Kaya Solo: CHATVJU

17.03.2023 | Aktualno, Intervjuji

Sprašuje: Ines Markovčič

Če se referiram na znano slovensko pesem Lahko ti podarim samo ljubezen, bi takole tudi pričela z opisom chata, ki sem ga imela s sogovornico: samo energija. J Kaya je energična, razmišljujoča, prodorna, kritična, prizemljena, iskrena.

Zaradi ameriških youtuberjev, ki jih je vneto spremljala, jo je nekoč prešinila misel, da se tudi v tem lahko skriva priložnost za kariero. Tako se je kmalu s tem pričela nekoliko bolj resno ukvarjati. Verjame v pristne vsebine, brez prirejanja, in dobro energijo. Zaradi tega pristopa se Kayjini gledalci radi vračajo in spremljajo njeno življenje skozi objavljene vsebine. Šteje se za vplivnico stare šole, ki je skozi čas tudi dovolj kritična, da opozori na pomanjkljivosti pri vseh tistih vsebinah, ki vzniknejo na komercialnih temeljih. Cenimo njen pogum, ko opozori, da je zahtevati posnetke na nivoju celovečernega filma za žaljivo nizke zneske, neprimerno. V tujini to deluje veliko drugače.

K pogovoru sem jo izvorno povabila kot vplivnico gamerko, a je ob tem takoj dodala, da v tem svetu v preteklosti s strani nekaterih ni bila preveč dobro sprejeta. Jaz pa dodajam, da jo ravno to, ker se ne obremenjuje s količino, ampak s kvaliteto in iskrenim entuziazmom, dela toliko bolj proniciljivo, unikatno, impresivno, opazno.

Najlepša hvala Kayji, da je z nami delila mnenja, izkušnje pa tudi vse tiste nehvaležne okoliščine pri snemanju vsebin za družbena omrežja. Vabljeni k prebiranju chat-a z nadvse simpatično in energično Kayjo.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.