PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

KREATIVNE KAPSULE: EKOLOGIJA MOŽNEGA

image-6

Mednarodni vrtni festival (The International Garden Festival), ki poteka v Les Jardins de Métis / Reford Gardens (Kanada), v letošnji 25. izdaji odpira projekt Ekologija možnega (“The Ecology of Possibility“). Njegov umetniški vodja je ob petindvajseti obletnici povabil oblikovalce k oddaji rešitev, kako si zamišljajo sedanjost in prihodnost vrtov. Skupno je bilo prijavljenih 216 projektov/oblikovalcev iz 30 držav. Štirje najbolj izpostavljeni vrtovi, ki naj služijo kot kreativni in vsebinski navdih (glede na to, da kot revija osvetljujemo tudi različne dogodke o dobrih, odgovornih in trajnostnih praksah), so:

Couleur Nature

Vanderveken, Architecture + Paysage | Saint-Lambert, Québec, Kanada

To je radovedna študija, ki sooča dve viziji vrta. Ne gre za klasično primerjavo narave s kulturo ali naravnega z umetnim, temveč za osvetlitev nesmiselnosti prevladujoče monokulture, ki v svojem bistvu ne služi ničemur razen posameznikovemu hedonističnemu užitku – zalivanje vrta, krošnja trave, polnjenje vrtnih bazenov – kar postopoma vodi k upadanju naše biotske raznovrstnosti.

Vir: Vanderveken, Architecture + Paysage.

Future Drifts

Julia Lines Wilson | Združene države

V prvem letu mednarodnega vrtnega festivala so bile v akcijskem načrtu St. Lawrence Vision leta 2000 opredeljene prednostne rastlinske vrste za zaščito habitata. Ena od teh vrst je bila tudi Anticosti Aster, križanec med rastlinama New York in Rush Asters. 25 let kasneje, kljub zaščiti habitata, ostajata omenjeni rastlinski vrsti še naprej ogroženi. Ta vrt tako odpira vprašanje preteklosti in prihodnosti.

Vir: Julia Lines Wilson.

Rue Liereman / Organ Man Street
Pioniersplanters | Belgija

V tako gosto poseljenem in urbaniziranem območju, kot je Flandrija, je delež zemlje, ki ga zasedajo domači ali zasebni vrtovi (ki jih je približno 2 milijona), ocenjen na 12 %. To je štirikrat večje ali boljše razmerje, glede na skupno površino naravnih območij v regiji. Dokler so takšni domači vrtovi načrtovani in vzdrževani naravno in okolju prijazno, imajo velik potencial, da obenem pomagajo pri zmanjševanju učinkov podnebnih sprememb in izboljševanju biotske raznovrstnosti ter spodbujajo ljudi, da se ponovno povežejo z naravo.

Vir: Pioniersplanters.

Superstrata
mat-on | Italija

Zastavljeni vrt z uporabo geološkega zemljevida ponazarja napetost med svobodo narave in človeško nagnjenostjo k uvajanju reda. Instalacija osvetljuje pomen učenja iz narave, izpostavlja premišljeno povezovanje človeških in nečloveških entitet pri soustvarjanju pokrajin, pri čemer je dinamična interakcija z naravo neizbežna.

Vir: mat-on.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.