Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Spraševalec:

skupna1

Uvodna uredniška misel:

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

Pogovarjali smo se s člani kreative ekipe agencije, to so: Darja Petrič, Andraž Čelik, Boris Kralj, Dominik Bagola in Blaž Kocjančič. Med njimi se čuti poglobljeno razmišljanje. Njihova raznolika in dopolnjujoča mnenja ustvarjajo sinergijo, ki prinaša odlične rezultate. Med seboj se impresivno spontano dopolnjujejo, brez oholosti, odvečnega balasta ali egotripaštva. Vsak je dragocen kamenček v mozaiku celotnega ustvarjanja.

Avtorica fotografij: Patricija Brezar.

V pogovoru so nanizali nekaj zanimivih misli, ki jih gre jemati kot brezčasne in hvaležne popotnice, vodila pri razgibanem ustvarjanju dobrih zgodb. Vabljeni k prebiranju.

Sprašuje: Ines Markovčič

Za kreativo so omejitve najboljša stvar!

1. Z ustanovitvijo pred osmimi leti ste se zapisali v nov val kreativnih agencij v Sloveniji. Kateri so tisti imperativi oz. vodila, na katera še danes prisegate pri svojem vsakodnevnem delu z naročniki?

Blaž: Kar se tiče strokovnega vidika, stavimo na strateško kreativnost. Poskušamo se izogibati domislic s kratkotrajnim učinkom ter se bolj posvečamo razumevanju naše dolgoročne vloge v poslovnih in komunikacijskih procesih podjetij, s katerimi sodelujemo. S človeškega vidika pa se trudimo ustvarjati okolje, ki ni korporativno, ki nima kupice pravil, ampak deluje na osnovi zaupanja in transparentnosti. Torej okolje, ki v središče postavlja ljudi.

2. Ustvarjate za različne naročnike. Vam je katera panoga skozi čas še posebej prirasla k srcu oz. vam je bolj blizu ali hvaležna v smislu njenega okolja za ustvarjanje? Je (ne)uspešno oz. bolj ali manj hvaležno kreativno ustvarjanje v agenciji odvisno tudi od panoge, iz katera prihaja naročnik?

Dominik: Manj od panoge, več je to odvisno od briefa. Seveda določene panoge prinašajo s seboj določene omejitve ali pa usmeritve pri tonu komunikacije. Recimo bančništvo in zavarovalništvo imata neke take stereotipne, pričakovane, zahtevane zapovedi. A ne glede na to, dober brief je najprej ključno izhodišče, nato se lažje (ali bolje) zgodi vse ostalo.  

Blaž: V komunikacijskem poslu ni toliko pomembna panoga, kot so pomembni ljudje. Če tako na agencijski kot na naročniški strani sedijo kompetentni sogovorniki, ki se poslušajo in si poleg vsega še zaupajo, potem ponavadi sodelovanje dobro (s)teče, ne glede na panogo.

Avtorica fotografij: Patricija Brezar.

Kratki, udarni slogani so destilat znamke. Sploh, če se konsistentno uporabljajo. V bistvu se morajo ponavljati. To je refren branda.

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.