INTERVJU – ANDREJA ZADNIK ANDOLJŠEK (MERCATOR)

10.02.2022 | Aktualno, Intervjuji

Andreja-Zadnik-Andoljsek
“Najbolj cenim celostne, integrirane marketinške kampanje, pri katerih je zaznati strateški pristop že ob zasnovi.”

Uvodna misel: Ines Markovčič

Nenehna skrb za znamke je samoumevna praksa njenega obstoječega in bodočega uspešnega ter zadovoljnega delovanja. V nasprotnem primeru slej ko prej trči na oviro in še večje izzive. Ob iztekajočem se letu z veseljem objavljamo pogovor s superbrandom, tj. Mercator, za katerega verjamemo, da ima za seboj prehojeno zgledno pot. Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja pri Mercatorju in dobrodošla sogovornica tega intervjuja, Mercatorjevo zgodbo ključno soustvarja že trinajst let. Njena bogata poklicna pot, ki jo je pred tem brusila v oglaševalskih agencijah (Luna/TBWA in kasneje v njeni hčerinski družbi OMD), je bila nedvomno odlična popotnica za kasnejši pristop na naročniško stran. Sektor tržnega komuniciranja, ki je ključen za postavitev in realizacijo marketinških planov in strategij, je poln izzivov, ki so v trgovinski branži toliko bolj izraziti, dinamični in pospešeni. Večdisciplinarno delo in dobro poznavanje oglaševalskega trikotnika se ključno odraža pri njenem delu in skrbi za blagovno znamko Mercator ter s tem povezane aktivnosti.

Verjame v jasnost in transparentnost komunikacije s potrošnikom. S tem pristopom nam je tudi odlično postregla z odgovori na zastavljena konkretna vprašanja. V množici doseženih aktivnosti, nagrad, priznanj pod okriljem različnih uglednih združenj, festivalov, tekmovanj, medijskih formatov je nedavno vstopila v še eno častno vlogo: člani Slovenske oglaševalske zbornice so ji namreč zaupali predsedovanje Slovenskega združenja oglaševalcev. Vabljeni k prebiranju.

1. Zakaj je pomembno upravljanje blagovnih znamk?

Ne glede na to, ali je blagovna znamka že uveljavljena ali se še uveljavlja, moramo za blagovno znamko nenehno skrbeti, jo upravljati. V prostoru, ki je zasičen s številnimi informacijami, mora vsaka blagovna znamka najti poti do svojih ciljnih uporabnikov, zato je pomembno razvijati identiteto blagovne znamke, skrbeti za njeno vizualno in komunikacijsko podobo ter diferenciacijo na trgu.

2. Kako bi opisali vašo blagovno znamko?

Mercator je blagovna znamka z dolgo tradicijo na slovenskem trgu, saj je prisotna že več kot 70 let. Ohranja primat na trgu, se prilagaja na spremembe v okolju in na spremembe v navadah potrošnikov. Imamo največ trgovin, največ različnih formatov trgovin, najširši asortiman in nudimo najbolj raznoliko nakupno izkušnjo.

Več v reviji Super Znamka No. 4
Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.