Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Ines Markovčič, urednica: Močne znamke na domišljijskem piedestalu.

Kolumnist:

KOLUMNA: INES MARKOVČIČ. »Več ranljivosti in prostovoljnega tveganja.«

Močne znamke, všečne ali manj všečne, vse temeljijo na dobrem domišljijskem piedestalu.

Ne strinjam se povsem z nekaterimi tezami, da je Trump na zadnjih volitvah zmagal zaradi digitalnega nastopa. Da, digitalni svet je vsekakor pomemben: nastopi ter primati v digitalnih okoljih, v katerih lahko vsi z vsemi komunicirajo, so ključni. A ne glede na digitalni imperativ, Trump je zmagal, ker je bil domišljijsko močnejši, prepričljivejši. Pa če je to ljudem všeč ali ne. Harrisova je izgubila, ker je že v prvih soočenjih izpadla komunikacijsko manj prepričljiva in manj domiselna, argumentiranim vsebinskim tezam navkljub. Dejstvo je, da ljudje kupujejo, padajo na zgodbe, impresije, tu se mora vse iziti in funkcionirati z vsebino; vse ostalo je odvečni balast, ki dela že tako zasičene ljudi živčne in nemirne.

Močne znamke na domišljijskem piedestalu.

Tako, da v pogodbah o zaposlitvi bi prej stavila na domišljijsko kot digitalno pismenost. Slednjo lahko nekako nadoknadiš, osvojiš ali usvojiš. Divergenca romantičnega razmišljanja in domišljija v komunikaciji pa sta nekoliko bolj kompleksni. Spet drugim povsem preprosti, naravni, ker verjamejo v izvirnost, domačnost, organskost. To je približno tako, kot te racionalni ljudje prepričujejo, da vstopaj v ljubezen s kančkom premišljenosti, računice in ne s srcem. Pa vendarle, srce je tisto, ki mu ne moreš ukazati in hkrati najbolje zaigra. Odpira polje unikatnega doživljanja.

Če se vrnem na nedavne ameriške volitve ter jih ilustriram skozi reprezentacijo medijske realnosti izpostavljenih likov v zgodbi. Kateremu občinstvu je na prvi vtis bolj zaigralo srce? Govoru Harrisove nad plapolajočimi rdečimi, belimi in modrimi baloni na sprejemu DNC (Democratic National Convention) ali, ko se je Melania Trump na sprejemu RNC (Republican National Commitee) v New Yorku sprehodila po rdeči preprogi, z vso gracioznostjo in eleganco v visokih petah in to na rock pesem, Paradise City?  Tako preprosto je to v resnici. Toliko „amazing“, „beautiful“, „madame“, „full class first“ komentarjev, kot jih je vrtenje „reelsov“ Melanijinega nastopa poželo … ni primerjljivo. Razpravo o tem, ali so organizatorji imeli urejene avtorske pravice za predvajanje pesmi Guns N` Roses pa prepuščam preveritvi in interpretaciji informativnih medijev.

Matematika na terapiji.

In ne, ne trdim, da so zdaj visoke pete nujno zmagovalne. Osvetljujem kontekst domišljije, kako je vse skupaj funkcioniralo, delovalo. Odločitve za zgodbo v komunikaciji je dobro predajati tudi ljudem, ki imajo to domišljijo, malce igrivosti, norosti in divjosti v sebi. Poleg vse ostale potrebne in nujne širine. Samo domišljija bo na srednji in dolgi rok ohranjala imperativ pomenov, ki ostajajo in generirajo rezultate. Puščajo sledi. Odtise. Vtise. Vse ostalo je zgolj matematika na terapiji.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

“STROKA ZA STROKO”

Potrebujemo kritično refleksijo in kritična ogledala strokovnih umov (Ines Markovčič, urednica Super Znamke in programa kluba) V začetku leta je zaživel prvi slovenski klub za branding oz. znamčenje – Super Znamka Klub. Vzpostavlja se kot gibanje za rast in razvoj znamčenja ter je dobrodošlo dopolnilo k reviji Super Znamka, strokovne

Preberi »
Promo

HR V ZNAMČENJU

Znamke in znamkini ljudje – kdo je ključni protagonist, kdo zgolj statist, zakaj talenti pobegnejo, zakaj drugi lojalno ostajajo, kje je meja idealnega ravnovesja? Kaj je recept za uspeh in ne zgolj blef? Super Znamka Klub izobraževalni dogodek bo 13. junija pretresel ta in še mnoga druga podobna vprašanja.  Kako

Preberi »
Promo

Obvezna oprema za brezskrbno poletje!!

Ko dnevi postanejo daljši in večeri toplejši, zjutraj pa nas namesto budilke prebudi sonce, je jasno: poletje prihaja! To je čas, ko družine največ trenutkov preživijo zunaj – na plaži, v parku, na izletu ali kar na domačem vrtu. In če si starš, dobro veš: brez prave opreme je poletje

Preberi »
Branje

DVOLIKI

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Kreativne kapsule

PROMOTIVA

Ekipa Promotiva; Karmen Kovač, Grega Antolin, Martin Cerkovnik; Foto: Matej Mišič. Trg je prepreden z mnogimi dogodki; ob bolj ali manj vsebinski dovršenosti pogosto zmanjka idej ali energije po vizualni in doživetveni reprezentaciji. Le-ta je ključno dopolnilo k zastavljeni vsebini. Seveda to ni delo za vsakogar, najbolje ga je prepustiti

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).