📅 05.04.2022

AM agencija in beglobal sta združili moči in odslej delujeta pod enotno znamko in imenom: BOLD.group. Simpatična, energična, zagnana ekipa mladih ustvarjalcev je že zadnji dve leti delovala sinhrono, čeprav sta bili v kali vsaka specialist na svojem področju. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa ustvarjalcev, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah, na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa prav tako markantnih in simpatičnih ustvarjalcev, ki so se specializirali v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga. A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tu in tam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu lahko skupaj bolj smiselno ponudili celovit servis. Tako se je skuhala zgodba: pa dajmo se malo tu in tam drzno združiti. Tako je z malo tu in malo tam drznimi premisleki in spontanostjo nastal čisto pravi in drzni Bold.

Agencija Bold pooseblja njeno vizijo v pravem in prenesenem pomenu besede in imena. Slednje je prav tako znamka, ki diha poslanstvo in bruha ideje. Z oznako »bold« (ang. drzen) se Bold na slovenskem trgu pozicionira kot drzna, pogumna agencija, ki dela močne, odločne korake. Kot slikarju, ki vleče energične poteze čopiča, se v takšnih praksah prepozna tudi sama ekipa; tj. energične, 360 stopinjske poteze, ki obenem konotirajo njihovo »full service« ponudbo, ki išče rešitve v online in offline okoljih.

Biti drzen pomeni tudi biti krepek, kot so lahko krepke in odebeljene črke v pisavah digitalne abecede. Agencija Bold povezuje krepke kreativne ideje, v katerih skuša biti skromna, a predrzna; lumpač, a olikana; ne nastopaška, a hkrati čutna v prostoru; kot prefinjeni James Bond z licenco za humor, brez šovinizma. Govori skozi dejanja, zbuja se ob zvonjenju budilke in je vedno točna. Vzame žogo v zadnji sekundi tekme in prevzema odgovornost, ne glede na končni izid. Z drznimi, odločnimi, pogumnimi pristopi skuša pustiti krepke sledi v unikatnih zgodbah, ki jih na temelju analitičnih, kvalitativnih 360 stopinjskih obratov kreira za svoje naročnike.

Verjamejo v tri ključne vrednote: deljenje, prilagajanje in zaupanje – drzno, brez fig v žepu. Znanje, ki ga akumulirajo skozi vsakodnevne prakse digitalnih nastopov, z veseljem in nesebično prenašajo na mlajše generacije. Odločili so se, da bodo več kot tržna, oglaševalska in marketinška agencija. Bodo obenem tudi izobraževalna agencija. V sodelovanju z Alumni klubom Ekonomske fakultete organizirajo vrhunske Tik Talk epizode (več si preberite na naslednjih številkah revije Super Znamka). Ne bojijo se deliti znanja, ravno nasprotno, deljenje znanja je »must have«, če želijo družbeno odgovorno delovanje v branži ne samo zagovarjati preko naročnikov, ampak ga izkazovati tudi sami. Povezovanje trga in znanosti je ključno za bodoče ustvarjanje kreativnih presežkov na področju znamčenja.

Drzni Bold, želimo vam drzno dihanje v drznih pospeških znamčenja, vse dobro in predvsem: drzno!

bold group

Ostali prispevki

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja