Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, slovensko javnost razsvetljuje o pomembnem družbeno odgovornem projektu: EU kartice ugodnosti za invalide, ki lahko invalidom znatno izboljšajo njihovo življenje. Leta 2017 je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije v okviru pilotnega projekta prvič uvedel Evropsko kartico ugodnosti za invalide, lani pa je dobil projekt nov zagon. Osnovni namen EU kartice ugodnosti za invalide je omogočiti enotnejšo obravnavo in posebne finančne ugodnosti za invalide pri različnih ponudnikih, predvsem na področju prometa, turizma, kulture, športa in prostega časa. Nosilec projekta Izboljšanje dostopnosti blaga in storitev za invalide z Evropsko kartico ugodnosti je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije, kot projektni partner pa sodeluje tudi Urbanistični inštitut Republike Slovenije. Projekt prispeva k večji socialni vključenosti oseb z različnimi oblikami invalidnosti. Doslej se je projektu pridružilo več kot 200 ponudnikov po celi Sloveniji, kartico pa je pridobilo več kot 15.000 invalidov.
KOLUMNA: Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.
Podjetja želijo čim več prodati, posledično seveda temu sledi oglaševanje, odnosi z javnostmi, strateško komuniciranje … Iščemo načine, da izdelke in storitve, ki jih predstavljamo, prikažemo v najboljši možni luči. Iščemo načine, da bi bolje razumeli potrošnika, seveda z namenom, da bo v množici vsega, kar je na voljo na trgovskih policah, izbral prav našega oz. naročnikovega. Iščemo načine, da bi, z namenom večanja dobička, ugotovili, na kakšen način in kje nagovoriti določeno tarčno skupino. Kje je meja dopustnosti in legitimnosti?
0 komentarjev