Intervju – Nino Horvat (Vodik)

30.09.2022 | Aktualno, Intervjuji

Podjetja, ki ne bodo dovolj resno pristopila k digitalnim kanalom, bodo ostala zadaj.

Uvodna misel: Ines Markovčič

Nalezljiva energija družinske agencije potrjuje razmišljanja, da so na koncu medsebojno sodelovanje in dobri odnosi tisti, ki najbolj štejejo.

O izzivih ohranjanja dobrih poklicnih odnosov, še posebej, ko se prepletajo tudi z osebnimi, sem se pogovarjala z Ninom Horvatom, direktorjem in partnerjem agencije Vodik.

Ime njihove agencije, kot mi je v intervjuju na vprašanje pojasnil, se navezuje na kemijski element vodik, ki ga v periodnem sistemu najdemo na prvem mestu. Njegove vezi imajo pomembno vlogo pri izgradnji nekaterih ključnih biomolekul in sporočilnost njihovega ustvarjanja v agenciji se skriva v logiki prav takšnega načina biomolekularnega funkcioniranja. Verjamejo v močne vezi, v negovanje le-teh in v kontinuirano iskanje in izgradnjo vloge pri končnem nastopu znamk na trgu. Projekte in kampanje za znamke ustvarjajo z veliko zagnanostjo, celovito in specialistično obenem.

Ni pametnejšega odgovora, kaj je bolje: manj je več ali več je manj. “Nič več in nič manj”, nam Nino Horvat suvereno odgovarja na vprašanje, kaj je v poplavi vsega danes bolje ali smiselneje.

Dragocene in edinstvene pa niso samo zgodbe znamk, temveč tudi dolgoročne vezi in zaupanje med naročnikom in agencijo.

Vabljeni k prebiranju. 

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.