INTERVJU – DINO ZUPANČIČ (AGENCIJA 101)

28.01.2022 | Aktualno, Intervjuji

“Znamke imajo lahko krizo avtentičnosti takrat, ko samo sledijo drugim”.

Uvodna misel: Ines Markovčič

Dina sem prvič spoznala vsaj pred desetletjem na Slovenskem oglaševalskem festivalu. Že takrat, ko so si kot agencija utirali svojo pot (leta 2008 je namreč s partnerjem ustanovil Agencijo 101), me je po vtisih prvega klepeta prežel nek neizogibni in intuitivni občutek, da se bo ta agencija še pošteno zavihtela. Gre za esenco tistih misli, idej, ko v spontanem klepetu preprosto začutiš, da je pred teboj sogovornik – vizionar, ki se morda tega še sam tako dobro ne zaveda. Preprosto: to mi je ostalo –še danes se živo spomnim. 

Kmalu sem jih obiskala, ko so v Ljubljani delovali še v manj znanih prostorih Pod hribom. Že ob vstopu v prostor se je po mojih spominih začutila zagnana, vizionarska domačnost ter odprta energija, ki se pretirano dolgo ni izgubljala v sanjarjenju, ampak v konkretni izmenjavi idej, misli, kritik. Izostren fokus z ravno pravšnjo mero idealizacije se je reflektiral skozi dialog. Gotovo se pozna tudi to, da je Dino Zupančič eden redkih slovenskih podjetnikov v oglaševanju in marketingu, ki po osnovni profesiji ne izhaja iz klasičnih družboslovnih ved, ampak ima zaključen strokovni naziv iz elektrotehničnih znanosti. 

Danes je Agencija 101 seveda na drugi lokaciji ter med vodilnimi. V zadnjih letih je bila večkrat nagrajena tako na domačih kot mednarodnih festivalih; sodeluje in skrbi za mnoge ugledne domače in tuje naročnike. Osebno me ne preseneča, da si je Agencija 101 dokaj hitro izborila status ene najhitreje rastočih, prodornih in perspektivnih agencij. So močna, zanesljiva in proaktivna ekipa. Dino Zupančič in Peter Vidmar s svojo vizijo in odločnim pristopom do delovnega okolja nedvomno ohranjata in spodbujata nadaljnje cilje in projekte, ki jih nikoli ne zmanjka. 

Pred iztekajočim se letom sva se pogovarjala o marsičem. O vrednotah, pristopih in vizijah delovanja v svetu znamčenja in oglaševanja, o strokovnosti in njegovem doživljanju slovenskega oglaševalskega, tržnega in marketinškega prostora. In tudi o njegovi novi, dodatni vlogi pri Slovenski oglaševalski zbornici; novembra je bil namreč izvoljen za predsednika Slovenskega združenja oglaševalskih agencij.

Vabljeni k prebiranju intervjuja.

1.  Velikokrat sem hotela vprašati, a potem se izgubimo v drugih izmenjavah misli. Morda je bilo to vprašanje že kdaj javno razgrnjeno, a nisem povsem prepričana. Torej, od kod ideja za izvirno ime Agencija 101? 

101 je nekaj, kar je zelo hitro prerastlo v ime agencije. 101 v angleščini predstavlja začetek nečesa oz. osnove (“101 of mathematics”); poleg tega smo želeli že z imenom povedati, da govorimo digitalni jezik, zato 0 in 1. Kasneje smo nadgradili zgodbo v 101 %. Vsak dan prispevamo tisti en odstotek več, ki na koncu predstavlja razliko.

4.  Kako ocenjuješ kondicijo slovenskega oglaševanja v zadnjih dveh letih? Sprašujem v luči (post)covid situacije in tudi sicer: v kakšni coni sobivanja smo po tvojih vtisih trenutno? Je pandemija branžo prevetrila, obogatila, osiromašila, malo vsega skupaj?

Po moje je oglaševanje v dobri kondiciji. Seveda je to branža, ki je na nek način v teh letih že odrasla in posledično je za nekatere manj atraktivna. Sam se s takšnim pogledom ne strinjam, saj je vedno prostor za napredek. Medijska krajina se vsako leto bolj spreminja z digitalnimi mediji in digitalno televizijo. Covid-19 se je zelo dotaknil oglaševanja in komunikacij. Tako so odpadle bolj ali manj vse aktivnosti 1 na 1; bistveno se je okrepil digital. Videti je, da ne bo kaj hitro dosti drugače in bomo še kakšno leto delovali v takih razmerah. Zame najbolj negativna izkušnja je delo od doma, saj sem navajen delovati v timih, kjer je veliko dinamike. Toda res je, da smo s komuniciranjem preko ekrana veliko bolj kompetentni pri delu z naročniki iz tujine.

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

read more
MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je odločil pustiti redno službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja