L`OREAL Z MISIJO DISRUPTIVNE LEPOTE 2030

Aktualno, Prispevki

📅 19.08.2022

L`oreal z misijo disruptivne lepote 2030

Znamka L`Oréal vsako leto poglablja zeleno misijo v kontekstu lepote in kozmetičnih izdelkov, kar je, roko na srce, vselej velik izziv v industriji dekorativne kozmetike in njenega potrošništva. Zato so toliko bolj vredni premisleki in pozornosti pri zastavljenih projektih. L`Oréal Brandstorm 2022 novači mlade do 30. leta, da se pridružijo komunikacijski aplikaciji v Slacku in postanejo delo skupnosti Slack – Brandstorm 2022 zdaj!

Brandstorm je globalno inovacijsko tekmovanje, ki ob 30. obletnici tekmovanja med drugim tudi odpira priložnost, da mlade mentorirajo L’Oréalovi strokovnjaki (mojstrski tečaji, e-izobraževanje itd.), s čimer ostajajo v stiku s potencialnimi zaposlovalci, vrh vsega pa lahko zmagujejo v zastavljenih misijah Intrapreneurship.

Med timskim delom tako uživaš v odkrivanju kulture L`Oréala, širiš svoje karierne priložnosti in obzorja v mednarodni izkušnji, ki spodbuja mlade k iskanju nekonvencionalnih rešitev za zmago na intrapodjetniški misiji s strokovnjaki v Parizu na sedežu L’Oréala (potovanja in nastanitev ponuja L’Oréal). Mladi sodelujejo tako, da se prijavijo (iz več kot 65 sodelujočih držav po svetu), oblikujejo in se povežejo v teame (nabor je tako res širok), pitchirajo svoj najbolj disruptivni projekt in se potegujejo za zmago intrapodjetniške misije v Parizu. 

Misija deluje s ciljem disruptivne lepote, ki so si jo pri L`Oréalu zastavili do leta 2030. Spodbuja manifestacijo skozi tri ključne sledi: 1) “inclusion” (implementacija standardov hkratne uporabe istega izdelka/storitve),  2) “green” (zeleni izdelki v smeri bolj trajnostne lepote), 3) “tech” (personalizacija lepotne izkušnje s premišljeno invencijo revolucionarne tehnologije).

Ostali prispevki

TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

Trdo milo za ročno pomivanje posode  Ročno pomivanje posode brez plastike in odpadkov? Je možno. S trdim milom, ki po ocenah in izkušnjah v praksi...

GLOBALNI NAVDIH: TUTTI FRUTTI

GLOBALNI NAVDIH: TUTTI FRUTTI

LOKALNI NAVDIH: Tutti Frutti.  Koncept za vseobsegajoči trend Na kateri izdelek ali znamko najprej pomislite, ko slišite tutti-frutti? Marsikdo se...

LOKALNI NAVDIH: LUBIWOOD

LOKALNI NAVDIH: LUBIWOOD

LOKALNI NAVDIH: Lubiwood.  Naravi prijazne, z edinstvenimi motivi so več kot le lesene sestavljanke Podjetje Lubiwood, ki ustvarja unikatne lesene...

ZVEZEK IZ KAMNA?

ZVEZEK IZ KAMNA?

Zvezek iz kamna? Morda si tega zelenega premika še povsem ne predstavljamo, a vendarle velja razmišljati o invencijah tudi na področju papirja, ne...

Berem Super Znamko

Berem Super Znamko

Super Znamko berem sam,Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja