PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LOKALNE NOVICE: Burek Olimpija ima domišljijo, Lisca – več kot le pogled, Tuš z oglasom, vidnim iz vesolja, Loterija Slovenije za (večno) mlade, OTP banka s trajnostnim kreditom, Paloma za vse letne čase, Pivovarna Union – 160 let tekočega zlata, Generali Investments – Proteus Protect

LOTERIJA-SkRECKA-CASE-HQ-Vmesni-vizual---5

Burek Olimpija ima domišljijo

Burek Olimpija vsakič znova razveseljuje in razsvetljuje z domiselnimi objavami na družbenih omrežjih, ki presegajo klasični okvir promocije z interakcijo. Nenehno se opredeljuje do družbenih vprašanj, vabi k premislekom, ukrepom, spodbuja družbeno dobro in odpira kolektivno (za)vest. Pogumno stopa v področja tematik in problematik, ki so manj hvaležne, a še kako vemo, da so tu. Je drzen, pogumen, provokativen v sledenju, zvest filozofiji skupnega dobrega – za boljši danes in jutri nas vseh.

Vir: #Burek Olimpija. 

Lisca – več kot le pogled

Slovenski dizajn spodnjega perila navdušuje s kosi, ki v tej sezoni nagovarjajo z burgundsko rdečo. Blagovna znamka Lisca res ne razočara. S svojo predpraznično kampanjo nove linije kosov vnaša sporočilnost, da je ključen več kot le pogled. Pomemben je tisti občutek, ki si ga zasluži vsaka ženska, ki se rada izraža tudi skozi perilo. Prefinjeni detajli nove linije nagovarjajo, da ženske v novo leto vstopijo ne samo s pozornostjo, ki jo običajno iščejo, ampak tudi s poudarjanjem lastne prisotnosti. Večno modna in pripravljena na vse izzive, brez čakanja na posebne priložnosti.

Vir: Lisca.

 

Tuš z oglasom, vidnim iz vesolja?

Zadnjo letošnjo vrnitev začasno razprodanih kock je Tuš tokrat oznanil malce drugače – z oglasom, ki se vidi iz vesolja! Gre za prvi Tušev oglas, delno ustvarjen z umetno inteligenco, ki vključuje tudi resnične posnetke slovenskih kmetov med jesenskim siliranjem koruze. Tuševe kocke Bricks, ki so že minulo leto obnorele otroke in so se prodale v rekordnem času, so se letos obogatile za še eno tematsko kolekcijo, in sicer čisto pravo kmetijo. Navdušeni otroci lahko skozi igro spoznavajo kmetijske pridelke ter izdelke, ki so tudi sicer na voljo na Tuševih trgovskih policah. Staršem je še posebej dobrodošlo, da so Bricksi združljivi tudi z drugimi znamkami kock, kar je super poklon in lep primer komunikacije znamke s konkurenco. Bricksi so tudi trajnostno naravnani; kocke so izdelane iz 100 % reciklirane plastike.

Vir: Tuš.

 

Loterija Slovenija za (večno) mlade

Generacija Z je za mnoge znamke zelo zanimiva, a tudi izjemno izmuzljiva. V sodelovanju z agencijo bold.group je Loterija Slovenije ugriznila v to kislo jabolko in zmagala. Mlade je lovila tam, kjer se sami najbolj nahajajo: na TikToku, YouTubu, Instagramu. Povod za kampanjo je tudi sama zastavljena poslovna strategija naročnika, ko je konec poletja 2024 v portfelj svoje ponudbe umestil program »pomlajevanja«, tj. srečko za mlajše generacije. Ta vključuje mladim zanimiv sklad dobitkov (tedensko izplačilo zneska, električni avto, šola vožnje, bon za počitnice ipd.).

Zastavljena kreativna komunikacija je rodila SkREČKO z živahno in barvito celostno podobo, s četico simpatičnih retro elementov, kot so palček, astronavt, VHS kaseta in drugi. »Scratch-off« srečka za mlade poziva: »Daj šanso sreči.«

Ključni del kampanje pa se je zgodil na družbenih omrežjih. Natančneje: s komunikacijo, ki so jo za mlade pripravili mladi. Namesto klasičnih oglasov so namreč izdelali pesem in videospot. Komad je spisal Leopold I., eden najvidnejših mladih raperjev na slovenski sceni, režijo pa je prevzel Žiga Kukovič, avtor celovečerne uspešnice Gepack, ki ga TikTokerji poznajo tudi kot vplivnega Kuxalo.

Skozi profil se je v sodelovanju z več kot 50 vplivneži odvrtel unikaten hashtag izziv in delil posebej ustvarjeni TikTok filter, s pomočjo katerega so uporabniki odkrivali, komu ali čemu lahko ta dan dajo šanso oz. priložnost (bivšemu, jahanju konja, kvačkanju, preizkušanju eksotične hrane … neskončno zabavnih in domiselnih priložnosti). Z začetkom novega študijskega leta je Loterija Slovenije opremila tudi avtobus v Mariboru ter plakatna mesta na lokacijah, kjer jih študentje niso mogli zgrešiti.

Rezultati? Že v prvem mesecu kampanje so oglede merili v več deset tisočih. TikTok filter se je samo v tednu dni po objavi povzpel med top 5 % globalno najbolj uporabljanih.

Vir: bold.group.

 

OTP banka s trajnostnim kreditom

OTP banka Slovenija ni le zelena v svoji celostni podobi; v zelenih prizadevanjih je to jesen med drugim komunicirala tudi o svoji ponudbi trajnostnih kreditov Naprej, s čimer želi resnično podpirati odločitve posameznikov, komitentov, ki se odločajo za trajnostne rešitve pri nakupih in življenjskih slogih. OTP banka takšna prizadevanja nagrajuje s trajnostnimi krediti, ki so ugodnejši od rednih ponudb. Verjame, da se lahko s trajnostnim financiranjem boljše in lažje približujemo trajnostnim rešitvam v praksi.

Vir: OTP banka, Slovenija.

 

Paloma za vse letne čase

Blagovna znamka Paloma rada komunicira s svojimi uporabniki. Pozna jesen in kmalu zima sta idealna za spomnik o »prvi pomoči« ob prehladu. Žepni robčki Paloma so nujna oprema. Če so opremljeni s pomenljivimi sporočili (I don`t know what`s tighter: our jeans or friendship), toliko bolje – za lažje premagovanje prehladnih izzivov. Omejena zimska kolekcija Paloma Winter Moments pa bo razveselila vse ljubitelje snežink.

Vir: Paloma.

 

Pivovarna Union – 160 let tekočega zlata

Pivovarna Union obeležuje 160-letnico in 10-letnico gostoljubja Pivnice Union. Ob tem jubileju so razkrili tudi načrte za izgradnjo Mestne pivovarne Union. V prvem desetletju Pivnice Union so postali nepogrešljiv del ljubljanske pivske in kulinarične scene, kjer se prepletata bogata zgodovina in sodobna pivovarska umetnost. Pred prenovo so pivnico obiskali znani Slovenci, sledilci znamke Union in številni ljubitelji tekočega zlata. Razgrnitev načrta za izgradnjo Mestne pivovarne Union je nov razvojni mejnik v bogati zgodovini znamke ter prostor za umeščanje inovacij ter novosti v varjenje in uživanje hmeljevega napitka.

Pivovarna Union je začela svojo zgodbo leta 1864, ko so otroci tedanjega politika in gospodarstvenika Johanna Koslerja – Johann mlajši, Josef, Peter in Maria – podedovali družinsko premoženje in se odločili ustanoviti pivovarno. Od skromnih začetkov leta 1864 je Pivovarna Union ostala simbol inovativnosti, tradicije in vrhunske kakovosti. V 160 letih je preživela mnoge zgodovinske prelomnice, tehnološke preobrazbe in spremembe v pivskih navadah, vendar je ostala zvesti svojemu poslanstvu – ustvarjati vrhunska piva, ki povezujejo generacije. S spoštovanjem do tradicije in usmerjenostjo k trajnostnemu razvoju, inovacijam in odličnosti zre v novo dobo pivovarstva.

Z novim projektom v okviru Pivnice Union želijo ohraniti tesno povezavo s prestolnico in lokalno skupnostjo. Hkrati pa ustvariti sodoben prostor, kjer se bogata pivovarska tradicija prepleta z inovativnimi pristopi k pivovarstvu. Mestna pivovarna Union bo ponujala edinstveno doživetje, saj bo združevala proizvodnjo vrhunskih piv v omejenih serijah z interaktivnimi vsebinami za obiskovalce ter omogočala vpogled v celoten proces nastajanja piva. S tem projektom utrjujejo zavezo k trajnostnemu razvoju, izbiri lokalnih surovin ter spoštovanju našega okolja. Obiskovalci se lahko ob postanku v Pivnici Union ustavijo tudi v muzeju Union Experience, ki je doslej gostil že več kot 500.000 obiskovalcev in si pridobil svoje mesto tudi na priljubljeni potovalni aplikaciji.

Pivnica Union bo še naprej navdihovala z drznimi inovacijami in brezkompromisno kakovostjo. V sodelovanju z Mestno pivovarno Union bo ljubiteljem piva ponudila unikatno doživetje, kjer se tradicija prepleta z najsodobnejšimi trendi. Pripravlja nepozabne trenutke, ki združujejo pivo, glasbo in popularno kulturo. Ostaja zavezana lokalni skupnosti, trajnostnim praksam in obogateni ponudbi, ki bo navduševala vse, ki cenijo pristno in odgovorno uživanje.

Vir: Pivovarna Union / 160 let by Ziga Intihar.

 

Generali Investments – Proteus Protect

V družbi Generali Investments se zavedajo pomena podpore vseh naporov pri ohranjanju čistega okolja in vode. V okviru svojih družbeno odgovornih aktivnosti so podprli projekt Protect Proteus, s katerim osveščajo o posebnostih in pomenu človeške ribice. Nastala je igriva digitalna iniciativa, ki uporabnika, obiskovalca zapelje v skrivnostni svet voda, pokuka pod površje zemlje v življenjski prostor človeške ribice ter se spozna z nekaterimi dejstvi okoljske problematike. Proteus Protect je projekt Postojnske jame, ki je namenjen ohranjanju varnega in zdravega življenjskega prostora človeške ribice in v sodelovanju z znanstveniki ozavešča o pomenu podtalnice in pitne vode, s ciljem ohranjati večno mlad planet. V družbi Generali Investments so zagotovili tudi akvarij, kjer prebivata dve človeški ribici, ki čakata na imeni. Uporabnike pa so pozvali, da tudi sami postanejo del te posebne zgodbe ter jim dodelijo imena. Imeni človeških ribic sta postali: Kapljica in Kras.

Vir: svetvoda.generali-investments.si.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.