PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

GLOBALNI NAVDIH: TUTTI FRUTTI

Tutti frutti

LOKALNI NAVDIH: Tutti Frutti. 

Koncept za vseobsegajoči trend

Na kateri izdelek ali znamko najprej pomislite, ko slišite tutti-frutti? Marsikdo se najprej spomni na mehke barvite bonbone Tutti Frutti, ki so v več variacijah izhajali pod istoimensko blagovno znamko. Marsikatero drugo podjetje pa je potem izdalo svojo linijo tutti frutti bonbonov in to po spet svoji recepturi.

Sam izraz “tutti frutti” je globalno tako ponarodel, da je bližnjica za ekspresijo vseh tistih linij ali trendov, ki se predstavljajo kot nekaj “vsega po malem”. Izdelkov, ki nimajo samo ene linije okusa, barve, odtenka, teksture … ravno nasprotno, prav po maksimalnosti svoje ponudbe se želijo kot taki pozicionirati. Ne iščejo sčiščenih linij, enosmernih zgodb, ampak čarovnijo mnogih okusov, izkušenj, doživetij. Mavrična paleta je tista, s katero želijo prodreti in o(b)stati. Ne obremenjujejo se z invencijo specifičnega, posebnega, točno določenega, ampak z manifestacijo ekstenzivnega, univerzalnega, vseobsegajočega, indiferentnega, enciklopedičnega. Zdi se, da včasih ta formula res (bolje) deluje, ko znamka ne ve (ali ji to niti ni glavni fokus), s katerim izdelkom ali okusom bi se prednostno ali bolje pozicionirala, zato se s premišljeno ponudbo vsega. 

Tutti frutti je izraz, ki izvira iz italijanščine tutti i frutti (v prevodu kot “vse sadje”), in je prvotno označeval pisano slaščico, ki vsebuje različno sesekljano in kandirano sadje (bodisi z naravno bodisi z umetno aromo). Kot taka je simulirala kombiniran okus številnih in različnih vrst sadja. Kot zelo priljubljena slaščica se je v različnih variacijah razvila tudi zunaj Italije, celo v obliki sladoleda. Sadje, ki se uporablja za sladoled tutti frutti, vključuje češnje, lubenico, rozine in ananas, pogosto pa je posut z oreščki. Na Nizozemskem je tutti-frutti kompot iz suhega sadja, ki se postreže kot sladica ali priloga k mesnim jedem. V Belgiji je tutti-frutti sladica, ki običajno vsebuje kombinacijo rozin, ribeza, marelic, suhih sliv, datljev in fig. V Združenih državah Amerike se lahko tutti frutti nanaša tudi na sadje, namočeno v žganju, ali celo na sadje, fermentirano v tekočini, ki vsebuje sladkor in kvas. V Luksemburgu se tutti fruitti nanaša na konzervirano sadno solato. Nenazadnje, v domačih kuhinjah vsi dobro poznamo in ustvarjamo variacije izvrstnih sadnih kup.  

Ne samo v sadju, sladicah, prehrani nasploh, tutti frutti je splošno uveljavljeni koncept in trend v različicah modne in kozmetične industrije ter v pohištveni industriji opreme in dekoracije doma. Nenazadnje, tudi v sami glasbi. Leta 1955 je bila prvič posneta znana pesem Tutti Frutti, ki je postala prva velika uspešnica Little Richarda. S svojim energičnim refrenom, ki se pogosto prepisuje kot “A-wop-bop-a-loo-mop-a-lop-bam-boom!” (besedna izvedba vzorca bobnov, ki si ga je zamislil Little Richard), ter odločnim trdim zvokom in divjim besedilom, je postala ne le navdih za številne njegove prihodnje pesmi, ampak tudi navdih za sam takratni rokenrol.

Tutti frutti ima še mnoge druge, pisane konotacije, tudi v samem slengu urbanega sporazumevanja, a velja za svet znamčenja kot navdih izpostaviti sledeče: tudi vseobsegajoče množice okusov/barvitosti/otipov lahko prinašajo in vnašajo svojevrstno priložnost v pozicioniranju na trgu.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.