PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Novi električni Ford Explorer – Red Dot nagrada, Camper Second Chance, Burberry izpada iz britanskega borznega indeksa

2024_The-All-Electric-FordExplorer_Award_Winner

Novi električni Ford Explorer – Red Dot nagrada

Povsem električni Ford Explorer je prejel prestižno nagrado za izjemno oblikovanje izdelka, Red Dot Award, in sicer v kategoriji »Oblikovanje izdelka«. Mednarodna žirija je prepoznala njegovo drzno zunanjo obliko in pohvalila njegovo prefinjeno notranjost.

Novega Forda Explorerja, ki so ga v Evropi razvili za evropske uporabnike, od junija izdelujejo v kölnskem centru za električna vozila. Nagrada sovpada z začetkom prodaje Forda Explorerja na vseh evropskih trgih, saj so vozila že na voljo pri trgovcih za testne vožnje in dobavo. »Ford Explorer na zunaj navdušuje z značilnim oblikovanjem športnega terenca, v notranjosti pa s svojo odlično tehnično opremo«, je povedala v oceni žiriji The Red Dot Award.

Nagrada Red predstavlja vrhunec enega najbolj znanih in prestižnih oblikovalskih tekmovanj na svetu. V žirijo so bili povabljeni profesorji, oblikovalci, novinarji in drugi strokovnjaki iz kar 24 držav. Vsak član je neodvisno ocenil vsak prijavljeni izdelek na podlagi številnih meril, vključno s stopnjo inovativnosti, funkcionalnosti, ergonomije, trajnosti in ekološke združljivosti.

To je Fordova tretja nagrada Red Dot, saj je Ford Fiesta leta 2009 zmagala v kategoriji »Oblikovanje izdelka«, zvočni sistem B&O v Mustangu Mach-E pa leta 2021 v kategoriji »Avtomobilski avdio sistem«.

Vir: Summit motors.

Camper Second Cance

Vsak čevelj si zasluži drugo priložnost, zato so pri znamki Camper zagnali akcijo Take Back. Njihov program zbiranja rabljenih čevljev iz vsega sveta je namenjen zmanjšanju vpliva na okolje. Kako deluje? Obiščeš trgovino ali zbirno točko Camper, kamor prineseš par rabljenih čevljev Camper (ne glede na velikost, kategorijo in stanje ponošenega čevlja), za kar prejmeš bon (trenutno 30 EUR) v obliki dobropisa za prihodnji nakup v Camperjevi spletni ali fizični trgovini. Nato sledi celovito popravilo in ponovno življenje rabljenih čevljev, ki gredo naprej v prodajo. S tem korakom si je znamka Camper zadala misijo, da njihovi čevlji ne pristanejo na odlagališču, ampak jim dajo novo priložnost, da spet hodijo.

Čevljev namreč na odlagališčih odpadkov ni enostavno trajno odstraniti. Ko jih zavržemo v smeti, običajno končajo zakopani na odlagališču. Pri Camperju verjamejo, da je najboljše, kar lahko naredimo za naš skupni planet, življenje potrošništva skozi tisto, kar že imamo. Nenazadnje, dolgotrajni izdelki imajo potencial za nepozabne zgodbe. Camper je skozi to prizmo dodatno poskrbel za interakcijo in engagement: potrošnike nagovarja, naj jim pošljejo svoje kratke zgodbe oz. zapise poti, pohodov, dogodivščin, na katerih so bili in so jih prehodili v čevljih Camper.

Vir: camper.com.

 

Burberry izpada iz britanskega borznega indeksa

Luksuzna znamka Burberry izpada iz glavnega britanskega borznega indeksa, potem ko je utrpela strm padec vrednosti po padcu prodaje in dobička. 168 let stara blagovna znamka bo zapustila lestvico FTSE 100, ki združuje 100 najvrednejših podjetij, ki kotirajo na londonski borzi, kar je bila septembra velika novica. Modna hiša je zdaj ocenjena na 2,23 milijarde funtov (2,93 milijarde dolarjev), kar je 56 % manj, kot je bila vredna konec lanskega leta. Podjetje, ki je najbolj znano po svojih trenčkotih in torbicah, je v obdobju od aprila do junija zabeležilo več kot 20 odstotni padec prodaje.

Dejstvo je, da se potrošnja luksuznega blaga po vsem svetu upočasnjuje, a nekatere luksuzne znamke že uravnotežujejo svojo ponudbo in uvajajo ustrezne novosti. Na koncu bo vnovič vse in najprej odvisno od dobre zgodbe in kakovosti znamke.

Vir: superbrandsnews.com.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.