PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Ines Markovčič, urednica: Močne znamke na domišljijskem piedestalu.

Kolumnist:

KOLUMNA: INES MARKOVČIČ. »Več ranljivosti in prostovoljnega tveganja.«

Močne znamke, všečne ali manj všečne, vse temeljijo na dobrem domišljijskem piedestalu.

Ne strinjam se povsem z nekaterimi tezami, da je Trump na zadnjih volitvah zmagal zaradi digitalnega nastopa. Da, digitalni svet je vsekakor pomemben: nastopi ter primati v digitalnih okoljih, v katerih lahko vsi z vsemi komunicirajo, so ključni. A ne glede na digitalni imperativ, Trump je zmagal, ker je bil domišljijsko močnejši, prepričljivejši. Pa če je to ljudem všeč ali ne. Harrisova je izgubila, ker je že v prvih soočenjih izpadla komunikacijsko manj prepričljiva in manj domiselna, argumentiranim vsebinskim tezam navkljub. Dejstvo je, da ljudje kupujejo, padajo na zgodbe, impresije, tu se mora vse iziti in funkcionirati z vsebino; vse ostalo je odvečni balast, ki dela že tako zasičene ljudi živčne in nemirne.

Močne znamke na domišljijskem piedestalu.

Tako, da v pogodbah o zaposlitvi bi prej stavila na domišljijsko kot digitalno pismenost. Slednjo lahko nekako nadoknadiš, osvojiš ali usvojiš. Divergenca romantičnega razmišljanja in domišljija v komunikaciji pa sta nekoliko bolj kompleksni. Spet drugim povsem preprosti, naravni, ker verjamejo v izvirnost, domačnost, organskost. To je približno tako, kot te racionalni ljudje prepričujejo, da vstopaj v ljubezen s kančkom premišljenosti, računice in ne s srcem. Pa vendarle, srce je tisto, ki mu ne moreš ukazati in hkrati najbolje zaigra. Odpira polje unikatnega doživljanja.

Če se vrnem na nedavne ameriške volitve ter jih ilustriram skozi reprezentacijo medijske realnosti izpostavljenih likov v zgodbi. Kateremu občinstvu je na prvi vtis bolj zaigralo srce? Govoru Harrisove nad plapolajočimi rdečimi, belimi in modrimi baloni na sprejemu DNC (Democratic National Convention) ali, ko se je Melania Trump na sprejemu RNC (Republican National Commitee) v New Yorku sprehodila po rdeči preprogi, z vso gracioznostjo in eleganco v visokih petah in to na rock pesem, Paradise City?  Tako preprosto je to v resnici. Toliko „amazing“, „beautiful“, „madame“, „full class first“ komentarjev, kot jih je vrtenje „reelsov“ Melanijinega nastopa poželo … ni primerjljivo. Razpravo o tem, ali so organizatorji imeli urejene avtorske pravice za predvajanje pesmi Guns N` Roses pa prepuščam preveritvi in interpretaciji informativnih medijev.

Matematika na terapiji.

In ne, ne trdim, da so zdaj visoke pete nujno zmagovalne. Osvetljujem kontekst domišljije, kako je vse skupaj funkcioniralo, delovalo. Odločitve za zgodbo v komunikaciji je dobro predajati tudi ljudem, ki imajo to domišljijo, malce igrivosti, norosti in divjosti v sebi. Poleg vse ostale potrebne in nujne širine. Samo domišljija bo na srednji in dolgi rok ohranjala imperativ pomenov, ki ostajajo in generirajo rezultate. Puščajo sledi. Odtise. Vtise. Vse ostalo je zgolj matematika na terapiji.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.