S 5. novembrom se v Cankarjev dom ponovno vrača že tradicionalna Fanfara! Letos bo potekala že sedemnajstič zapored, tokrat s pomenljivim sloganom “Kje je meja”, in nas spodbudila k razmisleku o pripravljenosti na nepredvidljivo.
Dogodek, ki ga zagnano organizira ekipa Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije, je lani pritegnil več kot 350 udeležencev. Čeprav je Fanfara študentska konferenca, je odprta za vse, ki jih zanima marketing. Organizatorji, ki dogodek pripravljajo z ljubeznijo do svoje stroke, poudarjajo, da je najpomembnejša želja po raziskovanju marketinga.
KJE JE MEJA?
Tema letošnje Fanfare, “Kje je meja”, nas bo popeljala v svet, kjer sta intenziven ritem sprememb in nenehna povezanost postala del našega vsakdana. Vsake toliko časa se moramo vprašati, ali smo meje – tako osebne kot profesionalne – pravilno postavili. Ali jih morda precenjujemo ali podcenjujemo? In kako jih prilagoditi, da ne podležemo pritiskom?
Cilj je spodbuditi kritično razmišljanje o etiki, moralnih dilemah in trajnostnem razvoju. Prek navdihujočih zgodb bomo skupaj iskali smernice, kako ostati korak pred izzivi, medtem ko se bomo potapljali v ustvarjalni labirint marketinga in odkrivali nove poti.
Fanfarin oder bodo zavzeli izjemni domači govorci, kot so Matej Avanzo, Mihela Hladin Wolfe, Marko Podgornik Verdev in Špela Žorž. Priložnost pa boste imeli prisluhniti tudi Garethu Daviesu, mednarodnemu strokovnjaku, ki bo konferenci dodal globalno perspektivo.
EDINSTVENE PRILOŽNOSTI ZA KARIERNO RAST IN MREŽENJE
Konferenca poleg priložnosti za mreženje ponuja tudi “karierni speed dating”, kjer boste imeli obiskovalci priložnost spoznati svojega bodočega delodajalca. Gre za izjemno priložnost za iskalce zaposlitve, ki želijo svoje karierne sanje spremeniti v resničnost in delodajalce, ki bi želeli v svoje vrste sprejeti ambiciozne in motivirane posameznike.
0 komentarjev