Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, slovensko javnost razsvetljuje o pomembnem družbeno odgovornem projektu: EU kartice ugodnosti za invalide, ki lahko invalidom znatno izboljšajo njihovo življenje. Leta 2017 je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije v okviru pilotnega projekta prvič uvedel Evropsko kartico ugodnosti za invalide, lani pa je dobil projekt nov zagon. Osnovni namen EU kartice ugodnosti za invalide je omogočiti enotnejšo obravnavo in posebne finančne ugodnosti za invalide pri različnih ponudnikih, predvsem na področju prometa, turizma, kulture, športa in prostega časa. Nosilec projekta Izboljšanje dostopnosti blaga in storitev za invalide z Evropsko kartico ugodnosti je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije, kot projektni partner pa sodeluje tudi Urbanistični inštitut Republike Slovenije. Projekt prispeva k večji socialni vključenosti oseb z različnimi oblikami invalidnosti. Doslej se je projektu pridružilo več kot 200 ponudnikov po celi Sloveniji, kartico pa je pridobilo več kot 15.000 invalidov.
LOKALNE NOVICE: Burek Olimpija ima domišljijo, Lisca – več kot le pogled, Tuš z oglasom, vidnim iz vesolja, Loterija Slovenije za (večno) mlade, OTP banka s trajnostnim kreditom, Paloma za vse letne čase, Pivovarna Union – 160 let tekočega zlata, Generali Investments – Proteus Protect
Burek Olimpija vsakič znova razveseljuje in razsvetljuje z domiselnimi objavami na družbenih omrežjih, ki presegajo klasični okvir promocije z interakcijo.