Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik licence Superbrands Slovenija, o krožnosti znamk

krožnost znamk, uvodnik Boško Praštalo

Ati, a je ta hrana zdrava? Vprašanje, ki ga na dnevni bazi dobim s strani več kot očitno ozaveščene 6-letne Zale in 9-letnega Vida. Pred več kot 30 leti, ko sem bil teh let, se ne spomnim, da smo se o tem pogovarjali. Izredno malo se je o tem govorilo v medijih, kaj šele, da bi same blagovne znamke to sporočale skozi svoje zgodbe, svoje končne izdelke. Zakaj so taka vprašanja vedno bolj pomembna za blagovne znamke? Danes se skupaj z ženo Mirjano odločava, kaj bo v hladilniku, kako bomo doma živeli. V kratkem času bosta Zala in Vid imela svoj hladilnik, svojo družino, svoja pravila. Velika verjetnost je, da bosta čez čas še bolj ozaveščena in da bosta kar zahtevna, s katerimi blagovnimi znamkami se bosta poistovetila. Verjamem, da bo čez 10 let standard, da so blagovne znamke ekološke, trajnostno naravnane, da skrbijo za učinkovito rabo virov ali pa za zmanjševanje odpadkov. Prišli bomo do točke, da nekaj, kar je danes zanimivo, trendovsko postane standard. Dejstvo je, da so generacije, ki prihajajo za nami, drugačne, bolj ozaveščene, da se danes veliko več govori o pomenu čuvanja narave, zdravega načina življenja in da tega nihče ne more ustaviti. Vprašanje je samo, ali se bodo blagovne znamke prilagodile ali ne. Bodo na trgu prisotne še nadaljnjih 30 let ali ne?

V poslu se že nakazuje trend, da ni več najbolj pomembno, koliko bomo zaslužili, ampak se obenem postavlja vprašanje, kakšen vpliv bomo imeli na širšo okolico. Počasi se končujejo časi, ko je bilo vse dovoljeno, ko so se podjetja obnašala, kot da so v vojni, ker je edini cilj dobiček. Sodobne močne blagovne skrbijo:

  • Za svoje sodelavce, da imajo urejeno delovno okolje in kakovostno življenje izven podjetja.
  • Za naravo, ker se zavedajo, da brez narave ni nas in ker je vedno manjša toleranca potrošnika do uničevanja matere narave.
  • Za postavitev novih vrednot, ki imajo izjemen vpliv na celotno družbo.

Čar celotne zgodbe je v tem, da vse to sodoben potrošnik vidi in je pripravljen plačati višjo ceno. Prihajajo časi, ko se bodo blagovne znamke morale vprašati, kako želijo graditi odnos s svojimi potrošniki, sodelavci in poslovnimi parterji. Dvomim, da bo možno preživeti brez transparentnosti, brez, da postanemo krožni v smislu etičnosti, trajnosti, skrbi za ekologijo in obnovljivost virov.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Stroka

Zvok, ki gradi ali ruši zaupanje

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Messvju

JULIJA BRAJNIK VOLČIČ

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Tema

Zvočno v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).