
Zvočna identiteta: pogojni refleks ali zvok praznega upanja?
Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.
Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.
Ker vemo, da bomo ob vstopu v areno naleteli na povratno informacijo okolice, ki ni nujno, da bo tako zelo navdušena nad argumenti, ki jih predstavljamo.
Vsak človek ima možnost, da se spremeni, in sicer s pomočjo spremembe lastne perspektive na dogajanje. Predstavljajte si ulico podnevi. Sedaj pa si jo predstavljajte ponoči. Ista ulica je čez dan nestrašljiva, ponoči pa grozljiva in čutimo utripanje srca v grlu. Perspektiva je vse in nanjo lahko vplivamo, potem pa nadaljujmo drzno in vztrajno.
Oblikovanje sporočil je v kraljestvu tržnega komuniciranja postalo znanost. Znanost, ki vpliva na oblikovanje in uspeh vseh različic znamk, ki smo si jih domislili. Nevroznanost je na tem področju vstopila v našo glavo in zemljevid naših možganov postaja čedalje bolj razkrit.
Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.
KOLUMNA: Alenka Vidic, Praprotnik, direktorica komunikacijske skupine »o28« in strateška komunikatorka
Danes lahko dvignemo vrednost naše osebne znamke z dejanskim delom in pravilno komunikacijo, jutri bomo del večine. V vsakem primeru pa bomo tega slona morali pojesti – zase in za generacije, ki pridejo za nami.
Obrazi podjetja niso samo direktorji; so vsi, na katerih gradimo osebno znamko.
Prijavite se na novice
Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.