Uvodna misel: Ines Markovčič
Nenehna skrb za znamke je samoumevna praksa njenega obstoječega in bodočega uspešnega ter zadovoljnega delovanja. V nasprotnem primeru slej ko prej trči na oviro in še večje izzive. Ob iztekajočem se letu z veseljem objavljamo pogovor s superbrandom, tj. Mercator, za katerega verjamemo, da ima za seboj prehojeno zgledno pot. Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja pri Mercatorju in dobrodošla sogovornica tega intervjuja, Mercatorjevo zgodbo ključno soustvarja že trinajst let. Njena bogata poklicna pot, ki jo je pred tem brusila v oglaševalskih agencijah (Luna/TBWA in kasneje v njeni hčerinski družbi OMD), je bila nedvomno odlična popotnica za kasnejši pristop na naročniško stran. Sektor tržnega komuniciranja, ki je ključen za postavitev in realizacijo marketinških planov in strategij, je poln izzivov, ki so v trgovinski branži toliko bolj izraziti, dinamični in pospešeni. Večdisciplinarno delo in dobro poznavanje oglaševalskega trikotnika se ključno odraža pri njenem delu in skrbi za blagovno znamko Mercator ter s tem povezane aktivnosti.
Verjame v jasnost in transparentnost komunikacije s potrošnikom. S tem pristopom nam je tudi odlično postregla z odgovori na zastavljena konkretna vprašanja. V množici doseženih aktivnosti, nagrad, priznanj pod okriljem različnih uglednih združenj, festivalov, tekmovanj, medijskih formatov je nedavno vstopila v še eno častno vlogo: člani Slovenske oglaševalske zbornice so ji namreč zaupali predsedovanje Slovenskega združenja oglaševalcev. Vabljeni k prebiranju.
1. Zakaj je pomembno upravljanje blagovnih znamk?
Ne glede na to, ali je blagovna znamka že uveljavljena ali se še uveljavlja, moramo za blagovno znamko nenehno skrbeti, jo upravljati. V prostoru, ki je zasičen s številnimi informacijami, mora vsaka blagovna znamka najti poti do svojih ciljnih uporabnikov, zato je pomembno razvijati identiteto blagovne znamke, skrbeti za njeno vizualno in komunikacijsko podobo ter diferenciacijo na trgu.
2. Kako bi opisali vašo blagovno znamko?
Mercator je blagovna znamka z dolgo tradicijo na slovenskem trgu, saj je prisotna že več kot 70 let. Ohranja primat na trgu, se prilagaja na spremembe v okolju in na spremembe v navadah potrošnikov. Imamo največ trgovin, največ različnih formatov trgovin, najširši asortiman in nudimo najbolj raznoliko nakupno izkušnjo.
Več v reviji Super Znamka No. 4
Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
0 komentarjev