PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Elan je Superbrand

Elan

Elan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Elanovi izdelki so v uporabi v več kot 60 državah po vsem svetu. Elan je eden od ključnih igralcev v zelo zahtevnem konkurenčnem okolju globalne zimsko športne industrije. 8 % tržni delež ga umešča na 5. mesto med svetovnimi proizvajalci smuči. Ključni trgi so ZDA in Kanada, sledi evropski trg z nemško govorečimi Nemčijo, Avstrijo in Švico ter Francija. Slovenija je kot domač trg strateško zelo pomemben – ne tako v skupnem prodajnem smislu, pač pa v smislu visokega tržnega deleža in vrednosti blagovne znamke.

Elanovi izdelki so deležni izjemne mednarodne pozornosti; s svojo inovativnostjo, vrhunskim dizajnom, funkcionalnostjo in izvirnostjo navdušujejo in prepričajo. Od pionirskih paraboličnih oblik do najsodobnejše tehnologije Amphibio je Elan skozi celotno zgodovino sooblikoval svetovni pogled na smučanje. Največji prispevek je zagotovo pomenila iznajdba “Carving” smuči, katera je na globalnem nivoju spremenila način smučanja in ga pripeljala še bliže širšim množicam.

Elanovo osnovno vodilo pri delovanju je oblikovati, razvijati in proizvajati vrhunske izdelke za zdrav in aktiven življenjski slog. Elan je v letošnjem letu predstavil svetovno inovacijo Voyager, prve visokozmogljivostne smuči na svetu. Vizija za prihodnost je brezkompromisno nadaljevati po zastavljeni poti in se z vsakim dnem izboljševati na vseh področjih, da bodo lahko še mnogim generacijam zagotavljali nove nepozabne zgodbe, unikatna doživetja in širili njihovo poslanstvo.

Bravo Elan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Elan

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.