Loty in 123 zero – znamki, ki sta navdušila mednarodno žirijo!
Skupno jima je nekaj zanimivih dejstev:
- Zgodba: zavedanje in osveščanje naročnika, da je zgodba tista, ki ustvarja temelj edinstvene blagovne znamke. Kako znamka resonira s ciljno skupino, da jo lahko najprej opazi in potem vzame za svojo. Katere vrednote cenijo, kaj jih skrbi, kaj zanima? Kako ustvariti zaupanje? V samem začetku smo v obeh primerih najprej skupaj zasnovali edinstveno zgodbo znamke, določili njen karakter in začrtali smernice po kateri bo hodila ter komunicirala s svojimi strankami.
- Koristnost za okolje, človeka in planet: vprašanje kaj dobrega prinaša znamka izdelek na ta svet? Zakaj bi ga ljudje želeli imeti? Ali ustvarja dodano vrednost za okolje, družbo in planet? Pri obeh smo zlahka izluščili koristi obstoja njihovega izdelka, ki prinašajo pozitivne rezultate za okolje ali človeka: 123 zero – kot trajnostna hotelska kozmetika, ki brez plastike in brez vode ustvarja minimalni ogljični odtis, minimalno težo ter hkrati učinkovito opravlja delo vrhunske kozmetične nege, Loty – kot prehranski dodatki za opolonomočenje žensk z različnimi izzivi, ki si lahko pomagajo za boljše hormonsko ravnovesje v vsakodnevnem življenju.
- Svoboda pri kreativnosti: posebno navdihujoč občutek je, ko si lahko v domišljiji predstavljaš kaj lahko iz znamke nastane danes in v prihodnosti. Da jo znaš videti v njeni idealni podobi, ki ustvarja prepričljiv in emocionalni učinek. Razpon in svoboda domišljije tukaj igra močno vlogo, ki da znamki poseben pečat. Pomembno je, da vidimo v projektu čarobnost, ki prinaša dobrobit. Če jo vidimo mi, jo bodo zaznali tudi naši kupci.
- Zaupanje naročnika v naše strokovno delo: presežki se zgodijo, ko se zgodijo sinergije med naročnikom in nami. Nedvomno je naročnikovo zaupanje pomemben dejavnik, da se projekt na taki ravni sploh lahko izpelje. Imeli smo srečo, da sta oba projekta imela res krasne naročnike.
- Ekipa: ekipa ustvarjalcev, ki razumejo svojo vlogo in pri tem uživajo v svojem delu. Brez dobre ekipe ni dobrih rezultatov. Bravo in velika hvala vsem sodelavcem na projektih!
Avtorji projektov:
LOTY
Kreativni direktor: Darja Brečko Poženel
Art direktor: Fia Rus Kuzmanovski
Ilustracije: Nuša Mihalič
Copy: Luka Klemen
123 ZERO
Kreativni direktor: Darja Brečko Poženel
Art direktor in oblikovanje: Fia Rus Kuzmanovski
Copy: Luka Klemen, Jure Ušeničnik Schiefferstein
0 komentarjev