PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Izšla je Super Znamka No. 4: KREATIVNOST ZNAMK

Izšla je 4. številka revije Super Znamka. Želimo vam prijetno listanje:

Iz vsebine četrte številke:

UVODNIK

06 Boško Praštalo
07 Ines Markovčič

TRG

Lokalne novice

8 Nelipot – “Best day ever”
8 Spar dopolnjuje svojo zavezo “To smo mi”
9 Črni humor pred črnim petkom
10 Hofer – trajnostno kreativne vrečke
10 Klopca za blokom – “popolna izguba časa”

Globalne novice

11 Zalando – #Veselimose
11 Shiseido – lepota brez filtra iz srca Japonske
12 Gap zapira trgovine
12 CNN se odpoveduje vsebini na družbenih omrežjih
13 Zerocalcare – italijanski strip preplavlja instragram

Trendi

14 Reciklirajmo vzmetnice in kavbojke

Lokalni navdih

16 Slocks

Globalni navdih

18 Desigual

TEMA

Osrednja tema

20 Kreativne sledi pogumnih outsiderjev

Študija primera

28 Elan
34 Ana Roš & Tuš

INTERVJU

Kaj pravita

38 Dino Zupančič (Agencija 101)
34 Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator)

Messvju

48 Lea Filipovič (Lepa Afna)

STROKA

Pogledi na temo

52 Kreativnost znamk

Kolumna

53 Novoletno darilo: recept za oglase, ki delujejo (Blaž Kocjančič, Internavti)
54 Dajte jim katedralo (Alenka Vidic, o28)
55 Kot da bi na TV vrteli samo telope … (Zoran Savin, IAB Slovenija)

DRUŽBENO & DRUŽABNO

Profil znanega potrošnika

58 Gaja Prestor

Znanje, védenje

60 Manj, ko veš, bolj si kreativen
61 Razlika = odlika
61 Kam gre kreativnost? Design sistem

Refleksije

64 Prihodnost pripada znamka, ki se upajo sleči do golega
66 Kako 3-zvezdnični hotel s kreativo bije bitko proti Four Seasons koncernu

Znamka v sejemski industriji

68 Sejem s kavča

Superbrands Slovenija

70 Nova raziskava Superbrands Slovenija 2022
72 Strokovni svet 2022

Superbrands Global

74 Personalizirana naslovnice

Legenda

76 Oreo

Branje

78 Naomi Klein: No logo

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.