Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LEGENDA: SONY. Zabavni kuhalnik (pa ne riža).

TCM-100_Mg_Mg_19780329_PHO0000010270

Sony je svetovni proizvajalec izdelkov avdio, video, komunikacijske in informacijske tehnologije. S svojo glasbo, slikami, igrami in spletnim poslovanjem se uvršča med vodilne svetovne znamke v svetu digitalne zabave in multimedijskih vsebin. To je znamka, ki je kot prva soustvarjala svet poslušanja glasbe – z vpeljavo legendarnega WALKMAN®a leta 1979, na novo pa je tudi nekoč redefinirala svet domačih televizorjev, z vpeljavo Trinitron® TVja, kar je domače uporabnike popeljalo v izkušnjo visoke ločljivosti.

Vir slike: sony.com.

Zgodovina znamke in njenih ključnih mejnikov

Zgodba znamke Sony se je rodila po drugi svetovni vojni. Leta 1946 je Masaru Ibuka odprl trgovino z elektronikov predelu Nihonbaši v Tokiu. Kmalu se mu je pridružil Akio Morita in skupaj sta ustanovila podjetje z imenom Tokyo Tsushin Kogyo. Podjetje je izdelalo prvi japonski magnetofon, imenovan Type-G. Leta 1958 je podjetje spremenilo ime v “Sony”.

Vir: Superbrans Worldwide.

Sony je s predvajalnikom WALKMAN ® (prvi mali prenosni stereo kasetofon) zaslovel kot priljubljena blagovna znamka ljubiteljev zabavne elektronike. Samo prvi dve leti je uspešno prodal 1,5 milijona primerkov te mobilne zabave, ki je prakso poslušanja glasbe popeljal v nove dimenzije uporabniške izkušnje. Prenosne multimedije so že lep čas samoumevni način sodobnega bivanja, a takrat je bila to prava revolucija. Prvi prenosni predvajalnik za poslušanje glasbe je vsakdanjemu poslušalcu ponudil neobremenjeno svobodo pri poslušanju glasbe.

Leta 2008 je Sony vpeljal bistveno nadgradnjo Walkamana, upoštevaje vmesne procese takratnega tehnološkega razvoja, in sicer z vpeljavo Wirefree predvajalnika MP3, ki je bil zmožen upravljati glasbene zbirke, video prenose in dia projekcije. Danes je to že nekaj najmanj samoumevnega, a takrat je bila to vnovič ena od aktualnih pionirskih zgodb na področju poslušanja glasbe.  

Leto 2008 je bilo za znamko Sony nasploh pionirsko (drugič v zgodovini), saj je, poleg že omenjenega predvajalnika, vpeljal tudi televizorje BRAVIA TM (revolucionarna izkušnja domačega kina ob uvedbi visoke ločljivosti), predvajalnike Blu-ray DiscTM, videokamere HD Handycam®, fotoaparate Cyber-shot z izhodom HD, napredne prenosnike VAIO s pogoni Blu-ray Disc TM in PLAYSTATION® 3.

Dosežki in napredki

Izpustimo lahko naštevanje vseh poznejših novih izdelkov, ki jih na trgu zabavne elektronike nikoli ne zmanjka, venomer pa se nadgrajujejo in posodabljajo skladno z aktualnimi tehnološkimi napredki v informacijski in telekomunikacijski tehnologiji. Nekaj neobhodno velja: Sony želi biti in ostati praktičen vizionar v razvoju izdelkov in tehnologij vsakodnevnega uporabnika, ki obenem njegovo izkustveno življenje izboljšujejo, bogatijo. Portfelj izdelkov in področij je res širok: avdio, video, računalništvo, fotografija, zdravje in biotehnologija, igričarstvo, mobilna telefonija, robotika, glasba in film, baterije za električna vozila …

Vir: Superbrans Worldwide.

V tej viziji ne ponuja zgolj palete potrošniških izdelkov zabavne elektronike, ampak je tudi ponudnik ter soustvarjalec globalnih ključnih vsebin. Tu velja omeniti njegovo ključno vlogo pri bogati filmski in televizijski produkciji pod znamko Sony Pictures Entertainment ter pri igrah visoke ločljivosti pod znamko  PlayStation.

Danes je Sony eno največjih in najbogatejših japonskih podjetij. Ohranja zgledno stopnjo dobičkonosnosti že od devetdesetih let prejšnjega stoletja, ki jo je uspešno vleklo tudi po letu 2000, primarno in predvsem po zaslugi nove linije PlayStation. Podjetje se je kasneje sicer srečevalo s finančnimi težavami zaradi številnih dejavnikov: svetovne finančne krize, povečane konkurence za PlayStation in uničujočega japonskega potresa leta 2011. A ostaja in ohranja svojo pozicijo kot enega izmed ključnih igralcev v svetu zabavne elektronike.

Vir: Superbrans Worldwide.

Ali ste vedeli …

  • da je bil prvi Sonyjev izdelek kuhalnik riža.
  • da je ime podjetja “Sony” nastalo z združitvijo dveh pomenov besed: ‘sonus’ (latinski koren za  besede v povezavi s sound/zvok in sonic/ zvočen) in ‘sonny’ (ki pomeni malega sina, s čimer so želeli ujeti prispodobo manjše skupine mladih z energijo in strastjo do ustvarjanja brez meja).

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.