KREATIVNE KAPSULE: 10. obletnica slovenske modne zadruge ZOOFA: »Kdo kroji prihodnost?«

Aktualno, Prispevki

📅 18.09.2024

Spektakularen modni dogodek z naslovom “Kdo kroji prihodnost?” je predstavil najnovejše kreacije za pomlad/poletje 2024 ustvarjalnih in inovativnih imen slovenske mode: Simona Kogovšek, Tina Pavlin, Princip, Renata Bedene, Patricia Pie, David Bacali in Aemona.

Strast do mode

Zadruga ZOOFA povezuje slovenske oblikovalce in oblikovalke s področja mode in uporabnih umetnosti. Vsak obisk v njej je svojevrstno doživetje. Zoofa je okolju in človeku prijazna, saj ne temelji na množični proizvodnji.

Vsa oblačila in modni dodatki so izdelani kot unikati ali maloserijsko, v lokalnih delavnicah ter z domačim strokovnim znanjem, oblikovalsko vizijo in ljubeznijo do ustvarjanja, upoštevaje načela trajnostnega in ekološkega oblikovanja. Zoofina zasnova prodaje ponovno zbližuje izdelovalca in uporabnika oblačila.

Edinstvena uporabniška izkušnja: ustvarjalci sami obenem tudi prodajajo in svetujejo v živo.

Leta 2013 je na Miklošičevi cesti v Ljubljani zaživela tudi trgovina Zoofa – danes ena najbolj priljubljenih trgovin z oblikovalskimi oblačili in modnimi dodatki v Ljubljani. Posebnost te je, da v njej oblikovalci tudi sami prodajajo izdelke in svetujejo strankam, zato so stranke deležne edinstvene uporabniške izkušnje: oblikovalce spoznajo osebno, njihovo ustvarjanje pa je tako bolj prilagojeno željam strank.

V Zoofi  gostujejo tudi zunanji oblikovalci, ki s svojo estetiko dodatno popestrijo nabor kreacij, zato velja tudi za prostor pogovorov, sodelovanj, stilskih rešitev in zanimivih dogodkov, kjer oblikovalci s svojimi izdelki nenehno pišejo enkratne zgodbe.

(1000 in) 1 noč

V Unionski secesijski dvorani so se zbrani gostje, ob glasbi v živo odlične izvajalke Ani Frece & Hotel za srečo ter šarmantnem povezovalcu večera, Boštjanu Romihu, prepustili zgodbam mode.

Prav posebno vzdušje pa so pričarale perzijske preproge iz Galerije Farzad, ki so nas popeljale v prihodnost oblikovanja. Orientalske preproge, ki so že same po sebi svojevrstna znamka, največkrat zasledimo v orientalskih pravljicah, kjer služijo svojim lastnikom kot prevozno sredstvo. Iz bogate starodavne kulture se je rodila ta čarobna zgodba in njenemu šarmu ne uidemo tudi takrat, ko govorimo o prihodnosti. Po teh preprogah so se med modno revijo sprehodile tudi znane Slovenke: Maja Martina Merljak, Raiven, Pika Zrim, Ula Furlan, Ana Elez, Polona Požgan in Tjaša Hrovat Steklasa.

Goste pa je s svojimi izdelki počastila tudi paleta sodelujočih, zelo različnih znamk: L`Oreal, Svet metraže, Novelius Medical, Koželj – hiša dobrih vin, Kevin Murphy, COLOR US, Cukrček, dm Studio, Zadružna zveza Slovenije in Burek Olimpija.

Zgodbi te noči bi prisluhnila še sama Šeherezada.

Avtorica fotografij: Marta Plasencia.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.