Podjetja, ki ne bodo dovolj resno pristopila k digitalnim kanalom, bodo ostala zadaj.
Uvodna misel: Ines Markovčič
Nalezljiva energija družinske agencije potrjuje razmišljanja, da so na koncu medsebojno sodelovanje in dobri odnosi tisti, ki najbolj štejejo.
O izzivih ohranjanja dobrih poklicnih odnosov, še posebej, ko se prepletajo tudi z osebnimi, sem se pogovarjala z Ninom Horvatom, direktorjem in partnerjem agencije Vodik.
Ime njihove agencije, kot mi je v intervjuju na vprašanje pojasnil, se navezuje na kemijski element vodik, ki ga v periodnem sistemu najdemo na prvem mestu. Njegove vezi imajo pomembno vlogo pri izgradnji nekaterih ključnih biomolekul in sporočilnost njihovega ustvarjanja v agenciji se skriva v logiki prav takšnega načina biomolekularnega funkcioniranja. Verjamejo v močne vezi, v negovanje le-teh in v kontinuirano iskanje in izgradnjo vloge pri končnem nastopu znamk na trgu. Projekte in kampanje za znamke ustvarjajo z veliko zagnanostjo, celovito in specialistično obenem.
Ni pametnejšega odgovora, kaj je bolje: manj je več ali več je manj. “Nič več in nič manj”, nam Nino Horvat suvereno odgovarja na vprašanje, kaj je v poplavi vsega danes bolje ali smiselneje.
Dragocene in edinstvene pa niso samo zgodbe znamk, temveč tudi dolgoročne vezi in zaupanje med naročnikom in agencijo.
Vabljeni k prebiranju.
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
0 komentarjev