PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

KAM GRE KREATIVNOST?

5_7

Kam gre kreativnost, so se spraševali minulo jesen predsednik letošnje SOF žirije in izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA, Janez Rakušček, predsednik STP in kreativni direktor, Herman & partnerji, Uroš Goričan, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica, Ana Ivandić, ki zadnja leta od blizu spremlja odločitve žirije SOF, ter kreativna strateginja Websi digitalne agencije leta, DROM agency, Milena Jakovljević. Prav je, da se v prvi triadi polnega zagona letošnjega leta spomnimo na par premislekov.

Plodna diskusija o pomenu kreativnosti – ne samo v tržnem komuniciranju, ampak v celovitem marketinškem spletu, je potekala pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ debata). Udeleženci pogovora so odprli marsikatera vprašanja: Ali so oglasi boljši kot program? Kaj je sploh še danes smešno? Ali smo bili v preteklosti bolj pogumni? (op. pri snovanju oglasnih sporočil) Ka je sploh še merilo učinkovitosti? Kaj bo zagotovo delovalo?

Govorci so v debate podali zelo zanimive premisleke o današnjem delovanju stroke, ki narekuje esenco današnje in bodoče kreativnosti. Drži, veliko težje je danes priti do pozornosti in kreativnosti. V razpršenosti se lahko mnoge zgodbe izgubijo v površnosti. Nekaj v teh procesih strokovnega delovanja nedvomno velja (in strinjam se popolnoma z enim od govorcev, ki je to pogumno osvetlil), da je bila morda napaka v postopnem distanciranju medijskega planiranja od kreativnega ustvarjanja v agencijah. Ne gre samo za dobro razumevanje briefa, ampak tudi medijev, kanalov, v katere plasiraš kampanje, zgodbe.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.