
Etika in integriteta: dolgočasno filozofiranje ali temelja moči znamke?
Ko ignoriramo pomen etike in integritete, tvegamo tako poslovno kot osebno odgovornost, kar dolgoročno spodkopava moč znamke. Zakaj taka drama? Zaradi kupcev.
Ko ignoriramo pomen etike in integritete, tvegamo tako poslovno kot osebno odgovornost, kar dolgoročno spodkopava moč znamke. Zakaj taka drama? Zaradi kupcev.
Več ko človek raziskuje in spremlja, več krasnih zgodb spozna. A zakaj bi šli v tako investicijo?
Pomembno se je zavedati, da nismo »sestavljeni« samo iz dobrih delov – vrednot, lepih želja in sanj, torej lastnosti, ki jih imajo drugi najbolj radi pri nas. Za večino ljudi je lahko tisto, kar je za nas naravno, tudi precej grdo. Ko smo recimo preveč kritični, nekomunikativni, osorni, obsojajoči ali togi, smo verjetno najbolj resnični – vendar nismo najboljši. In to niso deli našega »avtentičnega jaza«, ki ga želimo javno razkazovati ali pa, da postane del naše osebne znamke. Kljub pozitivnim stranem avtentičnost prinaša izzive.
Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…
Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.
V hitro spreminjajočem se svetu, kjer informacijska tehnologija nenehno preoblikuje način(e), kako delujemo, je postala umetna inteligenca ključni igralec tudi na področju odnosov z javnostmi. Osebno mnenje? Zame je nesporno, da AI prinaša številne koristi tudi naši panogi. Dokaz? Bom podala primer…
Prijavite se na novice
Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.