LEGENDA: McDONALDS. FUNKCIONALEN.

Aktualno, Legenda

Izzivom in času navkljub ves čas deluje kot živa znamka z dolgoročnim ugledom in enostavno formulo o uspehu.
📅 23.07.2021

Že od samih začetkov se je McDonalds uspel ustoličiti s konceptom, v okviru katerega se kot znamka nenehno nadgrajuje, razvija, adaptira in raste. V marketingu in očeh potrošnikov ima tisto nekaj, McDonaldsov stil, ki vsakič znova pritegne, prepriča, doseže, da se k njemu radi vračamo. McDonalds pooseblja redko in cenjeno lastnost, da je hkrati retail prodajalec, ki v svoji verigi delovanja diha kot znamka, povsod po svetu, bolj ali manj enako. 

Ne glede na izzive in čas, ves čas deluje kot živa znamka z dolgoročnim ugledom in enostavno formulo o uspehu. Čeprav je v ozadju kontinuirano vpet v povsem funkcionalne izzive (prehranjevalne navade), se zdi, da je mačka z devetimi življenji, ki pristane. Nenazadnje, tudi v času korone, ko so se restavracije množično zapirale, je z dolgimi vrstami, ki so se vile pred njegovo ves čas vzporedno alternativo, McDrive, uspel ohranjati stik s potrošnikom. Situaciji se je prilagodil zgolj v delu, da je z dodatno organizacijo poskrbel za hitrejše pomikanje dolgih kolon vozil. Kot to poteka običajno znotraj njegovih prostorov, ko (redno) obratuje.

V marketingu in očeh potrošnikov ima tisto nekaj, McDonalsov stil, ki vsakič znova pritegne, prepriča, doseže.

Vse to je po zaslugi samih premišljenih začetkov njegovega ustanovitelja, Rayja Kroca, ki je znamko razvil in utemeljil z vizijo, da je za potrošnika preprost, hiter, učinkovit, dostopen servis v ponudbi prehranjevanja. Od tod tudi znana Krocova zmagovalna formula QSC&V (qulity, service, cleanliness, and value; akronim, ki še danes ohranja sloves McDonaldsa kot tiste super priročne znamke na vogalu, h kateri je treba zaviti). Pa smo spet pri začetkih in tisti simplifikaciji vizije delovanja na dolgi rok. V sami kali si je potrebno znati zastaviti in odgovoriti na ključna vprašanja, s katerimi pozneje znamka poganja motor svojega vsakodnevnega poslanstva. Le-tako lahko ostane in obstane kot super znamka, ki ji velja zaupati in h kateri se je vredno vračati. McDonalds vse to že ves čas počne, sistematično, celovito in hitro; s tem, ko postavlja potrošnika in njegov način funkcioniranja v ospredje.

Izzivom in času navkljub ves čas deluje kot živa znamka z dolgoročnim ugledom in enostavno formulo o uspehu.

McDonaldsova zgodba o uspehu potrjuje, da je mogoče zadovoljevati potrošnikove potrebe univerzalno, konsistentno, jasno, ne glede na različnost kultur in države, v kateri posamezne podružnice obratujejo. Te morebitne razlike sproti uspešno duši in rešuje s preprostimi prilagoditvami, pa četudi gre za velikost porcij. S tehnologijami novih okusov pa že tako sproti poskrbi za osvežitev in nadgradnjo nekaterih ponudb, ki nosijo lahko, zapomnljivo konotacijo, glede na čas in okoliščine, v katerih se pojavi.

McDonaldsova zgodba o uspehu potrjuje, da je mogoče zadovoljevati potrošnikove potrebe univerzalno, konsistentno, jasno, ne glede na različnost kultur.

Ena najmočnejših znamk v verigi prehranjevanja s preverjenim konceptom v vseh razmerah uživa sloves stabilnega obstanka. Je super znamka, ki obrate venomer dodaja, odpira in vsakič uspešno zapolni. Menda naj bi obstajalo (ne)napisano pravilo, na koliko tisoč prebivalcev si lahko privošči odprtje nove enote. Zato se tudi krajani mesta, iz katerega izvorno prihajam, toliko bolj navdušeno veselijo, da bo kmalu luč odprtja ugledala tudi tam. 

Srečno McDonalds še naprej. Na hitro in zadovoljno uresničevanje preverjenih ponudb, ki prepričajo.

Podobne vsebine

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

LEGENDA: SONY. Zabavni kuhalnik (pa ne riža).

LEGENDA: SONY. Zabavni kuhalnik (pa ne riža).

Zgodba znamke Sony se je rodila po drugi svetovni vojni. Leta 1946 je Masaru Ibuka odprl trgovino z elektronikov predelu Nihonbaši v Tokiu. Kmalu se mu je pridružil Akio Morita in skupaj sta ustanovila podjetje z imenom Tokyo Tsushin Kogyo. Podjetje je izdelalo prvi japonski magnetofon, imenovan Type-G. Leta 1958 je podjetje spremenilo ime v “Sony”.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

LEGENDA: SELLOTAPE.

LEGENDA: SELLOTAPE.

Pot znamke Sellotape je pot kontinuiranega razvoja izdelkov in komunikacije s strankami, tako s stalnimi kot z (nenehno) novimi. Zadovoljne stranke so ključ vsakega nadaljnjega uspeha znamke, ki je že v prejšnjem stoletju ugotovila, da so potrošniki vse bolj obveščeni, izobraženi, posledično tudi bolj skeptični do trditev o izdelkih, ki niso podprte z dejansko uporabno vrednostjo in, da bodo na današnjem, konkurenčnem, trgu vedno izbrali tisto, kar ocenijo kot boljšo ponudbo.

LEGENDA: NIVEA

LEGENDA: NIVEA

Le tri leta po prvi predstavitvi NIVEA kreme v Hamburgu je bil izdelek na voljo na vseh kontinentih. Skozi čas je Nivea pričela širiti svoj portfelj izdelkov. Tako so nastale podznamke, ki predstavljajo različne nege: od losjonov, krem za sončenje, nege ustnic in rok, gelov za prhanje, šamponov ter celo pudrov, linij izdelkov za moške in izdelkov proti staranju kože. Danes je Nivea praktično že vsepovsod; prodaja se v preko 200 državah po vsem svetu – z zanesljivim in zagotovljenim ugledom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.