H&M bo jeseni 2025 sodeloval z Glennom Martensom
H&M z veseljem napoveduje eno od svojih naslednjih oblikovalskih sodelovanj – prelomno partnerstvo z Glennom Martensom. Belgijski oblikovalec, znan po preizkušanju meja med uličnim slogom in visoko modo, bo svojo kreativno vizijo prinesel v H&M za kolekcijo jesen 2025.
H&M tako zvesto nadaljuje svoja sodelovanja s priznamimi oblikovalci. Svojo prvo oblikovalsko kolekcijo je predstavil leta 2004 s Karlom Lagerfeldom, takratnim kreativnim direktorjem Chanela. Ta pobuda je revolucionirala modno industrijo, saj je modne kreacije nekaterih največjih svetovnih oblikovalcev in znamk približala širši javnosti. V zadnjih 20 letih je H&M sodeloval z nekaterimi največjimi imeni v industriji, pri čemer je bilo vsako sodelovanje edinstveno in prilagojeno vrednotam ter načelom gostujočih oblikovalcev.
Pretekla oblikovalska sodelovanja: Karl Lagerfeld (2004), Stella McCartney (2005), Viktor & Rolf (2006), Roberto Cavalli (2007), Comme des Garçons by Rei Kawakubo (2008), Matthew Williamson (pomlad 2009), Jimmy Choo (jesen 2009), Sonia Rykiel (pomlad 2010), Lanvin (jesen 2010), Versace (2011), Marni (pomlad 2012), Maison Martin Margiela (jesen 2012), Isabel Marant (2013), Alexander Wang (2014), Balmain (2015), KENZO (2016), Erdem (2017), Moschino (2018), Giambattista Valli (2019), Simone Rocha (2021), Mugler (pomlad 2023) in Rabanne (jesen 2023).

Heineken zagnano zmanjšuje in predeluje odpadke
Heineken s svojim projektom Green Island predeluje odpadne steklenice piva v inovativne gradbene materiale, zmanjšuje odlaganje odpadkov in stroške ter postavlja trajnostni model za steklarsko industrijo. Ta pobuda ne poudarja le potenciala za recikliranje stekla, ampak služi tudi kot merilo za trajnostne prakse v proizvodnji po vsem svetu.
Proizvodnja stekla običajno povzroči ustvarjanje različnih oblik odpadkov, kot so razbitine, fini delci iz taljenih surovin in izdelki, ki ne ustrezajo specifikacijam (ne prestanejo preverjanja kakovosti). Z recikliranjem stekla se ti odpadki zmanjšajo, kar prinaša dvojne koristi: okoljske in finančne.
Organizacija British Glass je odkrila, da lahko recikliranje samo ene tone stekla prihrani 246 kg emisij CO2. V teh podatkih je Heineken odreagiral – s strateškim pristopom k recikliranju, ki ga je vpeljal v svojih tovarnah po vsem svetu. Dodatne prednosti uporabe recikliranega stekla ne pomenijo le finančnega prihranka, ampak tudi zmanjšanje stroškov pri pridobivanju surovin. Trpežnost je še ena prednost teh postopkov; uporaba odpadnega materiala namreč pomeni, da se materiali talijo pri nižji temperaturi, kar podaljšuje življenjsko dobo peči in znižuje stroške njihovega vzdrževanja.
V svojih prizadevanjih za trajnost si Heineken prizadeva doseči ničelni neto ogljični odtis do leta 2030 v proizvodnih operacijah in do leta 2040 v celotni dobavni verigi.

Old Spice s praznično kolekcijo
Old Spice je lansiral omejeno izdajo praznične kolekcije Holidudes, ki vsebuje dva vonja: Snickerdudel, vonj sladkega sladkornega piškota, in Lumbersnack, svež vonj bora. Zbirka vključuje dezodorante in izdelke za umivanje telesa, ki nudijo 24/7 zaščito pred znojem in neprijetnim vonjem. Po podatkih Old Spice 75 % moških bolj skrbi za svojo urejenost za posebne priložnosti.

Campbell Soup z nekoliko spremenjenim imenom
Vodstvo 155 let starega podjetja Campbell Soup namerava spremeniti ime ikoničnega podjetja v The Campbell’s Company. Izvršni direktor Mark Clouse je ob tem dejal, da bo cilj te poteze bolje odražal Campbellovo rastočo linijo izdelkov, ki trenutno vključuje tudi omake, prigrizke in pijače.
Medtem ko juha v pločevinkah ostaja ključni del Campbellovega poslovanja, se podjetje obenem skuša prilagajati spreminjajočemu se trgu s prevzemom nekaterih drugih podjetij v prehrambeni industriji omak.
Zavedajo se, da so danes kot podjetje „veliko več kot juha“. V svojem portfelju so med drugim znani po izdelkih, kot so krekerji Goldfish, čips Cape Cod, pijače V8, omake Prego. Prav za krekerje Goldfish ocenjujejo, da bodo postali ključno gonilo rasti in da bodo do leta 2027 njihova največja blagovna znamka. Obenem dodajajo, da prodaja njihovih juh ne bo nikoli usahnila, saj to ustreza predvsem starajoči populaciji v ZDA, pri kateri je verjetnost, da bodo juho užili, večja.
Campbell je sicer prvo podjetje, ki je pred več kot stoletjem prodajalo juhe v pločevinkah. Izdelek je služil kot navdih za enega najbolj ikoničnih pop art del ameriškega umetnika, Andyja Warhola.
