Komu boste podarili zaupanje v 2022?

Aktualno, Prispevki

📅 13.12.2021

Novo KBM, eno največjih finančnih institucij v Sloveniji, je leta 2021 zaznamovala uspešna največja združitev v zgodovini slovenskega bančnega sektorja, s katero je banka zaokrožila izjemno pot, polno pozitivnih sprememb. Skozi več kot 160-letno tradicijo se je iz pomembne regionalne banke preoblikovala v vodilnega vseslovenskega ponudnika vrhunskih univerzalnih bančnih storitev in produktov, ki jih podpira dokazano najboljša, najbolj napredna in uporabnikom prijazna digitalna platforma v Sloveniji. S prijaznimi in strokovnimi zaposlenimi je Nova KBM odgovoren in zanesljiv partner svojim strankam pri sprejemanju vseh njihovih finančnih odločitev.

Biti najboljši

Nova KBM je najdostopnejša banka v državi, saj strankam omogočajo opravljanje bančnih storitev v poslovalnicah, na specializiranih bančnih okencih v izbranih poštah, na bankomatih in na vseh poštah po državi. Vse več strank se odloča za poslovanje na daljavo, zato digitalizacija ostaja prednostno razvojno področje v Novi KBM.

V neodvisni raziskavi podjetja E-laborat, ki je v analizo spletnega in mobilnega bančništva zajelo mobilne banke slovenskih bank in hranilnic, tretje leto zapored pa so vključene tudi mobilne banke fintech ponudnikov, sta spletna in mobilna banka Nove KBM Bank@Net in mBank@Net prejeli največ točk in že drugo leto zapored postali dokazano najboljša spletna in mobilna banka v Sloveniji. Cilj raziskav je bil ugotoviti, v kolikšni meri spletne in mobilne banke zadovoljujejo potrebe uporabnikov, sledijo trendom poslovanja ter upoštevajo pravila, ki so se v zadnjih letih močno spremenila. Tudi zaradi spremenjenih razmer so digitalne rešitve usmerjene v zagotavljanje enostavnih, hitrih in preglednih postopkov tako v spletni kot mobilni banki. V Novi KBM so ponosni, da uspešno postavljajo standarde na področju digitalnega poslovanja, kar prepoznavajo in cenijo tudi njihove stranke.

V letu 2021 so pot do banke olajšali tudi novim strankam, saj so s pomočjo aplikacije dokazano najboljše mobilne banke mBank@Net omogočili novim strankam odpiranje računa na Novi KBM kar iz udobja lastnega doma. Širili pa so tudi nabor storitev, ki jih na daljavo lahko opravijo obstoječe stranke. Ne samo, da lahko stranke prek spletne ali mobilne banke sklenejo potrošniški kredit Naprej, na voljo jim je tudi sklenitev najbolj priljubljenega paketa v Novi KBM, Paketa Komplet, ki združuje bančne storitve, ki jih stranke najpogosteje uporabljajo.

Vredno si je podariti zaupanje

Dobrodelnost je pomemben del strategije družbene odgovornosti, s katero Nova KBM spodbuja razvoj lokalnega in nacionalnega okolja. V dobrodelne aktivnosti ne vključujejo samo zaposlenih banke, ampak tudi njihova ambasadorja, olimpijskega zmagovalca Primoža Rogliča in njegovo ženo, pisateljico Loro Roglič Klinc, s katerima v leto 2022 vstopajo odločeni slediti njihovi ambiciozni viziji biti najboljši.

Stranke imajo osrednjo vlogo pri vsem, kar počnejo v Novi KBM. Tik pred iztekom leta se želijo njim, svojim zaposlenim in vsem poslovnim partnerjem zahvaliti za izkazano zaupanje in hkrati poudariti, da si je na osnovi strokovnega in dobrega dela vredno podariti zaupanje tudi v prihodnje, kar v oglasnih sporočilih v teh dneh v imenu Nove KBM sporočata tudi Primož in Lora Roglič.

NKBM

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja