Elan je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ostaja enačaj za super smučo ne samo doma, ampak tudi po svetu.
📅 01.09.2021

Elan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Elanovi izdelki so v uporabi v več kot 60 državah po vsem svetu. Elan je eden od ključnih igralcev v zelo zahtevnem konkurenčnem okolju globalne zimsko športne industrije. 8 % tržni delež ga umešča na 5. mesto med svetovnimi proizvajalci smuči. Ključni trgi so ZDA in Kanada, sledi evropski trg z nemško govorečimi Nemčijo, Avstrijo in Švico ter Francija. Slovenija je kot domač trg strateško zelo pomemben – ne tako v skupnem prodajnem smislu, pač pa v smislu visokega tržnega deleža in vrednosti blagovne znamke.

Elanovi izdelki so deležni izjemne mednarodne pozornosti; s svojo inovativnostjo, vrhunskim dizajnom, funkcionalnostjo in izvirnostjo navdušujejo in prepričajo. Od pionirskih paraboličnih oblik do najsodobnejše tehnologije Amphibio je Elan skozi celotno zgodovino sooblikoval svetovni pogled na smučanje. Največji prispevek je zagotovo pomenila iznajdba “Carving” smuči, katera je na globalnem nivoju spremenila način smučanja in ga pripeljala še bliže širšim množicam.

Elanovo osnovno vodilo pri delovanju je oblikovati, razvijati in proizvajati vrhunske izdelke za zdrav in aktiven življenjski slog. Elan je v letošnjem letu predstavil svetovno inovacijo Voyager, prve visokozmogljivostne smuči na svetu. Vizija za prihodnost je brezkompromisno nadaljevati po zastavljeni poti in se z vsakim dnem izboljševati na vseh področjih, da bodo lahko še mnogim generacijam zagotavljali nove nepozabne zgodbe, unikatna doživetja in širili njihovo poslanstvo.

Bravo Elan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Elan

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja