Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Aljaž Peklaj, Beglobal in Anže Herbst, Am Agencija

Spraševalec:

superznamka (1)

Uvodna misel: Ines Markovčič

Simpatična ekipa, energična, zagnana, z ravno pravo mero radovednosti in mladostniške lahkovernosti, ki je še kako potrebna pri snovanju odličnih projektov, da so spontani po srcu in na koncu prav zaradi tega zelo uspešni. Tako bi na kratko strnila misli o agencijah beglobal in AM Agencija, ki sta v lanskoletnem COVID kaosu združili moči in odločno verjeli, da je vse mogoče, če se hoče in želi.

Že prej so se srečevali in poznali, kdaj pa kdaj tudi poslovno sodelovali, a nikoli niso niti pomislili, da bi lahko kdaj skupaj tako sinhrono in komplementarno delovali. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa treh fantov, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah; na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa dveh prav tako markantnih in simpatičnih fantov, ki se je specializirala v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga.

A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tuintam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu poleg tega naredili še to, in bi združili moči v okviru dotičnega projekta. A nikoli niso pomislili, da bi lahko skupaj delovali kontinuirano kot ena poslovna združba, saj sta se res vsaka zase dobro specializirali s ponudbo storitev na svojem področju.

Potem se je zgodilo COVID leto; nekateri pogoji na trgu delovanja in uresničevanja kampanj so se izjalovili. Še zlasti na področju dogodkov. Pa so se med seboj vprašali po doživljanju aktualne kritične situacije. Vsak je iskreno delil izzive in stiske. In v kontemplacijah zaskrbljenosti se je zgodil tisti (pre)blisk, ideja, hej, kaj pa če bi bolj celostno združili moči.

Drug drugemu kot specialist na svojem področju lahko nekaj damo in s celovitejšim naborom storitev lahko v turbulentno paničnem poslovnem okolju ponudimo več, so razmišljali. Tako se je pričela zgodba skupne poslovne poti dveh diametralno različnih agencij. Specialisti za splet vs. specialisti za marketing in dogodke. (Ne)združljivo? Še kako ne.

So zgleden primer, ki potrjuje, da vsaka še tako nehvaležna kriza lahko pripelje zgodbo o uspehu. S skupnim delovanjem čez noč so v tem duhu, prav tako čez noč, uspeli prepričati na pitchu in se tako prednostno umestili za regionalno kreativno in digitalno agencijo za blagovno znamko Barcaffè.

Potrebni so volja, močen značaj, spontani pretok energij in osebnosti, kar je tudi osrednja tema tokratne številke Super Znamka. Pogovarjala sem se s ključnima osebama, direktorjema in partnerjema agencij, ki sta Aljaž Peklaj (beglobal) in Anže Herbst (AM Agencija). Vabljeni k prebiranju.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).