INTERVJU – ANDREJA ZADNIK ANDOLJŠEK (MERCATOR)

10.02.2022 | Aktualno, Intervjuji

Andreja-Zadnik-Andoljsek
“Najbolj cenim celostne, integrirane marketinške kampanje, pri katerih je zaznati strateški pristop že ob zasnovi.”

Uvodna misel: Ines Markovčič

Nenehna skrb za znamke je samoumevna praksa njenega obstoječega in bodočega uspešnega ter zadovoljnega delovanja. V nasprotnem primeru slej ko prej trči na oviro in še večje izzive. Ob iztekajočem se letu z veseljem objavljamo pogovor s superbrandom, tj. Mercator, za katerega verjamemo, da ima za seboj prehojeno zgledno pot. Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja pri Mercatorju in dobrodošla sogovornica tega intervjuja, Mercatorjevo zgodbo ključno soustvarja že trinajst let. Njena bogata poklicna pot, ki jo je pred tem brusila v oglaševalskih agencijah (Luna/TBWA in kasneje v njeni hčerinski družbi OMD), je bila nedvomno odlična popotnica za kasnejši pristop na naročniško stran. Sektor tržnega komuniciranja, ki je ključen za postavitev in realizacijo marketinških planov in strategij, je poln izzivov, ki so v trgovinski branži toliko bolj izraziti, dinamični in pospešeni. Večdisciplinarno delo in dobro poznavanje oglaševalskega trikotnika se ključno odraža pri njenem delu in skrbi za blagovno znamko Mercator ter s tem povezane aktivnosti.

Verjame v jasnost in transparentnost komunikacije s potrošnikom. S tem pristopom nam je tudi odlično postregla z odgovori na zastavljena konkretna vprašanja. V množici doseženih aktivnosti, nagrad, priznanj pod okriljem različnih uglednih združenj, festivalov, tekmovanj, medijskih formatov je nedavno vstopila v še eno častno vlogo: člani Slovenske oglaševalske zbornice so ji namreč zaupali predsedovanje Slovenskega združenja oglaševalcev. Vabljeni k prebiranju.

1. Zakaj je pomembno upravljanje blagovnih znamk?

Ne glede na to, ali je blagovna znamka že uveljavljena ali se še uveljavlja, moramo za blagovno znamko nenehno skrbeti, jo upravljati. V prostoru, ki je zasičen s številnimi informacijami, mora vsaka blagovna znamka najti poti do svojih ciljnih uporabnikov, zato je pomembno razvijati identiteto blagovne znamke, skrbeti za njeno vizualno in komunikacijsko podobo ter diferenciacijo na trgu.

2. Kako bi opisali vašo blagovno znamko?

Mercator je blagovna znamka z dolgo tradicijo na slovenskem trgu, saj je prisotna že več kot 70 let. Ohranja primat na trgu, se prilagaja na spremembe v okolju in na spremembe v navadah potrošnikov. Imamo največ trgovin, največ različnih formatov trgovin, najširši asortiman in nudimo najbolj raznoliko nakupno izkušnjo.

Več v reviji Super Znamka No. 4
Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.

O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.

read more
KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

Skozi novinarsko pisanje o glasbi že v mladih letih (Dee Jay Time, Radio Salomon, revija Stop … kasneje so prišli drugi, ne samo slovenski, ampak tudi tuji mediji) je postopno pričel spoznavati medije, ki jih danes zelo dobro pozna. In ločuje. Doštudiral je pravo, se vestno zaposlil na minIstrstvu za gospodarstvo, a ob 30. rojstnem dnevu obesil službo na klin, dal odpoved in se odločil, da bo raje sledil lastnemu razmišljanju, izven pričakovanih okvirjev, predvsem pa tistemu, kar si res želi početi. Samo razmišljanje izven okvirjev…

read more
MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

Komedijant, tiktoter, ustvarjalec dobrih zgodb, igralec, ki pritegne. Nima se toliko za vplivneža kot
ustvarjalca vsebin. Dobrih vsebin. Rad ustvarja vsebine. Navdih zadnje črpa kjerkoli, kadarkoli, v življenju
pač.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja