KOLUMNA: INES MARKOVČIČ. “Več ranljivosti in prostovoljnega tveganja”

Aktualno, Kolumne

KOLUMNA: INES MARKOVČIČ. »Več ranljivosti in prostovoljnega tveganja.«
📅 10.03.2023

KOLUMNA: Ines Markovčič, urednica

Več ranljivosti in prostovoljnega tveganja

Digitalni prostor že lep čas ni več vesolje pri doseganju zastavljenih ciljev v svetu znamčenja. Tudi končno bistvo ni v briljiranju digitalnih nastopov v t. i. digitalni dobi in dohajanju digitalne revolucije. Briljiranje in dohajanje je samo sestavni del zgodbe ob spreminjajočem se vedenju potrošnikov kot posledica digitalizacije – pametni telefoni, spletni nakupi, družbena omrežja itd. Res je, da so se naša potrošniška vedenja, če samo pogledamo zadnje desetletje, drastično spremenila, toda srž, tj. človeška ranljivost, ostaja še vedno ista. Dobro znamčenje, tudi v digitalnem svetu, primarno gradimo na tem parametru.

Ranljivost je v medsebojnih odnosih ključna. Ne glede na to, o kateri vrsta odnosa govorimo, ter v katerem prostoru se ta odnos realizira, afirmira. Tudi digitalni prostori lahko spodbujajo tesnejše, globlje vezi, ali pa obratno; podirajo zidove – s ponesrečeno ali napačno komunikacijo. Teoretiki psihologije ranljivost razčlenjujejo v še enem temeljnem konceptu: tveganje.

Ustanoviteljica »The Narrative Method« ter zakonska in družinska terapevtka, Shari Foos, operacionalizira ranljivost v kontekstu prostovoljnega tveganja, ko oseba razkrije svoja čustva in slabosti. Prav ta čustvena odprtost in razkrivanje sta temeljna procesa, ki utirata pot vsem obstoječim in bodočim odnosom, obenem pa odpirata okvir za preteklo (samo)analizo. Če se sedaj navežem na digitalni svet znamčenja: le z odprto, avtentično komunikacijo, ki odpira prostor ranljivosti in tveganja, je mogoče pustiti bolj impresivne odtise, ki ostanejo, prepričajo, pritegnejo ter pripeljejo h končni (želeni) usodi.

V digitalnih nastopih je vsekakor potrebno in smiselno razmišljati s tehnologijo, napredno tehnologijo, a se obenem znati postavljati nad njo pri reprezentacijah in polarizacijah čistih esenc. Sicer obstaneš v kotu digitalne reprezentacije, ki skuša biti transparentna, a to ni.

Se lahko naučimo biti bolj ranljivi? Se lahko znamke naučijo biti bolj ranljive? Bolj na mestu je vprašanje, kaj tvegamo, če se ne odpremo tistim, ki so nam najbližji, oz. si želimo, da bi nam bili blizu. Nianse občutkov so tiste, ki vplivajo na boljše ali slabše zgodbe. Boljše ali slabše usode. Boljše ali slabše izide.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.