Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.
Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?
Ariel
Ariel je blagovna znamka detergenta za pranje perila, ki je nastala v Evropskem tehnološkem centru Procter & Gamble (P&G) v Belgiji. Skozi zgodovino se je vedno pozicioniral kot premium detergent, ki zagotavlja brezhibno čistočo. Tudi ugledne mednarodne raziskovalne inštitucije, kot je npr. Fresenius SGS inštitut, so Ariel večkrat testirale in ga priporočile ter ga uradno certificirale kot detergent najvišje kakovosti. Ariel je v zadnjih 55 letih doživel izjemno veliko inovacij, ki so izboljšale njegovo učinkovitost. Ariel prah ostaja sinonim za brezhibno belo perilo. Marsikatera izkušena gospodinja pove, da kar se tiče beline, ga čez Ariel v prahu ni. Novi Ariel v prahu + Ultra Oxi poskrbi še za boljši učinek čiščenja in daje higienično čistočo. Ariel je medijsko močno podprt z oglaševanjem na televiziji in v digitalnih kanalih. Ariel je vedno razumel, kako pomembno vplivajo oblačila na življenje ljudi.
Barcaffè
Kava že vrsto let ostaja ena izmed najbolj priljubljenih pijač na svetu, njena priljubljenost pravzaprav iz leta v leto raste. Tako raziskave zadovoljstva potrošnikov kot večanje tržnega deleža in spletne analitike kažejo na trdno in dolgo let trajajočo ljubezen potrošnikov do blagovne znamke Barcaffè. Inovativne in učinkovite marketinške aktivnosti so bile tudi večkrat nagrajene s strani strokovne javnosti. Konsistentne naložbe v trajnostni razvoj, odprtje akademij Barcaffè za bariste, prehod na okolju prijazno embalažo, ki je popolnoma reciklabilna, pomlajevanje blagovne znamke ter izpopolnitev že tako izvrstnih izdelkov so le nekatere izmed uspešnih investicij v zadnjih letih. Pri znamki Barcaffè svoje izdelke delijo v štiri kategorije. V kategorijo sveže mlete ali turške kave spada sedaj že legendarna 100-gramska sveže mleta kava magenta barve, ki jo potrošniki danes ne le kupujejo zase, temveč tudi podarjajo drugim kot znak hvaležnosti, ljubezni. Druga zelo pomembna kategorija je espresso kava (bodisi za pripravo espressa v aparatu ali v kafetjeri). Kategorija instant kave se ponaša z najbolj kremastimi izdelki Barcaffè Cappuccino in najbolj priljubljenimi poletnimi kavnimi napitki (ledena kava Barcaffè Freeze). Zadnja je kategorija kave v kapsulah, z vse večjo priljubljenostjo, saj omogoča širok nabor kakovostnih kavnih napitkov z enostavno pripravo. Barcaffè se poleg okolja obrača tudi k družbi. V nadaljevanju komunikacijske platforme Premakni se, skozi katero so začeli nagovarjati porabnike, da storijo nekaj lepega zase ali za druge, so se osredotočili na dom in na pomen odnosov. Prva jutranja kava (in vsaka naslednja), ki nas pospremi v dan in novim izkušnjam naproti, mora biti sveža in bogatega okusa. Vsakič in brez kompromisov, to je obljuba, ki ji je blagovna znamka Barcaffè zvesta že več kot 50 let.
Elan
Elanovi izdelki ustvarjajo doživetja v več kot 50 državah po vsem svetu. Elan je eden od glavnih igralcev v zelo zahtevnem konkurenčnem okolju globalne športne industrije. V zimskošportni diviziji ga 8,5 % tržni delež umešča na peto mesto med svetovnimi proizvajalci smuči. Inovativnost, odlična poslovna strategija, tradicija in proizvodna lokacijska prednost ga konkurenčno uvrščajo v sam svetovni vrh. Elanovi izdelki so v zadnjih dveh dekadah deležni velike mednarodne pozornosti. S svojo inovativnostjo, vrhunskim dizajnom, funkcionalnostjo in izvirnostjo navdušuje žirije, ki podeljujejo prestižne tehnološke in oblikovalske nagrade. Elan je svetovno znan proizvajalec in dobavitelj izdelkov za smučanje, kolesarjenje in vodne športe, plovil, športne opreme in tehnološko naprednih kompozitov. Osnovno vodilo je oblikovati, razvijati in proizvajati vrhunske izdelke za zdrav, aktiven, trajnosten življenjski slog.
Ford
Fordova vozila so del vsakdana mnogih uporabnikov po vsem svetu. Podjetje znamke si prizadeva ustvarjati boljši jutri z zmanjšanjem ogljičnega odtisa v svojih obratih in vozilih. Na slovenskih cestah je že mogoče opaziti novi Ford Mustang, ki letos beleži 60-letnico navdihujoče zgodovine. Z markantnim oblikovalskim jezikom bo nagovarjal novo generacijo voznikov. Izstopajoči novosti sta tudi nova Ford Puma in Kuga. S številnimi spremembami in izboljšavami bosta še privlačnejši za nove lastnike. Ford je poleti napovedal oživitev legende – Ford Capri; njegova proizvodnja se bo začela hkrati z Explorerjem leta 2025 v Fordovem novem centru za električna vozila v Kölnu. Novi, povsem električen petsedežni SUV Ford Explorer predstavlja nov val drznih in kultnih električnih vozil ameriške znamke v Evropi. Ford je poskrbel za prelomni trenutek v industriji s predstavitvijo in zakonsko odobritvijo uporabe sistema za pomoč vozniku s prostoročnim upravljanjem 2. stopnje na avtocesti v Veliki Britaniji. Pot k boljšemu (Road to Better) je Fordova zaveza k oblikovanju bolj trajnostne, vključujoče in pravične prihodnosti prometa, v kateri se bo lahko vsak človek svobodno gibal in uresničeval svoje sanje.
Generali
Zavarovalnica Generali je del globalne Skupine Generali, ki deluje v 50 državah ter je s skoraj 82.000 zaposlenimi eden največjih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. V zavarovalnici Generali si prizadevajo za soustvarjanje varne, zdrave, povezane in trajnostne družbe ter stremijo k oblikovanju dolgoročnih projektov in partnerstev, s katerimi prispevajo k razvoju na različnih področjih. Razvija enostavne zavarovalne rešitve in jih nenehno inovira. Prav na podlagi prepletanja pristnega osebnega odnosa in znanja zaposlenih, sodobnih tehnologij in orodij umetne inteligence strankam ponuja sodobne in kakovostne rešitve. Razvija nove produkte, kot sta zavarovanje odgovornosti za okoljsko škodo ali kibernetsko zavarovanje. Opazen del poslanstva in družbeno odgovorne trajnostne usmeritve je tudi Generali galerija v Ljubljani, ki podpira predvsem slovenske umetnike, pri čemer posebno pozornost posvečajo mladim avtorjem. Zavarovalnica Generali skrbi tudi za varnost na cestah in je v sodelovanju z Zavodom Varna pot na cesti v bližini osnovne šole letos vrisala novo, sedemnajsto 3D zebro. Od leta 2021 zavarovalnica Generali podpira Fundacijo Gorana Dragića, ki se zavzema za razvoj mladih košarkarjev po Sloveniji.
Gilette
Gillette je ameriška znamka izdelkov za britje in osebno nego (pene za britje, geli, rezila). Pri britju v povprečju moški naredijo 170 potez z brivnikom, pri čemer grejo kar 120-krat z brivnikom čez isto mesto. To je veliko, zato je pomembno, da so rezila tanka in ostra, da kožo brijejo in ne drgnejo. Marsikdo je poskusil brivnike nižjega cenovnega razreda, a je ugotovil, da razlika v ceni ne odtehta slabšega britja, zato brivniki Gillette ostajajo prva izbira za mnoge. Linija izdelkov King C. Gillette je kolekcija, ki jo je Gillette lansiral z namenom oživiti dediščino ustanovitelja blagovne znamke in ponuditi celovit sistem za nego brade in britje. Ta linija je zasnovana za moške, ki želijo skrbeti za svojo brado, ne glede na to, ali jo želijo negovati ali popolnoma obriti. V zadnjih letih se blagovna znamka osredotoča na trajnostne prakse, kot so recikliranje in zmanjševanje embalaže. Tudi na slovenskem trgu so od leta 2023 vsi Gillette brivniki in nastavki naprodaj izključno v kartonasti embalaži. Ambicija blagovne znamke je pozitivno vplivati na milijone fantov. S kampanjami, ki spodbujajo šport in zdrav način življenja, Gillette podpira mladinske športne programe in infrastrukturo, kar pomaga pri razvoju zdravih in aktivnih skupnosti. Leta 2019 je Gillette lansiral kampanjo “We Believe: The Best Men Can Be”, ki se je osredotočala na izzive sodobne moškosti, kot so toksična moškost, nasilje in spolno nadlegovanje. Kampanja je spodbujala moške, da izkoristijo svojo moč za pozitivne spremembe v družbi. Kljub mešanim odzivom je kampanja pritegnila veliko pozornosti in razprave.
Gorenje
Gorenje ostaja ena najbolj cenjenih in uveljavljenih slovenskih blagovnih znamk z bogato, več kot 70-letno tradicijo. Njegova prepoznavnost in uspeh pri razvoju malih in velikih gospodinjskih aparatov temeljita na globokem razumevanju potreb kupcev, premišljenem oblikovanju, naprednih tehnoloških inovacijah ter visokih okoljskih standardih. Od leta 2018 je blagovna znamka Gorenje del skupine Hisense Europe, ki ima razvejano distribucijsko mrežo s 27 poslovnimi enotami in prisotnostjo v skoraj vseh evropskih državah. Skupina Hisense Europe zaposluje več kot 10.000 ljudi in obvladuje tri močne proizvodne centre, med katerimi je največji v Velenju. Blagovna znamka Gorenje je skozi leta neprestano premikala meje inovacij in razvijala izdelke, ki so sledili najnovejšim trendom ali pa so te trende celo ustvarjali. Prepoznavnost blagovne znamke Gorenje na ključnih trgih se lahko kosa z največjimi svetovnimi proizvajalci bele tehnike. Njegovi gospodinjski aparati so prejeli vrsto prestižnih mednarodnih priznanj. Širina izdelkov je zelo pestra. V prvi vrsti je Gorenje uveljavljeno v segmentu bele tehnike, kjer ponujajo aparate za pranje in sušenje perila, kuhanje in pečenje, pomivanje posode, hlajenje in zamrzovanje živil ter ogrevanje in hlajenje bivalnih prostorov. Med malimi gospodinjskimi aparati pa ponujajo širok asortiment pripomočkov za pripravo hrane, kot tudi za dom in osebno nego. Pri razvoju izdelkov se posvečajo tudi najmanjšim, a pomembnim detajlom, da bi uporabnikom zagotovili čim bolj enostavno izkušnjo in vrhunske rezultate. Gorenje vedno išče sočutne, smiselne in praktične ideje, s stalnim raziskovanjem in razvojem pa nenehno presega ustaljene navade.
Heineken
Pivovarna Laško Union zaposluje skoraj 500 ljudi in je največji proizvajalec pijač v Sloveniji. Podjetje je nastalo leta 2016, ko sta se združili Pivovarna Laško in Pivovarna Union, danes pa je v 100-odstotni lasti nizozemske družbe Heineken, ki je tako podedovalo skoraj 200-letno tradicijo proizvodnje piva v Sloveniji. Heineken osvežuje svet že več kot 150 let. Vse se je začelo, ko je Gerard Heineken iz družine amsterdamskih trgovcev leta 1873 ustanovil majhno družinsko pivovarno v samem središču Amsterdama. Že na samem začetku se je usmeril v varjenje brezkompromisnega premium ležaka. Bil je prvi pivovar na svetu, ki je ustanovil svoj laboratorij za nadzor kakovosti. Heineken za varjenje piva uporablja le najboljše naravne sestavine, proces pa z mojstrstvom dodatno izboljšajo, da dobijo popolno pijačo. Ena izmed najpomembnejših inovacij podjetja v zadnjih letih je bil Heineken 0.0. To je izdelek, s katerim je Heineken prodrl na trg brezalkoholnih pijač in odprl povsem novo izdelčno kategorijo piv z 0,0 % alkohola. Heinekenovo vodilo pri vseh marketinških aktivnostih že več kot 150 let je: »Ne prodajamo samo piva. Prodajamo užitek.«
Lenor
Procter & Gamble (P&G) trži svoj mehčalec pod imenom Lenor v vsej Evropi in tudi na Japonskem. Na trgih severne Amerike in nekaterih drugih trgih je prisoten pod imenom Downy. Izbor vonjev mehčalcev je brezmejen, vsako leto na trg prihajajo novi vonji, ki sledijo trendom. Osnovna linija izdelkov Lenor je namenjena vsem, ki prisegajo na klasične, sveže, ne preveč intenzivne vonje. Med njimi je najbolj prepoznaven modri Lenor Spring. V premium liniji so na voljo bogatejši, dolgotrajnejši in skorajda že parfumski vonji ter različice z esencami eteričnih olj. Super premium linija Fresh Air pa zagotavlja najdlje trajajočo svežino, ki spominja na svežino perila, sušenega na svežem zraku. Na voljo je tudi več Senitive različic, ki vsebujejo manj barvil in parfumov in so namenjen tistim z bolj občutljivo kožo. Pri Lenorju so parfumi mešani z največjo skrbnostjo in največjo pozornostjo, da so varni za uporabo. Vsaka koža je drugačna, zato ne bo vsak posameznik dišavnih sestavin občutil na enak način. Lenor tu celo presega zahtevane skladnosti z varnostnimi standardi Mednarodnega združenja za dišave in izvaja dodatno oceno varnosti svojih dišav in njihovih sestavin.
Leone
Podjetje Incom LEONE je vodilni proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji. S svojimi inovativnimi izdelki osvaja več kot 35 trgov po vsem svetu (od celotne Evrope pa vse do ZDA in na vzhod do Kitajske ter celo do Avstralije in Nove Zelandije). Podjetje prodaja sladolede pod blagovnima znamkama LEONE in AL!VE v več kot 30-ih državah, kar za podjetje v živilski industriji predstavlja izjemen uspeh. Glavni trgi za blagovni znamki so Slovenija, Avstrija, Nemčija, Hrvaška in Italija. Z izdelki ciljajo na potrošnike, ki iščejo nekaj več – visokokakovostne in edinstvene, nišne izdelke, ki izstopajo tako po tehnološki kot organoleptični dovršenosti. Kreativni in inovativni so bili v podjetju Incom LEONE že od nekdaj. Včasih nas trka luna, nam dan pokvarijo strgane najlonke ali pa pes poje naš najljubši copat. Za trenutke, ko bi se najraje zjokali, četudi je včasih tudi jokati užitek, ustvarjajo v podjetju Incom LEONE okusne in pregrešno dobre sladolede (lončke, palčke, kornete, družinske banjice, LEONE vrtnice kornete, LEONE Unicorn in Black kornete …), ki z zanimivimi barvnimi kombinacijami sledijo vsem zadnjim »instagramabilnim« trendom ter so zato še bolj privlačni za potrošnika.
Lidl
V skladu s svojo obljubo Preprosto več za vas so v Lidlu Slovenija želje in potrebe kupcev na prvem mestu. Danes zgodbo oblikuje več kot 2000 zaposlenih, 68 trgovin ter sodoben logistični center v Arji vasi. V Lidlu Slovenija se držijo načela: ponujati izvrstno kakovost za najboljšo možno ceno. Lidl je del skupine Schwarz, ki je prisotna v 32 državah in predstavlja vodilnega trgovca v Evropi po tržnem deležu. Številne nagrade in certifikati, ki jih redno prejemajo v Lidlu, so potrdilo njihove uspešnosti ter zavezanosti k zagotavljanju najvišjih standardov kakovosti za svoje zaposlene, kupce, poslovne partnerje in širšo družbo. V njihovi ponudbi lahko kupec najde vse od svežih živil, lokalnih in mednarodno priljubljenih produktov, široke izbire tekstilnih izdelkov in gospodinjskih pripomočkov. Zadnja leta vse več pozornosti namenjajo tudi izdelkom, ki spodbujajo ozaveščeno in uravnoteženo prehranjevanje. Podpora lokalnim proizvajalcem in dobaviteljem je v Lidlu Slovenija pomembna zaveza. S tem se krajšajo tudi dobavne poti, številni lokalni dobavitelji pa tako dobivajo priložnost za rast, število dobaviteljev, ki jim Lidl Slovenija omogoča izvoz v tujino, pa iz leta v leto narašča.
Marles
Podjetje Marles Hiše Maribor ima več kot 125-letno tradicijo izgradnje zeleno-vativnih, z naravo povezanih, naprednih rešitev iz lesa. Je vodilni ponudnik izvirnih rešitev na področju gradnje sodobnih lesenih montažnih objektov v Evropi in je največji slovenski proizvajalec montažnih objektov. Trenutni trendi na trgu so visoko učinkoviti in pasivni objekti, ki upoštevajo trajnostne principe. Na domačem trgu realizira individualne stanovanjske objekte ter vrtce in šole, na tujem trgu pa prevladuje izvedba večstanovanjskih in poslovnih objektov. V preteklih letih je povečal prodajo tako v Sloveniji kot v tujini, visoko rast prodaje pa spremlja tudi aktivna politika zaposlovanja in krepitev ekipe. Ta je konec leta 2023 štela 137 zaposlenih. Marlesove inovativne inženirske rešitve prispevajo k napredku v panogi, pri čemer z razvojem klimatsko pozitivnih in energetsko učinkovitih objektov spodbujajo trajnostno bivanje. Pri razvoju Marles sledi normam energetske varčnosti, protipotresne gradnje, požarne zaščite, vgrajevanja okolju prijaznih materialov, sodobnim prostorskim ureditvam ter evropskim normam za tovrstno gradnjo. Z Marlesovim vplivom se industrijska proizvodnja stavb iz naravnih in okolju prijaznih materialov nadalje razvija, stavbe z nizkim ogljičnim odtisom pa postajajo prva izbira kupcev okolju prijaznih lesenih stavb. Marles je v začetku leta 2024 premierno predstavil novo strategijo podjetja. Z novo podobo blagovne znamke in sloganom »Končno doma« Marles ostaja ključni partner pri uresničevanju sanj o domu.
Mercator
Mercator je največji zaposlovalec v Sloveniji ter ena največjih gospodarskih družb v državi in regiji, že od samega začetka pa simbol slovenske trgovine. V Sloveniji zaposluje več kot 8 tisoč ljudi, na svojih policah ponuja več kot 40 tisoč vrst izdelkov, kupci pa v Mercatorjevih trgovinah opravijo 5 milijonov nakupov. Z nenehnim izpopolnjevanjem in širjenjem ponudbe Mercator krepi svojo vez s kupci, postavlja nove standarde in utrjuje svojo vlogo inovatorja v panogi. Od leta 2021 deluje v celotni regiji Jugovzhodne Evrope v okviru Fortenova grupe. V letu 2024 obeležuje 75 let odnosov s kupci, dobavitelji in lokalnimi skupnostmi. Številne zgodbe uspeha so spreminjale tok zgodovine in soustvarile današnji Mercator. Če bi želeli na kratko povzeti zgodovino delovanja Mercatorja, bi lahko rekli, da se je iz majhnega trgovca na debelo razvil največji trgovec v Jugovzhodni Evropi. Je družba, ki uspešno razvija številne nove prodajne koncepte, se pospešeno razvija na področju digitalnih večkanalnih platform, obenem pa krepi svojo trgovsko mrežo in vlaga v sodobno logistično infrastrukturo za nadaljnje povečanje tržnega deleža ter donosne rasti. Vodilen je tudi v razvoju sodobnih mobilnih aplikacij, ki kupcem omogočajo lažje nakupovanje in še večje prihranke.
NOVA KBM
Nova KBM se je 22. avgusta 2024 združila s SKB banko. Združitev bank, obeh v lastništvu mednarodne Skupine OTP, je pomenila ukinitev blagovne znamke Nove KBM. Združena banka na trgu nastopa pod imenom OTP banka. Nekdanja Nova KBM je dosegala izjemne poslovne rezultate. V neodvisnih raziskavah spletnega in mobilnega bančništva podjetja E-laborat sta Bank@Net in KBM tudi v letu 2023 prejeli največ točk in naziv najboljše spletne in mobilne banke v Sloveniji. Nekdanja Nova KBM se ponaša z izjemno dolgo tradicijo, ki sega vse do leta 1862, ko je bila ustanovljena Mestna hranilnica v Mariboru, ena prvih denarnih ustanov v Sloveniji. Njena pot je zaznamovana s številnimi prelomnimi dogodki, med katerimi izstopa združitev z Abanko leta 2020, ki je omogočila združitev bogate dediščine, znanja in izkušenj več slovenskih bank. Leta 2023 je banka dobila novega lastnika, madžarsko OTP Bank. Gre za zgodovinsko prelomnico in največjo združitev na slovenskem bančnem trgu. V ospredju delovanja banke so stranke in njihovo zadovoljstvo. Partnerski odnosi z njimi se vzpostavljajo prek bančnih strokovnjakov, ki jih lahko mBank@Net Nove kontaktirajo v poslovalnicah ali prek kontaktnega centra, pa tudi na trženjskih in marketinških aktivnostih. Pri tem jim že več let pomagata tudi ambasadorja banke, slovenski kolesarski as Primož Roglič ter njegova žena, podjetnica in pisateljica Lora. V okviru sponzorstev, donacij in drugih partnerstev si banka prizadeva v čim večji meri vključevati tudi aktivnosti, ki so usmerjene v ESG cilje.
Old Spice
Old Spice je ameriška blagovna znamka izdelkov za nego za moške, ki vključujejo gele za tuširanje, šampone, dezodorante in antiperspirante ter losjone po britju. Lastnik blagovne znamke je od leta 1990 podjetje Procter & Gamble (P&G), ki jo danes trži po vsem svetu. Old Spice je vsestranski vonj za vse priložnosti, nekaj, kar so dekleta rade zavohale na svojih fantih in žene na svojih možeh. V ZDA je za mnoge Old Spice simbol tradicionalnega šarma in moškosti. Desetletja so moški in fantje ob praznikih prejemali darilne komplete Old Spice z mili. Najbolj prepoznavni in priljubljeni izdelki Old Spice v Sloveniji so gotovo dezodoranti in antiperspiarnti v obliki stika in spreja. V zadnjih letih je Old Spice po svetu lansiral še celo vrsto izdelkov za moške – od losjonov za telo, do šamponov in balzamov za lase ter posebnih izdelkov za nego brade in tudi pleše. Eden od načinov, kako se bolj približati mladim, je tudi partnerstvo blagovne znamke Old Spice z enim največjih glasbenih festivalov na svetu – Tomorrowland. Glavni vrednoti blagovne znamke Old Spice – tradicionalnost in inovativnost – se zdita izključujoči, a prav v tem se skriva ključ za njen uspeh in dolgotrajen obstoj.
Paloma
Paloma je delniška družba s 150-letno tradicijo proizvodnje higienskih papirjev v Evropi ter tržni vodja na področju Jugovzhodne Evrope. Podjetje je pretežno izvozno naravnano. Letno proizvede kar 87.000 ton higienskih papirjev, ki jih predeluje v gotove izdelke. Družba Paloma d.d. je tudi ključni del Skupine SHP, v lastništvu zasebnega holdinga ECO INVESTMENT a.s. s sedežem v Pragi na Češkem, ki vključuje še proizvodnjo v Banjaluki (BiH), Slavošovcih in Harmanecu (SL) ter dobavlja proizvode v približno 46 držav. Pod blagovno znamko Paloma spadajo toaletni papir, papirnate brisače, robčki, kozmetični robčki ter serviete. Na svetu ni veliko izdelkov, brez katerih si življenja enostavno ne moremo predstavljati, a toaletni papir je zagotovo eden izmed njih. Paloma ima na voljo širok izbor toaletnega papirja, ki ga je razvrstila v različne linije. Njihova najboljša linija Paloma Deluxe je zasnovana z mislijo na vse, ki jim klasični toaletni papir ni dovolj. V letu 2024 je Paloma na tg uvedla dve novosti, saj je eden izmed njihovih temeljnih ciljev ostati vodilni inovator na področju higienskih papirjev tem delu Evrope. Prva je linija izdelkov Paloma Dino, namenjena najmlajšim. Druga novost je popolnoma nov toaletni papir PaloMAX, ki slovi po svoji kompaktni obliki. Na 4 rolice so namreč s pomočjo najnovejše tehnologije navili toliko papirja, kot sicer na klasičnih 10 rolic. Nov izdelek je pospremila digitalna kampanja z naslovom Do Marsa in nazaj, v sklopu katere so na največje vesoljske agencije po svetu poslali vzorec toaletnega papirja PaloMAX z dopisom, da je to pravšnji izdelek za njihove astronavte, ki se pripravljajo za pot na Mars, saj ne zavzame veliko prostora in traja veliko dlje kot navadna rolica.
Pampers
Pampers je zagotovo najbolj prepoznavna blagovna znamka pleničk na svetu, prodaja se na vseh kontinentih sveta, ponekod sicer pod drugim imenom. Na slovenskem trgu so pleničke Pampers prisotne že več kot 30 let, beseda »pamperska« pa je postala sinonim za katerokoli pleničko za enkratno uporabo. Pampers od prvega dne v želji, da bodo pleničke otroku nudile suhost in udobje, vlaga v inovacije. Uvedba ultra vpojnega gela v pleničkah je zmanjšala težo suhe pleničke. Dvojni zavihki ob nogicah so poskrbeli, da plenička lepo stoji in da ni prepuščanja v predelu nog. Zadnji dosežek v razvoju pleničk je inovativni »stop&protect« žepek, ki na zadnji strani ulovi izločke in jih varno zadrži, ter tako prepreči, da bi umazanija stekla po hrbtu in zamazala oblačila. Pampers se v zadnjih letih vse bolj fokusira na naravovarstveni vidik pleničk. Linija pleničk Harmonie vsebuje sestavine rastlinskega izvora – organski bombaž in trajnostno pridobljeno celulozo, ne vsebuje pa nobenih belil, klora, dišav in drugih alergenov. Tudi znamkina embalaža je od leta 2024 naprej papirnata in ne več plastična. Ni pa pomembno le, kako trajnosten je končni izdelek, pač pa tudi kako trajnosten je proces njegove izdelave. Za vse Pampers pleničke uporabljajo celulozo pridobljeno z odgovornim upravljanjem gozdov (FSC certifikat). Večina Pampers tovarn v proizvodnji uporablja energijo pridobljeno iz obnovljivih virov, in kar 75% odpadkov, ki nastanejo pri proizvodnji, se ponovno reciklira. V nekaterih evropskih državah potekajo pilotski projekti zbiranja rabljenih pleničk in njihove predelave v zato posebej prirejenih tovarnah.
Persil
V ospredju trga perila je Persil, ki ostaja sinonim za zanesljivost in vrhunsko kakovost. S svojo predanostjo globinskemu čiščenju (Deep Clean Promise) in izjemno visoki strokovnosti pri odstranjevanju madežev (Expert Stain Removal) Persil poskrbi, da so oblačila vedno videti najbolje. Danes Persil ponuja široko paleto izdelkov, ki ustrezajo potrebam različnih vrst tkanin, pogojem pranja in željam uporabnikov. Ponudba vključuje tekoče detergente, detergente v prahu in Persil Power Caps, praktične kapsule, ki omogočajo natančno odmerjanje detergenta. Vsak izdelek je zasnovan s posebnim poudarkom na globinskem čiščenju in zaščiti tkanin. Redna tehnologija kapsul, ki združuje štiri učinkovite funkcije: globinsko čiščenje, zaščito barv, dolgotrajno svežino in nego tkanin. Te kapsule so preproste za uporabo in zagotavljajo popolne rezultate z minimalnim naporom.
Perwoll
Perwoll je del vodilnega svetovnega proizvajalca pralnih sredstev, družbe Henkel, ki že desetletja zagotavlja inovativne rešitve in okolju prijazne izdelke za nego oblačil. Perwoll, ki je na trgu prisoten že več kot 60 let, je postal sinonim za visokokakovostno nego tkanin. Blagovna znamka je prepoznavna po vsem svetu, njena formula pa je zasnovana tako, da zadovolji specifične potrebe različnih vrst tkanin. Perwoll se je s posebnimi formulami, ki omogočajo učinkovito pranje, brez poškodb vlaken ali barv, uveljavil kot eden vodilnih na trgu detergentov za nego občutljivih oblačil. Njegov uspeh je prav v nenehnem inoviranju in posluhu za potrebe potrošnikov. Poleg tega blagovna znamka nenehno vlaga v raziskave in razvoj, da bi natančno odgovorila na zahteve sodobnega trga in okoljske izzive. Perwoll Renew je eden ključnih izdelkov v ponudbi in je bil razvit za vse večje zahteve po ohranjanju oblačil. Njegova tehnologija Perwoll se povezuje tudi z modno industrijo in pogosto sponzorira dogodke, ki promovirajo trajnostno modo in odgovorno potrošnjo. Ta znamka ne želi le biti vodilna v negi oblačil, temveč tudi vplivati na globalne spremembe v modni industriji.
Silan
Zaradi svoje dolge zgodovine in stalne prisotnosti v več kot 50 državah po vsem svetu ima Silan močan tržni položaj, predvsem v Evropi, kjer velja za eno najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk v kategoriji nege tkanin. Poleg tega je Silanu uspelo osvojiti srca potrošnikov v Aziji in Latinski Ameriki, kjer iščejo posebne inovativne rešitve za mehčanje in dolgotrajno svežino tkanin. Strategija združevanja lokalnih potreb in globalne kakovosti je znamki pomagala ohraniti visok položaj v zelo konkurenčnem sektorju. Eden največjih dosežkov je razvoj tehnologije Fresh Control, ki omogoča, da tkanine ohranijo svežino celo do nekaj tednov. Izjemen dosežek je tudi uvedba linije izdelkov Silan Sensitive, ki je bila razvita posebej za ljudi z občutljivo kožo in majhne otroke. Ta linija mehčalcev je dermatološko preizkušena in ne vsebuje alergenov ali umetnih barvil, zato je popolna izbira za družine z majhnimi otroki in tiste, ki imajo raje naravne izdelke. V zadnjih nekaj letih se Silan vedno bolj osredotoča na trajnost. Silan je lansiral izdelke, ki so v biorazgradljivi in imajo manjši vpliv okolje.
SKB BANKA
SKB banka se je 22. avgusta 2024 združila z Novo KBM. Združitev bank, obeh v lastništvu mednarodne bančne Skupine OTP, je pomenila ukinitev blagovne znamke SKB banke. Združena banka nastopa na trgu z blagovno znamko OTP banka. Gre za zgodovinsko prelomnico in največjo združitev na slovenskem bančnem trgu. Nekdanja SKB banka je dosegala izjemne poslovne rezultate. Tako je bila v letu 2024 prejemnica dveh prestižnih priznanj, ki jih podeljuje priznana strokovna revija Euromoney. V letih 2019 – 2023 je SKB banka prejela naziv Najboljša banka v Sloveniji s strani Global Finance, naziv Banka leta v Sloveniji s strani revije The Banker pa je v letu 2023 prejela že dvanajstič. Na slovenskem trgu je SKB banka poslovala od leta 1965, specializirana za podporo razvoja financiranja stanovanjske gradnje in komunalne infrastrukture. Postopoma se je širila in vzpostavila lastno poslovno mrežo ter s svojimi storitvami vstopila na področje univerzalnega bančništva. Od leta 1989 je poslovala kot univerzalna banka. Leta 2001 je postala del mednarodne bančne skupine Société Générale in tako pridobila še znanje in izkušnje mednarodnega okolja, kar se je zrcalilo tudi v razvoju slovenskega bančnega prostora. Letos se je obeležila z olimpijsko kampanjo in aktivacijo »Vrzite kovanec za srečo naših olimpijcev«. Digitalno aktivacijo je spremljala tudi TV oglaševalska kampanja in zunanje oglaševanje z vrhunskimi slovenskimi športniki. Njene vrednote – »Usmerjenost k stranki, Zaupanje in integriteta, Sodelovanje, Stalni razvoj in Odličnost« – jo vodijo in usmerjajo pri vsakodnevnem delovanju.
Teta Frida
Znamka Teta Frida predstavlja vrhunske sladke naravne izdelke, ki se prodajajo na več sto prodajnih mestih v Sloveniji, v zadnjem času pa vse bolj tudi v tujini, od Španije, Švice, Italije, Avstrije, Madžarske do mnogih balkanskih držav. Od letošnje jeseni jih najdemo tudi v Litvi, Latviji, Estoniji in celo Armeniji. Hkrati Teta Frida upravlja z največjo franšizno mrežo čokoladnih kavarn v Sloveniji, kjer vsako leto preko milijonu in pol gostov postreže svoje vrhunske kreacije. Vse sladkosti nastajajo v eni najsodobnejših čokoladnih tovarn v regiji, v Mariboru, ki jo nenehno mednarodno nadgrajujejo. Nagrajene čokoladne kreacije se uvrščajo med najprestižnejše čokoladne izdelke na svetu, Teta Frida pa v sam vrh svetovne »elite gourmet« proizvajalcev čokolade. Življenjska zgodba tete iz konca ulice je bila v navdih ustanovitelju podjetja Urošu Mlakarju, ko se je odločil ustvariti institucijo, ki bo sinonim za najkakovostnejše slovenske sladke izdelke. Prvo pravilo, od katerega Teta Frida nikoli niti za milimeter ne odstopa, je njena zaveza k 100 % naravnemu. Vsak korak v njihovem procesu – od izbire surovin do končne embalaže – je izveden z mislijo na naravo in dobrobit njihovih kupcev.
Triglav
Zavarovalnica Triglav je najstarejša slovenska zavarovalnica in obvladujoča družba Skupine Triglav, največje zavarovalno-finančne skupine v regiji Adria in ene vodilnih v jugovzhodni Evropi, ki posluje v šestih državah in na sedmih trgih ter širše mednarodno s pomočjo partnerskega povezovanja z družbami za zavarovalno posredovanje, zastopanje in pozavarovanje. Skupina Triglav z znanjem, izkušnjami in finančno močjo že skoraj 125 let upravičuje zaupanje strank in drugih deležnikov. Njena vizija je, da postavlja standard izjemne uporabniške izkušnje – vedno in povsod. V zadnjem obdobju je prejela številna mednarodna in domača priznanja za projekte, ki to potrjujejo (Osvežitvene vožnje za starejše z inštruktorjem, »Fitness to drive«, mobilni aplikaciji i.triglav in DRAJV, Triglav Seamless …). Za celovito reševanje potreb strank nadaljujejo z digitalizacijo in avtomatizacijo asistenčnih, prodajnih in škodnih postopkov ter komunikacijskih procesov.. Znamko Triglav že dolgo odlikujejo močan značaj, odločnost, tradicija, stabilnost, kredibilnost in zanesljivost, pridružujejo pa se ji tudi poteze empatije, mentorstva in zaščite.
Vinakoper
Vinakoper je največja vinska klet v slovenski Istri. Ključen je domači trg, kjer družba ustvari cca. 90 % prodaje vina. Ima hibridni model prodaje, neposredno prodajo, prodajo preko distributerjev, lastne maloprodajne trgovine ter potniško mrežo, s katero pokrivajo segment HORECA. Prodajo na tujih trgih izvajajo prek distributerjev, ki jih izbirajo premišljeno, saj se zavedajo, da so le-ti na novih trgih, na katere vstopajo. Na tujih trgih so v zadnjih treh letih dosegli velik prodor. Njihov največji tuji trg je Kitajska, sledijo Hrvaška, Italija in Avstrija, Poljska, ZDA, Srbija, Hong Kong ter Gana. Na tuje trge vstopajo na načine, ki trgu prinašajo novost, drugačnost, in zanimivost. Na primer s show roomi, v katerih poleg vin tudi pripovedujejo celostno Istrsko zgodbo in tako preko izobraževalnih dogodkov, vinskih doživetij ter degustacij ustvarjajo pristnost in avtentičnost. Med tradicionalnimi izdelki Vinakoper so ključne linije vin Okusi Istre, linija Koper in linija mirnih vin ter penin Capris. Za kakovost so v celoti odgovorni sami, saj večino grozdja pridelajo v podjetju. Delež grozdja, ki ga odkupujejo od lokalnih kooperantov, znaša le med 10 % do 12 % na letni ravni. Med ekskluzivnimi priložnostnimi izdelki velja izpostaviti Esenco Istre, novoletni paneton, ki ga razvijajo v partnerstvu s priznanimi chefi, kot je Tomaž Kavčič, in velikonočno jajce Altroke Istra by Vinakoper, ki ga razvijajo v partnerstvu z lokalnimi ponudniki čokolade. Poleg tega so ustvarili posebno inovativno zgodbo s sladoledno znamko La Popsi – zamrznjen desert na palčki iz refoška v kombinaciji z jagodo in iz rumenega muškata v kombinaciji s pomarančo. Med izdelki celostnih gastronomskih linij pa gre opozoriti na izdelke, ki nastanejo iz sicer odpadnih grozdnih pešk oz. tropin – razvili so kozmetično linijo, olje ter žganje Acqua D’Istria. Veliko truda vlagajo tudi v razvoj novih gastronomskih doživetij. Tako s svojo hišno restavracijo Kogo ne le ponujajo vrhunska kulinarična doživetja ter pobirajo prestižna Michelinova priznanja, pač pa tudi razvijajo nov koncept doživete gastronomije z imenom Kebon, ki je sestavljen iz nekonvencionalnih kuharskih delavnic za posameznike, skupine in team buildinge.
Sava zavarovalnica
Zavarovalnica Sava je družba z več kot 1200 zaposlenimi, ki vsak na svoj način prispevajo k svetu z manj skrbmi. Posluje v Sloveniji in na Hrvaškem in je največja družba Zavarovalne skupine Sava. V središče svojega delovanja postavlja človeka. Z visokokakovostnimi storitvami in inovativnimi rešitvami vseskozi poenostavlja postopek sklepanja zavarovanj in izboljšuje uporabniške izkušnje tudi v poprodajnem procesu. Zavarovalnica Sava ponuja širok spekter zavarovalniških storitev, vključno z avtomobilskimi, zdravstvenimi, življenjskimi in premoženjskimi zavarovanji ter asistenčnimi storitvami. Pri njihovem snovanju se osredotočajo na človeka – na njegove potrebe in želje, kar ji omogoča, da so njena zavarovanja prilagodljiva in ustrezajo tako širši ciljni skupini kot specifičnim potrebam strank. Svoje znanje nenehno usmerja v nadgradnjo obstoječih in razvoj novih produktov ter se pri tem v zadnjih letih vse bolj aktivno poslužuje tudi metod in tehnik inoviranja. Slogan korporativne kampanje, ki je luč sveta ugledala junija 2024, je bil »Z roko v roki nismo nikoli sami.« S čustvenim nabojem, ki ga imajo roke, povzema ključne vrednote in bistvo svojega delovanja, obenem pa še dodatno osmišlja obljubo.
Žito
Žito sodi med največja pekovska podjetja v regiji, specializirana za kruh in pekovsko pecivo. Blagovne znamke podjetja odlikujejo inovativni in visokokakovostni izdelki, narejeni iz najboljših sestavin. Nabor, poleg kruha, pekovskega peciva in moke blagovne znamke Žito, vključuje tudi blagovne znamke riža, testenin, zamrznjenih in mlevskih izdelkov Zlato polje, čajev 1001 cvet, začimb Maestro, kaš in stročnic Natura, bonbonov Šumi in čokolad ter biskvitnega peciva Gorenjka. Žito zaseda močno tržno in kulinarično tradicijo, tako v Sloveniji kot tudi na številnih prodajnih trgih v tujini. V enem letu v svojih pekarnah spečejo 21.000 ton kruha in skoraj 5.000 ton pekovskih izdelkov, kupcem pa ponujajo več kot 100 vrst kruha in pekovskega peciva iz kakovostne pšenice. Ti večkrat nagrajeni izdelki so potrošnikom na voljo v 23 Žitovih maloprodajnih trgovinah po Sloveniji in na skoraj 2500 drugih prodajnih mestih, z njimi pa oskrbujejo tudi vrtce, šole, bolnišnice in domove starejših občanov. Z izvozom prodirajo na številne trge v tujini, kjer so izdelki dopeke paradni konji podjetja. Ta odstotek prodaje na tuje trge se vsako leto povečuje. Tako skrbijo, da vsak dan zadiši po svežem in domačem ter da se po kruhu dan pozna. Žito ima tudi največji mlin v regiji in je vodilni na trgu tudi v kategoriji mok.
Vir vizualij: Superbrands Slovenija 2024.