MESSVJU: LEPA AFNA

13.02.2022 | Aktualno, Intervjuji

Že od nekdaj občudujem ženske, ki imajo močno držo, so zveste sebi in ponosne nase ter na to, kaj so dosegle.

MESSVJU intervju v obliki emoji ekspresije v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Uvodna misel & sprašuje: Ines Markovčič

Ne moreš je ne spregledati. Radostna, odprta, energična, nasmejana, prikupna, simpatična. Lea Filipovič je ena najbolj priljubljenih slovenskih influencerk in vlogerk, ki verjame v svoje ustvarjalno poslanstvo, kar se čuti in odraža v množici navdušenih odzivov in zvestih sledilcev (112.000!). Idej in zanosa za kreiranje vsebin ji nikoli ne zmanjka, pri vsem tem dinamičnem in časovno napornem ustvarjalnem tempu rada tudi uživa in se zabava. To je tisti ključni ščepec, ki se odraža pri končnih vsebinah. Odstira, da ji je ustvarjanje in delo pravzaprav hobi.

Kaj Lepo afno najbolj drajva v decembrskem času? Kaj tebi osebno predstavlja tisti (pred)novoletni spirit in kič, ki se mu nikakor ne odpoveš in ga rada vneseš, ponoviš vsakič znova in spet? 🎄🎅🏻

Ah zagotovo je to lepo okrašen dom, ki v decembru dobi čisto posebno energijo. Smreka z lučkami in miljon okraski je must, pa da kaj zadiši iz pečice tudi in pa to, da pridejo naokoli prijatelji, s katerimi se imamo fino ob polni mizi dobrot. Drajva me evforija ljudi, gneča v mestu in nakupovalnih središčih, ah pa saj kaj bi naštevala. Lažje je reči, da sem sucker na december. 🎄🍪✨

Kakšne so bile tvoje sanje, ko si bila še majhna? Gotovo, kot vsak, si premišljavala, kaj vse boš nekoč počela, postala, bila? 👧🏻

Imela sem obdobje, ko sem govorila, da bom zdravnica. 👩‍⚕️ Potem slikarka 🧑‍🎨 ,no nekje od 8.razreda OŠ pa sem vedela, da želim postati igralka. Dvakrat sem bila na sprejmcih na AGRFT, prišla tik do final 10 ampak se mi je obakrat
sprejem na akademijo izmuznil. Na koncu sem poiskala druga vrata in danes lahko rečem, da sem vseeno neke vrste glumica, pač ne na TV, ampak še vedno s svojim kanalom. Kanalom na internetu. Čeprav se mi je takrat podrl svet, sem zdaj presrečna, da se je tako odvilo. 🥰

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.