INTERVJU – ANDREJA ZADNIK ANDOLJŠEK (MERCATOR)

10.02.2022 | Aktualno, Intervjuji

Andreja-Zadnik-Andoljsek
“Najbolj cenim celostne, integrirane marketinške kampanje, pri katerih je zaznati strateški pristop že ob zasnovi.”

Uvodna misel: Ines Markovčič

Nenehna skrb za znamke je samoumevna praksa njenega obstoječega in bodočega uspešnega ter zadovoljnega delovanja. V nasprotnem primeru slej ko prej trči na oviro in še večje izzive. Ob iztekajočem se letu z veseljem objavljamo pogovor s superbrandom, tj. Mercator, za katerega verjamemo, da ima za seboj prehojeno zgledno pot. Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja pri Mercatorju in dobrodošla sogovornica tega intervjuja, Mercatorjevo zgodbo ključno soustvarja že trinajst let. Njena bogata poklicna pot, ki jo je pred tem brusila v oglaševalskih agencijah (Luna/TBWA in kasneje v njeni hčerinski družbi OMD), je bila nedvomno odlična popotnica za kasnejši pristop na naročniško stran. Sektor tržnega komuniciranja, ki je ključen za postavitev in realizacijo marketinških planov in strategij, je poln izzivov, ki so v trgovinski branži toliko bolj izraziti, dinamični in pospešeni. Večdisciplinarno delo in dobro poznavanje oglaševalskega trikotnika se ključno odraža pri njenem delu in skrbi za blagovno znamko Mercator ter s tem povezane aktivnosti.

Verjame v jasnost in transparentnost komunikacije s potrošnikom. S tem pristopom nam je tudi odlično postregla z odgovori na zastavljena konkretna vprašanja. V množici doseženih aktivnosti, nagrad, priznanj pod okriljem različnih uglednih združenj, festivalov, tekmovanj, medijskih formatov je nedavno vstopila v še eno častno vlogo: člani Slovenske oglaševalske zbornice so ji namreč zaupali predsedovanje Slovenskega združenja oglaševalcev. Vabljeni k prebiranju.

1. Zakaj je pomembno upravljanje blagovnih znamk?

Ne glede na to, ali je blagovna znamka že uveljavljena ali se še uveljavlja, moramo za blagovno znamko nenehno skrbeti, jo upravljati. V prostoru, ki je zasičen s številnimi informacijami, mora vsaka blagovna znamka najti poti do svojih ciljnih uporabnikov, zato je pomembno razvijati identiteto blagovne znamke, skrbeti za njeno vizualno in komunikacijsko podobo ter diferenciacijo na trgu.

2. Kako bi opisali vašo blagovno znamko?

Mercator je blagovna znamka z dolgo tradicijo na slovenskem trgu, saj je prisotna že več kot 70 let. Ohranja primat na trgu, se prilagaja na spremembe v okolju in na spremembe v navadah potrošnikov. Imamo največ trgovin, največ različnih formatov trgovin, najširši asortiman in nudimo najbolj raznoliko nakupno izkušnjo.

Več v reviji Super Znamka No. 4
Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more
KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

Znamke nam pomagajo osmišljati in poenostavljati svet, zato so nam pogostokrat zanimive. Zamerimo pa, če kdo želi z nami manipulirati, nas vleči za nos.

read more
MESSVJU: MANCA KORELC

MESSVJU: MANCA KORELC

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja