PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

INTERVJU: MAKA LIPPAI SENEKOVIČ, Publicis Media

Maka

Maka Lippai Senekovič ima dolgoletno poklicno kilometrino. Zgledno prehojeno pot je dolga leta brusila v medijih (Najdi.si, PRO PLUS), kjer je pridobila dragocene izkušnje iz delovanja televizijskih in digitalnih kanalov, zadnjih par let pa je zaposlena na Publicis Groupe Slovenia, kjer uspešno vodi medijsko ekipo v vlogi direktorice Publicis Media. Zdelo se mi je nadvse dragoceno, da jo povabim k pogovoru in razgrneva diskusijo, kako ji uspeva integrigrati pridobljeno znanje z dolgoletnim delom v medijih v strategije in projekte z delom v agenciji. Prepričala sem se, da je poznavanje zakonitosti televizijskega in digitalnega posla več kot spretno umestila – kot komplement novim priložnostim in potencialom. Poznavanje obeh strani kovanca, tj. medijev in agencije, je velika prednost pri končnem komuniciranju in usklajevanju z naročniki.

Je energična, predana in visoko motivirana pri delu. Digitalni svet ji nenehno daje občutek, da jo prehiteva, a po drugi strani je to tudi gorivo njeni motivaciji in izzivom. V prepletu različnih izkušenj in poznavanja zakonitosti televizijskih in digitalnih kanalov je dragocena v detekciji širše slike in v iskanju sinergij za dobre zgodbe blagovnih znamk. Hvaležna je za srečo, da je lahko delala v vodilnih podjetjih znotraj njihovih branž ter se kalila v preizkušanju trendseterskih rešitev na trgu, kot jih opisuje. Obenem jo veselijo vsi interni dosežki ter da je na koncu ekipa, s katero deluje in ustvarja, nasmejana. Pozitivne vibracije so na koncu tiste, ki najbrž res največ pri vsem skupaj štejejo. Vabljeni k prebiranju.

Kako gledaš na sedanjost in prihodnost znamčenja v svetu mobilnega marketinga? Ključni izzivi, prednosti in morda tudi pasti, vredne razmisleka?

Glede na to, da ljudje preživimo ure in ure na svojih mobilnih napravah, je ključno, da ta kanal pravilno vključimo v branding strategijo. Z mobilnim marketingom lahko zaradi dosegljivosti 24/7 po različnih platformah za posameznika deluje mnogo bolj osebno in vsiljivo, zato je poznavanje njihovih navad in razumevanje širšega konteksta ključno (če ni pravilno zapeljano …). Z mobilnimi kampanjami veliko bolj posegamo v intimni/včasih tudi ranljivejši prostor ljudi, zato je ključno, da …

Več v reviji Super Znamka No. 3

Na svoj izvod se lahko naročite TUKAJ.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.