Že od samih začetkov se je McDonalds uspel ustoličiti s konceptom, v okviru katerega se kot znamka nenehno nadgrajuje, razvija, adaptira in raste. V marketingu in očeh potrošnikov ima tisto nekaj, McDonaldsov stil, ki vsakič znova pritegne, prepriča, doseže, da se k njemu radi vračamo. McDonalds pooseblja redko in cenjeno lastnost, da je hkrati retail prodajalec, ki v svoji verigi delovanja diha kot znamka, povsod po svetu, bolj ali manj enako.
Ne glede na izzive in čas, ves čas deluje kot živa znamka z dolgoročnim ugledom in enostavno formulo o uspehu. Čeprav je v ozadju kontinuirano vpet v povsem funkcionalne izzive (prehranjevalne navade), se zdi, da je mačka z devetimi življenji, ki pristane. Nenazadnje, tudi v času korone, ko so se restavracije množično zapirale, je z dolgimi vrstami, ki so se vile pred njegovo ves čas vzporedno alternativo, McDrive, uspel ohranjati stik s potrošnikom. Situaciji se je prilagodil zgolj v delu, da je z dodatno organizacijo poskrbel za hitrejše pomikanje dolgih kolon vozil. Kot to poteka običajno znotraj njegovih prostorov, ko (redno) obratuje.
V marketingu in očeh potrošnikov ima tisto nekaj, McDonalsov stil, ki vsakič znova pritegne, prepriča, doseže.
Vse to je po zaslugi samih premišljenih začetkov njegovega ustanovitelja, Rayja Kroca, ki je znamko razvil in utemeljil z vizijo, da je za potrošnika preprost, hiter, učinkovit, dostopen servis v ponudbi prehranjevanja. Od tod tudi znana Krocova zmagovalna formula QSC&V (qulity, service, cleanliness, and value; akronim, ki še danes ohranja sloves McDonaldsa kot tiste super priročne znamke na vogalu, h kateri je treba zaviti). Pa smo spet pri začetkih in tisti simplifikaciji vizije delovanja na dolgi rok. V sami kali si je potrebno znati zastaviti in odgovoriti na ključna vprašanja, s katerimi pozneje znamka poganja motor svojega vsakodnevnega poslanstva. Le-tako lahko ostane in obstane kot super znamka, ki ji velja zaupati in h kateri se je vredno vračati. McDonalds vse to že ves čas počne, sistematično, celovito in hitro; s tem, ko postavlja potrošnika in njegov način funkcioniranja v ospredje.
Izzivom in času navkljub ves čas deluje kot živa znamka z dolgoročnim ugledom in enostavno formulo o uspehu.
McDonaldsova zgodba o uspehu potrjuje, da je mogoče zadovoljevati potrošnikove potrebe univerzalno, konsistentno, jasno, ne glede na različnost kultur in države, v kateri posamezne podružnice obratujejo. Te morebitne razlike sproti uspešno duši in rešuje s preprostimi prilagoditvami, pa četudi gre za velikost porcij. S tehnologijami novih okusov pa že tako sproti poskrbi za osvežitev in nadgradnjo nekaterih ponudb, ki nosijo lahko, zapomnljivo konotacijo, glede na čas in okoliščine, v katerih se pojavi.
McDonaldsova zgodba o uspehu potrjuje, da je mogoče zadovoljevati potrošnikove potrebe univerzalno, konsistentno, jasno, ne glede na različnost kultur.
Ena najmočnejših znamk v verigi prehranjevanja s preverjenim konceptom v vseh razmerah uživa sloves stabilnega obstanka. Je super znamka, ki obrate venomer dodaja, odpira in vsakič uspešno zapolni. Menda naj bi obstajalo (ne)napisano pravilo, na koliko tisoč prebivalcev si lahko privošči odprtje nove enote. Zato se tudi krajani mesta, iz katerega izvorno prihajam, toliko bolj navdušeno veselijo, da bo kmalu luč odprtja ugledala tudi tam.
Srečno McDonalds še naprej. Na hitro in zadovoljno uresničevanje preverjenih ponudb, ki prepričajo.
0 komentarjev