljubljenih slovenskih influencerk in vlogerk, ki verjame v svoje ustvarjalno poslanstvo, kar se čuti in odraža v množici navdušenih odzivov in zvestih sledilcev (112.000!). Idej in zanosa za kreiranje vsebin ji nikoli ne zmanjka, pri vsem tem dinamičnem in časovno napornem ustvarjalnem tempu rada tudi uživa in se zabava. To je tisti ključni ščepec, ki se odraža pri končnih vsebinah. Odstira, da ji je ustvarjanje in delo pravzaprav hobi.

Kaj Lepo afno najbolj drajva v decembrskem času? Kaj tebi osebno predstavlja tisti (pred)novoletni spirit in kič, ki se mu nikakor ne odpoveš in ga rada vneseš, ponoviš vsakič znova in spet? 🎄🎅🏻

Ah zagotovo je to lepo okrašen dom, ki v decembru dobi čisto posebno energijo. Smreka z lučkami in miljon okraski je must, pa da kaj zadiši iz pečice tudi in pa to, da pridejo naokoli prijatelji, s katerimi se imamo fino ob polni mizi dobrot. Drajva me evforija ljudi, gneča v mestu in nakupovalnih središčih, ah pa saj kaj bi naštevala. Lažje je reči, da sem sucker na december. 🎄🍪✨

Kakšne so bile tvoje sanje, ko si bila še majhna? Gotovo, kot vsak, si premišljavala, kaj vse boš nekoč počela, postala, bila? 👧🏻

Imela sem obdobje, ko sem govorila, da bom zdravnica. 👩‍⚕️ Potem slikarka 🧑‍🎨 ,no nekje od 8.razreda OŠ pa sem vedela, da želim postati igralka. Dvakrat sem bila na sprejmcih na AGRFT, prišla tik do final 10 ampak se mi je obakrat
sprejem na akademijo izmuznil. Na koncu sem poiskala druga vrata in danes lahko rečem, da sem vseeno neke vrste glumica, pač ne na TV, ampak še vedno s svojim kanalom. Kanalom na internetu. Čeprav se mi je takrat podrl svet, sem zdaj presrečna, da se je tako odvilo. 🥰

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.