PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

INTERVJU – ANDREJA ZADNIK ANDOLJŠEK (MERCATOR)

Andreja-Zadnik-Andoljsek

Uvodna misel: Ines Markovčič

Nenehna skrb za znamke je samoumevna praksa njenega obstoječega in bodočega uspešnega ter zadovoljnega delovanja. V nasprotnem primeru slej ko prej trči na oviro in še večje izzive. Ob iztekajočem se letu z veseljem objavljamo pogovor s superbrandom, tj. Mercator, za katerega verjamemo, da ima za seboj prehojeno zgledno pot. Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja pri Mercatorju in dobrodošla sogovornica tega intervjuja, Mercatorjevo zgodbo ključno soustvarja že trinajst let. Njena bogata poklicna pot, ki jo je pred tem brusila v oglaševalskih agencijah (Luna/TBWA in kasneje v njeni hčerinski družbi OMD), je bila nedvomno odlična popotnica za kasnejši pristop na naročniško stran. Sektor tržnega komuniciranja, ki je ključen za postavitev in realizacijo marketinških planov in strategij, je poln izzivov, ki so v trgovinski branži toliko bolj izraziti, dinamični in pospešeni. Večdisciplinarno delo in dobro poznavanje oglaševalskega trikotnika se ključno odraža pri njenem delu in skrbi za blagovno znamko Mercator ter s tem povezane aktivnosti.

Verjame v jasnost in transparentnost komunikacije s potrošnikom. S tem pristopom nam je tudi odlično postregla z odgovori na zastavljena konkretna vprašanja. V množici doseženih aktivnosti, nagrad, priznanj pod okriljem različnih uglednih združenj, festivalov, tekmovanj, medijskih formatov je nedavno vstopila v še eno častno vlogo: člani Slovenske oglaševalske zbornice so ji namreč zaupali predsedovanje Slovenskega združenja oglaševalcev. Vabljeni k prebiranju.

1. Zakaj je pomembno upravljanje blagovnih znamk?

Ne glede na to, ali je blagovna znamka že uveljavljena ali se še uveljavlja, moramo za blagovno znamko nenehno skrbeti, jo upravljati. V prostoru, ki je zasičen s številnimi informacijami, mora vsaka blagovna znamka najti poti do svojih ciljnih uporabnikov, zato je pomembno razvijati identiteto blagovne znamke, skrbeti za njeno vizualno in komunikacijsko podobo ter diferenciacijo na trgu.

2. Kako bi opisali vašo blagovno znamko?

Mercator je blagovna znamka z dolgo tradicijo na slovenskem trgu, saj je prisotna že več kot 70 let. Ohranja primat na trgu, se prilagaja na spremembe v okolju in na spremembe v navadah potrošnikov. Imamo največ trgovin, največ različnih formatov trgovin, najširši asortiman in nudimo najbolj raznoliko nakupno izkušnjo.

Več v reviji Super Znamka No. 4
Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.