INTERVJU: Aljaž Peklaj, Beglobal in Anže Herbst, Am Agencija

18.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

"V sestrskem sodelovanju (beglobal in Am Agencija) lahko poskrbimo za vse marketinške izzive. Naše storitve se odlično dopolnjujejo in tudi v veselje nam je, da so naši naročniki to prepoznali."

Uvodna misel: Ines Markovčič

Simpatična ekipa, energična, zagnana, z ravno pravo mero radovednosti in mladostniške lahkovernosti, ki je še kako potrebna pri snovanju odličnih projektov, da so spontani po srcu in na koncu prav zaradi tega zelo uspešni. Tako bi na kratko strnila misli o agencijah beglobal in AM Agencija, ki sta v lanskoletnem COVID kaosu združili moči in odločno verjeli, da je vse mogoče, če se hoče in želi.

Že prej so se srečevali in poznali, kdaj pa kdaj tudi poslovno sodelovali, a nikoli niso niti pomislili, da bi lahko kdaj skupaj tako sinhrono in komplementarno delovali. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa treh fantov, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah; na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa dveh prav tako markantnih in simpatičnih fantov, ki se je specializirala v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga.

A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tuintam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu poleg tega naredili še to, in bi združili moči v okviru dotičnega projekta. A nikoli niso pomislili, da bi lahko skupaj delovali kontinuirano kot ena poslovna združba, saj sta se res vsaka zase dobro specializirali s ponudbo storitev na svojem področju.

Potem se je zgodilo COVID leto; nekateri pogoji na trgu delovanja in uresničevanja kampanj so se izjalovili. Še zlasti na področju dogodkov. Pa so se med seboj vprašali po doživljanju aktualne kritične situacije. Vsak je iskreno delil izzive in stiske. In v kontemplacijah zaskrbljenosti se je zgodil tisti (pre)blisk, ideja, hej, kaj pa če bi bolj celostno združili moči.

Drug drugemu kot specialist na svojem področju lahko nekaj damo in s celovitejšim naborom storitev lahko v turbulentno paničnem poslovnem okolju ponudimo več, so razmišljali. Tako se je pričela zgodba skupne poslovne poti dveh diametralno različnih agencij. Specialisti za splet vs. specialisti za marketing in dogodke. (Ne)združljivo? Še kako ne.

So zgleden primer, ki potrjuje, da vsaka še tako nehvaležna kriza lahko pripelje zgodbo o uspehu. S skupnim delovanjem čez noč so v tem duhu, prav tako čez noč, uspeli prepričati na pitchu in se tako prednostno umestili za regionalno kreativno in digitalno agencijo za blagovno znamko Barcaffè.

Potrebni so volja, močen značaj, spontani pretok energij in osebnosti, kar je tudi osrednja tema tokratne številke Super Znamka. Pogovarjala sem se s ključnima osebama, direktorjema in partnerjema agencij, ki sta Aljaž Peklaj (beglobal) in Anže Herbst (AM Agencija). Vabljeni k prebiranju.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

read more
MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja