DBP STUDIO Z IZJEMNIMI USPEHI NA MEDNARODNEM FESTIVALU ZAGREB DESIGN WEEK

Aktualno, Prispevki

📅 06.11.2024
Še posebej razveseljuje dejstvo, da postajajo mednarodno prepoznavni projekti, ki so v osnovi naravnani k trajnosti in boljšemu bivanju na našem planetu. Vodilu, ki tesno resonira s poslanstvom DBP studia (Designing a better planet). Na mednarodnem tekmovanju Zagreb Design Week Awards, so med močno konkurenco v obsežni kategoriji digitalne komunikacije, osvojili prestižno srebrno nagrado za spletno stran Ekocivilizacija! Biti izbrani med mednarodno močno konkurenco je resnično lep uspeh za DBP studio.

Loty in 123 zero – znamki, ki sta navdušila mednarodno žirijo!

123 Zero | DBP Studio

Vir: https://www.dbp-studio.si/portfolio/123-zero/.

Vir: https://www.dbp-studio.si/portfolio/loty/https://be-loty.si/o-nas/.

Skupno jima je nekaj zanimivih dejstev:

  1. Zgodba: zavedanje in osveščanje naročnika, da je zgodba tista, ki ustvarja temelj edinstvene blagovne znamke. Kako znamka resonira s ciljno skupino, da jo lahko najprej opazi in potem vzame za svojo. Katere vrednote cenijo, kaj jih skrbi, kaj zanima? Kako ustvariti zaupanje? V samem začetku smo v obeh primerih najprej skupaj zasnovali edinstveno zgodbo znamke, določili njen karakter in začrtali smernice po kateri bo hodila ter komunicirala s svojimi strankami.
  2. Koristnost za okolje, človeka in planet: vprašanje kaj dobrega prinaša znamka izdelek na ta svet? Zakaj bi ga ljudje želeli imeti? Ali ustvarja dodano vrednost za okolje, družbo in planet? Pri obeh smo zlahka izluščili koristi obstoja njihovega izdelka, ki prinašajo pozitivne rezultate za okolje ali človeka: 123 zero – kot trajnostna hotelska kozmetika, ki brez plastike in brez vode ustvarja minimalni ogljični odtis, minimalno težo ter hkrati učinkovito opravlja delo vrhunske kozmetične nege, Loty – kot prehranski dodatki za opolonomočenje žensk z različnimi izzivi, ki si lahko pomagajo za boljše hormonsko ravnovesje v vsakodnevnem življenju.
  3. Svoboda pri kreativnosti: posebno navdihujoč občutek je, ko si lahko v domišljiji predstavljaš kaj lahko iz znamke nastane danes in v prihodnosti. Da jo znaš videti v njeni idealni podobi, ki ustvarja prepričljiv in emocionalni učinek. Razpon in svoboda domišljije tukaj igra močno vlogo, ki da znamki poseben pečat. Pomembno je, da vidimo v projektu čarobnost, ki prinaša dobrobit. Če jo vidimo mi, jo bodo zaznali tudi naši kupci.
  4. Zaupanje naročnika v naše strokovno delo: presežki se zgodijo, ko se zgodijo sinergije med naročnikom in nami. Nedvomno je naročnikovo zaupanje pomemben dejavnik, da se projekt na taki ravni sploh lahko izpelje. Imeli smo srečo, da sta oba projekta imela res krasne naročnike.
  5. Ekipa: ekipa ustvarjalcev, ki razumejo svojo vlogo in pri tem uživajo v svojem delu. Brez dobre ekipe ni dobrih rezultatov. Bravo in velika hvala vsem sodelavcem na projektih!

Avtorji projektov:

LOTY

Kreativni direktor: Darja Brečko Poženel

Art direktor: Fia Rus Kuzmanovski

Ilustracije: Nuša Mihalič

Copy: Luka Klemen

 

123 ZERO

Kreativni direktor: Darja Brečko Poženel

Art direktor in oblikovanje: Fia Rus Kuzmanovski

Copy: Luka Klemen, Jure Ušeničnik Schiefferstein

Ostali prispevki

MESSVJU: Petra Parovel

MESSVJU: Petra Parovel

Petra Parovel je gonilna sila blagovne znamke SWY (»starts with you«). Je mama, žena, direktorica, diplomirana kineziologinja in certificirana prehranska svetovalka, z močno željo po uspehu in pogumnim srcem. Njena strast do športa in fitnesa jo je pripeljala do tega, da je postala osebna trenerka in sčasoma podjetnica. Ustanovila je znamko SWY, kjer se moda sreča z zdravim življenjskim slogom in kjer postanete del podporne skupnosti, ki ceni vaše dobro- bitje.

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

Agencija o28, komunikacijska skupina, te dni praznuje peto obletnico delovanja. Gre za pet let aktivnega in celovitega reševanja velikih in majhnih komunikacijskih izzivov, pravita lastnici Alenka Vidic Praprotnik, ki je novembra 2019 postavila temelje agencije, ter Tina Cipot, ki se je agenciji priključila pred skoraj letom dni.

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

Letošnji festival za slovenske digitalne presežke, Websi, je vnovič gostil septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, sam program pa je postregel z novimi zgodbami o aktualnih digitalnih trendih in digitalnih uporabniških izkušnjah, s poudarkom na primerih in analizah aktualnih orodij in rešitev umetne intelligence…

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

Dobro znamčenje je tek na dolge proge. Ne glede na vzpone in padce (v klasičnem ekonomskem smislu), pa močne znamke ostanejo. Po čem lahko to vidimo, vemo, izmerimo? Preprosto. V nasmešku zadovoljnega uporabnika. Končni uporabnik je vselej zrcalo znamkinega vtisa in odlično izhodišče, kako naprej.

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

Moč znamke ustvarja vez med tem, kdo smo, in tem, kdo bi radi postali. V tej vezi se skriva skrivnostni magnet, ki pritegne ljudi, da ostanejo, kupujejo, zaupajo – in predvsem verjamejo.

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

Tudi letos je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal Superbrands Slovenija 2024 gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 26 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.