PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Kaya Solo: CHATVJU

Processed with VSCO with a6 preset

Sprašuje: Ines Markovčič

Če se referiram na znano slovensko pesem Lahko ti podarim samo ljubezen, bi takole tudi pričela z opisom chata, ki sem ga imela s sogovornico: samo energija. J Kaya je energična, razmišljujoča, prodorna, kritična, prizemljena, iskrena.

Zaradi ameriških youtuberjev, ki jih je vneto spremljala, jo je nekoč prešinila misel, da se tudi v tem lahko skriva priložnost za kariero. Tako se je kmalu s tem pričela nekoliko bolj resno ukvarjati. Verjame v pristne vsebine, brez prirejanja, in dobro energijo. Zaradi tega pristopa se Kayjini gledalci radi vračajo in spremljajo njeno življenje skozi objavljene vsebine. Šteje se za vplivnico stare šole, ki je skozi čas tudi dovolj kritična, da opozori na pomanjkljivosti pri vseh tistih vsebinah, ki vzniknejo na komercialnih temeljih. Cenimo njen pogum, ko opozori, da je zahtevati posnetke na nivoju celovečernega filma za žaljivo nizke zneske, neprimerno. V tujini to deluje veliko drugače.

K pogovoru sem jo izvorno povabila kot vplivnico gamerko, a je ob tem takoj dodala, da v tem svetu v preteklosti s strani nekaterih ni bila preveč dobro sprejeta. Jaz pa dodajam, da jo ravno to, ker se ne obremenjuje s količino, ampak s kvaliteto in iskrenim entuziazmom, dela toliko bolj proniciljivo, unikatno, impresivno, opazno.

Najlepša hvala Kayji, da je z nami delila mnenja, izkušnje pa tudi vse tiste nehvaležne okoliščine pri snemanju vsebin za družbena omrežja. Vabljeni k prebiranju chat-a z nadvse simpatično in energično Kayjo.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.