📅 18.03.2022

Industrija piškotnih prigrizkov je eden ključnih trendov v prehrambni industriji zadnjih 100 let. Povprečno gospodinjstvo (če izvzamemo covid-19 obdobje) je vseskozi na poti in to-go prigrizki pridejo še kako prav. Tudi življenjski slog v domačih okoljih narekuje piškotne priboljške kot must-have izdelke v kuhinjskih omarah. Seveda ne nujno pri vseh.

Izdelčna skupina prigrizkov in pakiranih pekovskih izdelkov samo v Združenih državah Amerike predstavlja več kot 100 milijard dolarjev vreden trg, ki v povprečju narašča za 5 % letno. Fini pekovski keksi Oreo veljajo za industrijskega prvaka v ameriškem in tudi svetovnem merilu, saj predstavlja vsaj eno milijardo dolarjev vreden trg; na prodajnih policah jih je mogoče dobiti v več kot 100 državah sveta. Hčerinsko podjetje znamke spada pod okrilje globalnega mogotca Kraft Foods Global Inc.

Njegovi začetki segajo v začetek 20. stoletja, ko so se Američani navlekli angleške navade uživanja piškotov. Tako popularizirane so navdahnile podjetje The National Biscuit Company, da je proizvedlo prve OREO piškote, ki so luč sveta ugledali pred skoraj 110 leti, točneje februarja 1912. Paketek piškotov je takrat stal 30 ameriških centov. Navdih za ime pa so črpali pri grški besedi oreo, ki pomeni hrib ali goro in naj bi odstirala reliefno obliko piškotnih ploskev.

Oreo se od začetka ni spremenil; ohranil je sendvič podobo dveh čokoladnih kolutov z mlečno vanilijevo sredico. Celotna konceptualna zasnova je stalna spremljevalka tudi vseh oglasnih in promocijskih sporočil, ki jih občasno nadgradijo z aktualnimi različicami in adaptacijami v odvisnosti od prehrambnih navad, ciljanih (pod)skupin potrošnikov in slavljenja določenih praznikov: Oreo brez sladkorja, Mini Oreo, Oreo Cakesters itd. Osnovna promocija in sporočilnost uživanja Oreo piškotov pa se skozi glavna oglaševalska in promocijska sporočila ves čas ohranja – privošči si klasični piškotni ritual kot pri slehernem otroku: zasukaj, pomoči, oblizni. S tem osnovnim komunikacijskim sporočilom Oreo že desetletja ohranja vez s svojimi zvestimi potrošniki.

Ob spreminjajoči se medijski krajini in razcvetu družbenih omrežij Oreo posrečeno nadaljuje svojo komunikacijo tudi na teh platformah, z vizijo povezovati družino in prijatelje. Svoje sledilce nagrajuje in spodbuja njihovo interakcijo v sodelovanju pri različnih igrah, tekmovanjih, unikatnih video promocijah.

Znamka Oreo tako skuša o(b)stati več kot piškot. Več kot okusen prigrizek. Okusni čokoladni ploskvi, ki v sredini ponujata izvrstno mlečno kremo, želita biti edinstven ikoničen piškot, ki zadovoljuje generacije za generacijami, družine, prijatelje. Od dedka, ki piškotno izkušnjo Orea deli z vnukinjo, do brata, ki mlajšega bratca uči, kako zasukati, pomočiti in oblizniti mehko piškotno teksturo … Namen je, da se zgodi tisti čarobni moment, ki povezuje ali ustvarja posebno vzdušje, izkušnjo ob uživanju tega piškota.

Priljubljeni mlečni piškot vsepovsod po svetu še naprej načrtuje uresničevanje vizije po poti takšnega uživanja z dodajanjem novih vsebin, trgov in kanalov, na katere bi se še rad razširil.

Podobne vsebine

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

LEGENDA: SONY. Zabavni kuhalnik (pa ne riža).

LEGENDA: SONY. Zabavni kuhalnik (pa ne riža).

Zgodba znamke Sony se je rodila po drugi svetovni vojni. Leta 1946 je Masaru Ibuka odprl trgovino z elektronikov predelu Nihonbaši v Tokiu. Kmalu se mu je pridružil Akio Morita in skupaj sta ustanovila podjetje z imenom Tokyo Tsushin Kogyo. Podjetje je izdelalo prvi japonski magnetofon, imenovan Type-G. Leta 1958 je podjetje spremenilo ime v “Sony”.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

LEGENDA: SELLOTAPE.

LEGENDA: SELLOTAPE.

Pot znamke Sellotape je pot kontinuiranega razvoja izdelkov in komunikacije s strankami, tako s stalnimi kot z (nenehno) novimi. Zadovoljne stranke so ključ vsakega nadaljnjega uspeha znamke, ki je že v prejšnjem stoletju ugotovila, da so potrošniki vse bolj obveščeni, izobraženi, posledično tudi bolj skeptični do trditev o izdelkih, ki niso podprte z dejansko uporabno vrednostjo in, da bodo na današnjem, konkurenčnem, trgu vedno izbrali tisto, kar ocenijo kot boljšo ponudbo.

LEGENDA: NIVEA

LEGENDA: NIVEA

Le tri leta po prvi predstavitvi NIVEA kreme v Hamburgu je bil izdelek na voljo na vseh kontinentih. Skozi čas je Nivea pričela širiti svoj portfelj izdelkov. Tako so nastale podznamke, ki predstavljajo različne nege: od losjonov, krem za sončenje, nege ustnic in rok, gelov za prhanje, šamponov ter celo pudrov, linij izdelkov za moške in izdelkov proti staranju kože. Danes je Nivea praktično že vsepovsod; prodaja se v preko 200 državah po vsem svetu – z zanesljivim in zagotovljenim ugledom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.