Industrija piškotnih prigrizkov je eden ključnih trendov v prehrambni industriji zadnjih 100 let. Povprečno gospodinjstvo (če izvzamemo covid-19 obdobje) je vseskozi na poti in to-go prigrizki pridejo še kako prav. Tudi življenjski slog v domačih okoljih narekuje piškotne priboljške kot must-have izdelke v kuhinjskih omarah. Seveda ne nujno pri vseh.
Izdelčna skupina prigrizkov in pakiranih pekovskih izdelkov samo v Združenih državah Amerike predstavlja več kot 100 milijard dolarjev vreden trg, ki v povprečju narašča za 5 % letno. Fini pekovski keksi Oreo veljajo za industrijskega prvaka v ameriškem in tudi svetovnem merilu, saj predstavlja vsaj eno milijardo dolarjev vreden trg; na prodajnih policah jih je mogoče dobiti v več kot 100 državah sveta. Hčerinsko podjetje znamke spada pod okrilje globalnega mogotca Kraft Foods Global Inc.
Njegovi začetki segajo v začetek 20. stoletja, ko so se Američani navlekli angleške navade uživanja piškotov. Tako popularizirane so navdahnile podjetje The National Biscuit Company, da je proizvedlo prve OREO piškote, ki so luč sveta ugledali pred skoraj 110 leti, točneje februarja 1912. Paketek piškotov je takrat stal 30 ameriških centov. Navdih za ime pa so črpali pri grški besedi oreo, ki pomeni hrib ali goro in naj bi odstirala reliefno obliko piškotnih ploskev.
Oreo se od začetka ni spremenil; ohranil je sendvič podobo dveh čokoladnih kolutov z mlečno vanilijevo sredico. Celotna konceptualna zasnova je stalna spremljevalka tudi vseh oglasnih in promocijskih sporočil, ki jih občasno nadgradijo z aktualnimi različicami in adaptacijami v odvisnosti od prehrambnih navad, ciljanih (pod)skupin potrošnikov in slavljenja določenih praznikov: Oreo brez sladkorja, Mini Oreo, Oreo Cakesters itd. Osnovna promocija in sporočilnost uživanja Oreo piškotov pa se skozi glavna oglaševalska in promocijska sporočila ves čas ohranja – privošči si klasični piškotni ritual kot pri slehernem otroku: zasukaj, pomoči, oblizni. S tem osnovnim komunikacijskim sporočilom Oreo že desetletja ohranja vez s svojimi zvestimi potrošniki.
Ob spreminjajoči se medijski krajini in razcvetu družbenih omrežij Oreo posrečeno nadaljuje svojo komunikacijo tudi na teh platformah, z vizijo povezovati družino in prijatelje. Svoje sledilce nagrajuje in spodbuja njihovo interakcijo v sodelovanju pri različnih igrah, tekmovanjih, unikatnih video promocijah.
Znamka Oreo tako skuša o(b)stati več kot piškot. Več kot okusen prigrizek. Okusni čokoladni ploskvi, ki v sredini ponujata izvrstno mlečno kremo, želita biti edinstven ikoničen piškot, ki zadovoljuje generacije za generacijami, družine, prijatelje. Od dedka, ki piškotno izkušnjo Orea deli z vnukinjo, do brata, ki mlajšega bratca uči, kako zasukati, pomočiti in oblizniti mehko piškotno teksturo … Namen je, da se zgodi tisti čarobni moment, ki povezuje ali ustvarja posebno vzdušje, izkušnjo ob uživanju tega piškota.
Priljubljeni mlečni piškot vsepovsod po svetu še naprej načrtuje uresničevanje vizije po poti takšnega uživanja z dodajanjem novih vsebin, trgov in kanalov, na katere bi se še rad razširil.
0 komentarjev