FANFARA 2024 – 17. ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA KONFERENCA

Aktualno, Prispevki

📅 04.11.2024

S 5. novembrom se v Cankarjev dom ponovno vrača že tradicionalna Fanfara! Letos bo potekala že sedemnajstič zapored, tokrat s pomenljivim sloganom “Kje je meja”, in nas spodbudila k razmisleku o pripravljenosti na nepredvidljivo.

Dogodek, ki ga zagnano organizira ekipa Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije, je lani pritegnil več kot 350 udeležencev. Čeprav je Fanfara študentska konferenca, je odprta za vse, ki jih zanima marketing. Organizatorji, ki dogodek pripravljajo z ljubeznijo do svoje stroke, poudarjajo, da je najpomembnejša želja po raziskovanju marketinga.

KJE JE MEJA?

Tema letošnje Fanfare, “Kje je meja”, nas bo popeljala v svet, kjer sta intenziven ritem sprememb in nenehna povezanost postala del našega vsakdana. Vsake toliko časa se moramo vprašati, ali smo meje – tako osebne kot profesionalne – pravilno postavili. Ali jih morda precenjujemo ali podcenjujemo? In kako jih prilagoditi, da ne podležemo pritiskom?

Cilj je spodbuditi kritično razmišljanje o etiki, moralnih dilemah in trajnostnem razvoju. Prek navdihujočih zgodb bomo skupaj iskali smernice, kako ostati korak pred izzivi, medtem ko se bomo potapljali v ustvarjalni labirint marketinga in odkrivali nove poti.

Fanfarin oder bodo zavzeli izjemni domači govorci, kot so Matej Avanzo, Mihela Hladin Wolfe, Marko Podgornik Verdev in Špela Žorž. Priložnost pa boste imeli prisluhniti tudi Garethu Daviesu, mednarodnemu strokovnjaku, ki bo konferenci dodal globalno perspektivo.

Vir: Fanfara.

EDINSTVENE PRILOŽNOSTI ZA KARIERNO RAST IN MREŽENJE

Konferenca poleg priložnosti za mreženje ponuja tudi “karierni speed dating”, kjer boste imeli obiskovalci priložnost spoznati svojega bodočega delodajalca. Gre za izjemno priložnost za iskalce zaposlitve, ki želijo svoje karierne sanje spremeniti v resničnost in delodajalce, ki bi želeli v svoje vrste sprejeti ambiciozne in motivirane posameznike.

Ostali prispevki

MESSVJU: Petra Parovel

MESSVJU: Petra Parovel

Petra Parovel je gonilna sila blagovne znamke SWY (»starts with you«). Je mama, žena, direktorica, diplomirana kineziologinja in certificirana prehranska svetovalka, z močno željo po uspehu in pogumnim srcem. Njena strast do športa in fitnesa jo je pripeljala do tega, da je postala osebna trenerka in sčasoma podjetnica. Ustanovila je znamko SWY, kjer se moda sreča z zdravim življenjskim slogom in kjer postanete del podporne skupnosti, ki ceni vaše dobro- bitje.

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

Agencija o28, komunikacijska skupina, te dni praznuje peto obletnico delovanja. Gre za pet let aktivnega in celovitega reševanja velikih in majhnih komunikacijskih izzivov, pravita lastnici Alenka Vidic Praprotnik, ki je novembra 2019 postavila temelje agencije, ter Tina Cipot, ki se je agenciji priključila pred skoraj letom dni.

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

Letošnji festival za slovenske digitalne presežke, Websi, je vnovič gostil septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, sam program pa je postregel z novimi zgodbami o aktualnih digitalnih trendih in digitalnih uporabniških izkušnjah, s poudarkom na primerih in analizah aktualnih orodij in rešitev umetne intelligence…

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

Dobro znamčenje je tek na dolge proge. Ne glede na vzpone in padce (v klasičnem ekonomskem smislu), pa močne znamke ostanejo. Po čem lahko to vidimo, vemo, izmerimo? Preprosto. V nasmešku zadovoljnega uporabnika. Končni uporabnik je vselej zrcalo znamkinega vtisa in odlično izhodišče, kako naprej.

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

Moč znamke ustvarja vez med tem, kdo smo, in tem, kdo bi radi postali. V tej vezi se skriva skrivnostni magnet, ki pritegne ljudi, da ostanejo, kupujejo, zaupajo – in predvsem verjamejo.

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

Tudi letos je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal Superbrands Slovenija 2024 gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 26 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.