EU kartica ugodnosti za invalide

Aktualno, Prispevki

📅 27.04.2022

Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, slovensko javnost razsvetljuje o pomembnem družbeno odgovornem projektu: EU kartice ugodnosti za invalide, ki lahko invalidom znatno izboljšajo njihovo življenje. Leta 2017 je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije v okviru pilotnega projekta prvič uvedel Evropsko kartico ugodnosti za invalide, lani pa je dobil projekt nov zagon. Osnovni namen EU kartice ugodnosti za invalide je omogočiti enotnejšo obravnavo in posebne finančne ugodnosti za invalide pri različnih ponudnikih, predvsem na področju prometa, turizma, kulture, športa in prostega časa. Nosilec projekta Izboljšanje dostopnosti blaga in storitev za invalide z Evropsko kartico ugodnosti je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije, kot projektni partner pa sodeluje tudi Urbanistični inštitut Republike Slovenije. Projekt prispeva k večji socialni vključenosti oseb z različnimi oblikami invalidnosti. Doslej se je projektu pridružilo več kot 200 ponudnikov po celi Sloveniji, kartico pa je pridobilo več kot 15.000 invalidov.

Ostali prispevki

LOKALNI NAVDIH: Rastlinski sladoled Chika

LOKALNI NAVDIH: Rastlinski sladoled Chika

Znamka, ki dokazuje, da se lahko izzive v okolju in prehranjevanju uspešno obrne. Idejo je razvil (takrat še) študent kineziologije Taj Clar. Zakaj? Preprosto se mu je zdelo, da imamo sladoled radi prav vsi.

TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

Želja je pokazati in biti zgled drugim podjetjem, da lahko s podjetništvom ustvarimo čudovite stvari za na naravo, živali in ljudi. Sajenje dreves, podpora različnih dobrodelnih organizacij in zagotavljanje poštenih služb – pri nas in po svetu – je način in zapoved zglednega sodobnega podjetništva.

BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

Tako, kot si mora znati znamka, vsaka dobra znamka, najprej odgovoriti na temeljno vprašanje, kdo ali kaj je, brez fige v žepu, tako ključno je tudi (ne samo!) poznavanje, spremljanje, temveč tudi (in predvsem) pozorno razumevanje znamkinih potrošnikov.

BESEDA USTANOVITELJA: Kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje?

BESEDA USTANOVITELJA: Kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje?

Ko se potopimo v svet nevroznamčenja, opazimo, da gre za več kot le tehnike in strategije. Gre za pot do potrošnikovega srca in uma, kjer subtilni odzivi in čustvene povezave prevladajo nad racionalnimi argumenti. Kako močno je, ko se naše odločitve oblikujejo pod vplivom tistega, kar se skriva v naši podzavesti? Prepričan sem, da je ključ v tem, da…

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

Danes imamo tako na voljo verjetno že na tisoče orodij, ki podpirajo umetno inteligenco in nam olajšajo delo. Seveda smo bili marketingaši tisti prvi, ki smo ta orodja posvojili in si z njimi pomagali pri ustvarjanju raznih scenarijev za snemanja, besedil za družbena omrežja, oblikovanju prvih idej za kreativne kampanje in celo za oblikovanje prezentacij. Z zagotovostjo pa lahko rečemo, da so se dobro uveljavila tudi v ostalih industrijah. Obenem je Open AI jezik prodrl tudi v marksikatero že obstoječo orodje, da bi še pospešil določene koristne ali dobrodošle procese.

Ravno zaradi hitrega razvoja umetne inteligence se je marsikomu porodilo vprašanje: »Ali bo umetna inteligenca nadomestila moje delovno mesto?«. Seveda…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja