Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

Prvi slovenski klub za znamčenje

Dogodek Super Znamka Klub:

Razlika med znamčenjem, marketingom in oglaševanjem.

Super Znamka Klub organizira ekskluziven dogodek, ki prinaša dvojno vrednostdopoldanski del, poln vrhunskih predavanj in diskusij, ter popoldansko delavnico, kjer boste na primeru lastnega podjetja analizirali svojo znamko in pridobili praktične vpoglede za izboljšanje pozicioniranja.

Zakaj ne smete manjkati?

Za člane kluba Super znamka je kotizacija brezplačna*

Poglobljen vpogled

Razjasnitev temeljnih pojmov in praktičnih primerov uspešnega znamčenja.

Analiza primerov

Kako globalne in slovenske blagovne znamke gradijo svojo zgodbo?

Okrogla miza z vrhunskimi strokovnjaki

Spoznajte preverjene prakse iz prve roke.

Nepogrešljiva mreženjska priložnost

Povežite se s strokovnjaki in ambicioznimi podjetniki.

Super izobraževalne vsebine

Agenda izobraževanja

Kaj je razlika med znamčenjem, marketingom in oglaševanjem?

Trajanje: 9:00 – 12:00

Marketing / Oglaševanje / Znamčenje

Kakšna je razlika? In kakšna je sinergija?

V praksi se pogosto mešajo pojmi, ki opredeljujejo polja nalog in zadolžitev znotraj podjetij, ko gre za znamkine nastope na trgu. Je spisano in objavljeno promocijsko sporočilo marketing ali oglas? Je sploh kaj od tega? Zakaj je marketing in trženje eno in isto? Je znamka logotip, barva, glas/zvok in splošna celostna grafična podoba izdelka/storitve? Je izpolnjevanje potreb kupcev enako znamčenje ali marketing? Je marketing določanje pravih cen na trgu? Je strateško načrtovanje in izvajanje promocijskih aktivnosti marketing ali oglaševanje? Je zagotavljanje izjemne izkušnje na vseh stičnih točkah potrošnikov znamčenje ali oglaševanje? Zakaj je zuapanje v znamke enostavno? Zakaj je grajenje znamk pomembno? V osrednji temi bomo enkrat za vselej razčlenili temeljne pojme „marketing“, „oglaševanje“ in „znamčenje“, tako v akademsko-teoretskem smislu kot v praktični izvedbi. Zakaj je nujna razčlemba in dobro razumevanje posameznih aktivnosti za boljše pozicioniranje in nastope znamk na trgu ter uresničevanje ciljev, ki prinašajo rezultate? Kako se znotraj 7P modela vklapljajo marketing, oglaševanje in znamčenje? Zakaj teh različnih aktivnosti ne gre nikoli zanemariti ter z njimi premišljeno in spretno manevrirati? Podjetja, znamke, ki vestno razumejo te koncepte, naloge in cilje znotraj teh aktivnosti, se uspešneje pozicionirajo na znamčnem in prodajnem zemljevidu ter izkazujejo potrošnikovo zvestobo.

Predava: dr. Zlatko Jančič, Fakulteta za družbene vede. Obravnava širšo problematiko marketinga: strateški marketing, organizacijska kultura in interni marketing, marketinška etika, marketinški odnosi, družbena odgovornost podjetij, korporativna identiteta, integrirano tržno komuniciranje, oglaševanje.

Super glavni govorec - "Keynote speaker"

prof. dr. Zlatko Jančič (Fakulteta za družbene vede)

Obravnava širšo problematiko marketinga: strateški marketing, organizacijska kultura in interni marketing, marketinška etika, marketinški odnosi, družbena odgovornost podjetij, korporativna identiteta, integrirano tržno komuniciranje, oglaševanje.

Super znamke za navdih

Skozi izbrane znamke, študije primera, bomo podrobneje osvetlili, kdaj je znamka najboljša in kdaj najslabša? Kdaj oglaševanje funkcionira in kdaj ne? Kako (in kateri) oglasi znamk so preprosti in učinkoviti, kakšna sporočila so najmočnejša?

Jaka Petrič (Oglasna)

Znamčni strateg, ki bo predstavil uspešne (in neuspešne) zgodbe znamk (Jaguar, Unplastic India in slovensko znamko) skozi oglaševanje in marketing. Jaka vodi butično kreativno agencijo Oglasna, ki je specializirana za znamčno strategijo in oglasno produkcijo. Na praktični primerih bomo ugotovili:

  • Zakaj so nekateri oglasi znamk in njihove zgodbe učinkoviti?
  • Kako v oglasu doseči preprostost, ki pritegne in prepriča s svojo znamčno zgodbo?
  • Kakšna sporočila imajo pravo in težo in moč?

Janja Štrumbelj (LePotica)

Po izobrazbi in duši je bolj ekonomistka, saj je večino službene kariere delala kot računovodja. A je svojo energijo vselej rada sproščala v kotičkih kuhinje, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu. Po petih letih novinarstva, znotraj katerega je pokrivala področje gastronomije, pa tudi turizma in zdravega življenja, je začutila, da je čas za nove izzive. Tako je začela vzhajati ideja o mini potičkah. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

Super okrogla miza

Poglobljena diskusija o osrednji temi z uveljavljenimi strokovnjaki na trgu, ki imajo dolgoletno poklicno kilometrino, zgledne reference in (mednarodna) priznanja. Po čem se digitalni nastopi znamk razlikujejo od nastopov na offline kanalih? Kaj znamkam sporočajo digitalne preference različnih generacij? Kaj zagotavlja dobre zgodbe znamk? Kje se znamčenje, oglaševanje in marketing srečajo?

Sašo Dimitrievski, Pristop (partner in član uprave):

Bil je eden od ustanoviteljev agencije Renderspace (del Pristopove Skupine) in začetnik zgodbe o inovacijah digitalne disrupcije. Ima več kot 20 let svetovalskih izkušenj s fokusom na poslovnih in marketinških strategijah, digitalni transformaciji in disruptivnih inovacijah ter novih virih prihodkov, razvoju storitev in produktov, digitalnem marketingu in integriranem marketinškem komuniciranju.

Uroš Goričan, Dobre zgodbe (starejši partner, svetovalec za znamčenje):

Razmišlja strateško. Pristaš storydoinga. Živi zgodbe naročnikov. Prekaljeni oglaševalec in prvi slovenski diplomant magistrskega študija na Berlinski šoli kreativnega vodenja. Nekdanji kreativni direktor v agencijah Herman & partnerji, Pristop, Luna/TBWA, Publicis Slovenija in Saatchi&Saatchi, ki poznavalstvo medijev in oglaševanja že leta spretno prepleta z navdušenjem nad filmom in scenaristiko.

Aljaž Podlogar, Rubikon GRAL (direktor in partner)

Izkušen marketinški strateg z več kot 20-letno kariero, v kateri je soustvarjal in vodil prebojne marketinške projekte. Svojo karierno pot je začel na naročniški strani (Panvita MIR, Eta Kamnik in Šampionka), kjer je iz prve roke spoznal dinamiko znamk in s strateškim pristopom k prestrukturiranju poslovanja prispeval k njihovi večji prepoznavnosti in dobičkonosnosti. Nato pa svoje bogate izkušnje prenesel v agencijski svet. Danes kot direktor in partner agencije Rubikon GRAL s svojo ekipo oblikuje celostne oglaševalske rešitve za podjetja iz živilske, farmacevtske, finančne in tehnološke panoge, ki slednjim pomagajo rasti, se uveljaviti na trgu in graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Moderatorka okrogle mize

Ines Markovčič, vodja marketinga pri Mladina d. d. Ljubljana, urednica revije Super Znamka, komunikologinja in doktorica medijskih študij

V svetu medijev predano ustvarja 21 let. V podjetju Mladina, ki je izdajatelj štirih revij (Mladina, Monitor, Global in Zakladnica zdravja), je odgovorna za ustvarjanje marketinških, promocijskih, prodajnih, družbeno-odgovornih in oglaševalskih aktivnosti. Na teh imenovalcih se je največ naučila o pomenih zaupanja v znamke. Svoja znanja in izkušnje zadnjih pet let prenaša v projekt Super Znamka, prvo slovensko literaturo o znamčenju, za poslovno javnost, ustvarjalce in upravljalce znamk.

Super delavnica

Analiza znamke kot temelj pozicioniranja

Trajanje: 14:30 - 16:30

Če želite svojo znamko strateško razvijati in jo postaviti na trdne temelje, je ta delavnica nepogrešljiv korak v tej smeri. V njej boste skozi vodeno analizo raziskali ključne elemente vaše znamke, od njenih prednosti do tržne pozicije, ter pridobili orodja, s katerimi lahko izboljšate svoj položaj na trgu.

Delavnica je namenjena podjetnikom, vodjem marketinga in vsem, ki želijo svoje podjetje ali znamko zgraditi na močnih temeljih ter jo učinkovito pozicionirati v konkurenčnem okolju.

Metka Hrovat

Predavateljica
Direktorica znamke in kadrov v SIP Šempeter, izvršna svetovalka pri BrandTrust.

Super prijava

Super udeleženci

  • Dopoldanski del (predavanja, okrogla miza, študije primerov).
    129 €
  • Popoldanska delavnica (BrandTrust analiza znamke)
    149 €
  • Celoten dogodek (dopoldanski + popoldanski del)
    199 €
  • Ekskluzivne ugodnosti za člane
    Samo za člane kluba

Spodaj izberite del dogodka, ki se ga želite udeležiti. Ob kliku na gumb Kupi vstopnico", boste preusmerjeni na blagajno.

Super člani kluba

  • Dopoldanski del (predavanja, okrogla miza, študije primerov).
    Brezplačno
  • Popoldanska delavnica (BrandTrust analiza znamke)
    Brezplačno
  • Celoten dogodek (dopoldanski + popoldanski del)
    Brezplačno
  • Ekskluzivne ugodnosti za člane
    VIP druženje po koncu dogodka

Partner dogodka

Podporniki dogodka

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.