Novo KBM, eno največjih finančnih institucij v Sloveniji, je leta 2021 zaznamovala uspešna največja združitev v zgodovini slovenskega bančnega sektorja, s katero je banka zaokrožila izjemno pot, polno pozitivnih sprememb. Skozi več kot 160-letno tradicijo se je iz pomembne regionalne banke preoblikovala v vodilnega vseslovenskega ponudnika vrhunskih univerzalnih bančnih storitev in produktov, ki jih podpira dokazano najboljša, najbolj napredna in uporabnikom prijazna digitalna platforma v Sloveniji. S prijaznimi in strokovnimi zaposlenimi je Nova KBM odgovoren in zanesljiv partner svojim strankam pri sprejemanju vseh njihovih finančnih odločitev.
Biti najboljši
Nova KBM je najdostopnejša banka v državi, saj strankam omogočajo opravljanje bančnih storitev v poslovalnicah, na specializiranih bančnih okencih v izbranih poštah, na bankomatih in na vseh poštah po državi. Vse več strank se odloča za poslovanje na daljavo, zato digitalizacija ostaja prednostno razvojno področje v Novi KBM.
V neodvisni raziskavi podjetja E-laborat, ki je v analizo spletnega in mobilnega bančništva zajelo mobilne banke slovenskih bank in hranilnic, tretje leto zapored pa so vključene tudi mobilne banke fintech ponudnikov, sta spletna in mobilna banka Nove KBM Bank@Net in mBank@Net prejeli največ točk in že drugo leto zapored postali dokazano najboljša spletna in mobilna banka v Sloveniji. Cilj raziskav je bil ugotoviti, v kolikšni meri spletne in mobilne banke zadovoljujejo potrebe uporabnikov, sledijo trendom poslovanja ter upoštevajo pravila, ki so se v zadnjih letih močno spremenila. Tudi zaradi spremenjenih razmer so digitalne rešitve usmerjene v zagotavljanje enostavnih, hitrih in preglednih postopkov tako v spletni kot mobilni banki. V Novi KBM so ponosni, da uspešno postavljajo standarde na področju digitalnega poslovanja, kar prepoznavajo in cenijo tudi njihove stranke.
V letu 2021 so pot do banke olajšali tudi novim strankam, saj so s pomočjo aplikacije dokazano najboljše mobilne banke mBank@Net omogočili novim strankam odpiranje računa na Novi KBM kar iz udobja lastnega doma. Širili pa so tudi nabor storitev, ki jih na daljavo lahko opravijo obstoječe stranke. Ne samo, da lahko stranke prek spletne ali mobilne banke sklenejo potrošniški kredit Naprej, na voljo jim je tudi sklenitev najbolj priljubljenega paketa v Novi KBM, Paketa Komplet, ki združuje bančne storitve, ki jih stranke najpogosteje uporabljajo.
Vredno si je podariti zaupanje
Dobrodelnost je pomemben del strategije družbene odgovornosti, s katero Nova KBM spodbuja razvoj lokalnega in nacionalnega okolja. V dobrodelne aktivnosti ne vključujejo samo zaposlenih banke, ampak tudi njihova ambasadorja, olimpijskega zmagovalca Primoža Rogliča in njegovo ženo, pisateljico Loro Roglič Klinc, s katerima v leto 2022 vstopajo odločeni slediti njihovi ambiciozni viziji biti najboljši.
Stranke imajo osrednjo vlogo pri vsem, kar počnejo v Novi KBM. Tik pred iztekom leta se želijo njim, svojim zaposlenim in vsem poslovnim partnerjem zahvaliti za izkazano zaupanje in hkrati poudariti, da si je na osnovi strokovnega in dobrega dela vredno podariti zaupanje tudi v prihodnje, kar v oglasnih sporočilih v teh dneh v imenu Nove KBM sporočata tudi Primož in Lora Roglič.
0 komentarjev