PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Ray-Ban. Večno kul.

rb-hp-buca-gender-pulse-f-d

Nošenje sončnih očal je že nekaj desetletij „must-have“ modni dodatek, preprost, eleganten, ki obenem ščiti oči v tistih svetlih, sončnih dneh, ko sonce nekaterim povzroča tudi neprijetne glavobole in slabo počutje. Vsekakor pa je varnost oči pred nevidnimi ultravijoličnimi žarki prva zapoved. Ray-Ban po vseh letih obstoja ostaja močna znamka, kateri so kupci zvesti in jo kupujejo zavestno. Znamka torej ne sodi v kategorijo tistih izdelkov, pri katerih je odločitev za nakup impulzivna ali hipna.

Začetki

Podjetje Bausch & Lomb, ki je danes eden največjih svetovnih dobaviteljev kontaktnih leč, izdelkov za nego leč, farmacevtskih izdelkov, intraokularnih leč in drugih izdelkov za očesno kirurgijo, je leta 1853 pričelo kot majhna optična trgovina, z vizijo postati vodilni proizvajalec izdelkov za nego vida. Kmalu je zraslo v velikega trgovca s servisi v 29 državah in s 24 proizvodnimi obrati v Združenih državah Amerike (poleg obratov v tujini). Podjetje sta v Rochesterju v New Yorku ustanovila nemška priseljenca, John Bausch in Henry Lomb.

Vir: Ray-ban.com

Sloves proizvajalca odličnih sončnih očal družbe Bausch & Lomb je vedno bolj rasel in ujel pozornost poročnika letalskega korpusa ameriške vojske Johna MacCreadyja, ki je kontinuirano letel čez Atlantic in ugotavljal, da potrebuje več več zaščitnih očal, s katerimi bi preprečil svetlo bleščanje nad oblaki, ki je neštetim vojaškim letalcem povzročalo hude glavobole in slabost. Bausch & Lomb sta posvetila čas in energijo raziskovanju idealnih očal in prišla do prvega zelenega stekla Ray-Ban. Leče so zdaj imele dvojno funkcijo; ne samo, da so uspešno premagovale bleščanje, temveč tudi ultravijolične in infrardeče žarke, s čimer so se izkazali za več kot primerne za potrebe vojske. Leta 1936 je podjetje Bausch & Lomb te leče proti bleščanju lansiralo tudi na splošni trg, vendar po visoki ceni, ki je sprva izzvala kritike. Vse dvome pa je odpravila dobra prodajna uspešnost, kar je podjetju Bausch & Lomb zagotovilo nadaljnje uspešno trženje teh sončnih očal z visoko zaščito.

Leta 1956 se je Bausch & Lomb odzval na potrebe potrošnikov sončnih očal kot modnemu dodatku – poleg njihove glavne, tj. zaščitne vloge. Pojavili so se npr. novi slogi za okvirje, naslednja večja sprememba se je zgodila leta 1974, ko so ponudbo Ray-Ban nadgradili z novimi tipi leč, s čimer so zadostili zahtevam modnega trga po barvno usklajenih kombinacijah in športnega trga po posebnih, bolj zmogljivih lečah. Do leta 1986 je bilo tako na trgu že 16 različic leč.

Sloves v modi in med slavnimi

Ray-Ban si je prislužil dober sloves v modi zaradi kakovosti svojega oblikovanja. Leta 1985 je prejel prestižno nagrado Sveta modnih oblikovalcev Amerike za svoj izjemen prispevek k modi. Leta 1989 je Wool Bureau Ray-Banu podelil posebno nagrado Woolmark za njegov nadaljnji vpliv na moško modo v Združenih državah Amerike.

Vir: Ray-ban.com

Ena posebna kolekcija Ray-Ban, Wayfarer, je zaslovela kot serija sončnih očal, ki so jih nosili Blues Brothers v istoimenskem kultnem filmu. Za dodaten glamurozen pečat je poskrbel Tom Cruise, ki je nosil Ray-Ban Wayfarer v filmu, Risky Business. Kolekcija Ray-Ban Aviator je prav tako prevzela glavno vlogo v še enem filmu Toma Cruisa, tj. Top Gun. Don Johnson v Miami Vice redno nosil Ray-Ban, s čimer je znamki dodatno dvignil publiciteto – trendna oz. prodajna vrednost Wayfarerja se je dvignila fenomanlno, in sicer je bila leta 1986 kar petdesetkrat večja kot leta 1981.

Ray-Ban je postal nekakšen “kult” v svetu mode in slavnih. Njegovo razkošno podobo so promovirali ugledni modni časopisi, zvezdniki, ki so za modni dodatek izbrali Ray-Ban, pa so ga predstavljali kot biblijo. Ray-Ban ni samo igral v hollywoodskih filmih, povezoval se je tudi z velikimi mednarodnimi športnimi dogodki, kot so olimpijske igre. Blagovna znamka Ray-Ban tako skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoličila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešnega blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

Izdelek s poudarkom na vzdržljivosti in kvaliteti

Vsi izdelki Ray-Ban so izdelani iz materialov vrhunske kakovosti in zasnovani natančno za zagotavljanje visokih standardov. Bausch & Lomb si prizadeva, da vselej ustvarja najboljše leče na svetu. Vse leče Ray-Ban so izdelane iz stekla najvišjega razreda optične kakovosti. Paleta zelenih, sivih, rjavih in jantarno rjavih leč zagotavlja jasen vid v vsakem trenutku. Odpornost na praske zagotavljajo z večstopenjskim postopkom kaljenja, ki daje lečam dodatno vzdržljivost. Okvirji Ray-Ban so oblikovani za popolno pokritost oči s samonastavljivimi nosnimi blazinicami za udobno porazdelitev teže. Pomemben zaključek je, da so vsi spoji okvirja natančno nameščeni in da so leče pravilno pritrjene v okvir, kar zagotavlja, da ne pride do dražečih nesreč, ko leče izpadejo in okvirji zaskočijo na tečajih.

Danes znamka živi kot ponudnik elegantnih, modnih in popolnoma kul sončni čal. Aktualne kolekcije vključujejo skrbno zasnovane modele sončnih očal s poraliziranimi lečami. Od prenovljenih klasikov do popolnoma novih odtenkov barvnih kombinacij, ki ustrezajo vsem najnovejšim trendom. Moški in ženske lahko kupujejo kolekcije z vintage slogi, ki jih navdihuje Ray-Banov bogati zgodovinski arhiv (retro okvirji v različnih barvah in zaključkih), ali moderne kolekcije z najnovejšimi lečami v bolj drznih ali nežnih, subtilnih odtenkih.

Vir: Ray-ban.com

Ali ste vedeli …

  • Sončna očala Ray-Ban prestanejo vrsto strogih znanstvenih testov, preden gredo na trg (preizkusi na padec, več kot 1000-kratni test upogiba vsakega okvirja …).
  • Vsi plastični okvirji Ray-Ban se tri do deset dni vrtijo v mešanici posebnih polirnih spojin, da zagotovijo satenasto gladko površino.
  • Sončna očala Ray-Ban dejansko “presegajo” posebne standarde za sončna očala in zagotavljajo 100-odstotno zaščito pred škodljivimi učinki ultravijoličnih žarkov v vseh pogojih.
Vir: Ray-ban.com

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.