PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik: Ključ je v kombinaciji obojega: tehnologije in človeškosti.

Kolumnist:

_MM85793 (2)

Kot nekdo, ki se že dolga leta ukvarja z mreženjem, pogosto razmišljam o tem, kako zelo digitalni svet spreminja naša življenja – tako poslovno kot zasebno. Na prvi pogled se zdi, da nam tehnologija omogoča skoraj vse, kar si lahko zamislimo. Ampak iskreno, kje je meja? Kdaj digitalna orodja res delajo v našo korist in kdaj postanejo bremena, ki nam škodijo?

Kdaj digitalna orodja res ne delajo v našo korist? Kdaj postanejo bremena, nam škodijo?

Sam večkrat razmišljam o tem, kako težko je danes ločiti, kaj je plod človeške kreativnosti in kaj zgolj rezultat algoritmov ali umetne inteligence. Res je, živimo v času, ko se lahko marsikaj naučimo, marsikaj avtomatiziramo in optimiziramo. Vse to je super, ampak brez prave domišljije, brez tiste iskrice človeške ustvarjalnosti, ostane vse skupaj zgolj prazna tehnika.

Brez iskrice ustvarjalnosti ostaja zgolj prazna tehnika.

Če to preslikam v svet mreženja, se vedno znova vračam k preprosti ugotovitvi: lahko najdeš strokovnjaka, ki ti bo uredil tvoj digitalni profil, poskrbel za tvoje nastope na družbenih omrežjih in te “zapakiral” na način, da boš na prvi pogled videti popoln. Ampak, če ti kot oseba nisi pristen, če nimaš jasne vizije in notranje zgodbe, ki bi jo delil, ti to na dolgi rok ne bo pomagalo. Digitalna podoba je samo zrcalo tistega, kar smo v resničnem življenju.

Digitalna podoba je zrcalo tistega, kar smo v resničnem življenju.

Enako velja za znamčenje. Lahko imaš dostop do najboljših orodij, uporabljaš najbolj moderne strategije in se držiš vseh pravil, ki jih narekujejo algoritmi. Ampak brez pravih ljudi, brez kreativne ekipe, ki zna te stvari osmisliti in jih predstaviti na način, da se dotaknejo čustev, ne boš uspel. Resnična moč znamčenja je v zgodbi, ki jo znaš povedati – in v tem, kako to zgodbo povežeš z ljudmi.

Resnična moč znamčenja je v zgodbi, ki jo znaš povedati, in kako to zgodbo povežeš z ljudmi.

Zame je bistvo vsega v ravnotežju. Digitalni svet nam lahko pomaga, odpira vrata in ponuja neskončno priložnosti. Ampak prava moč pride šele takrat, ko tehnologijo združimo z našo človeško ustvarjalnostjo, z domišljijo in z občutkom za odnose.

V mreženju velja isto pravilo: če gradiš odnose samo na “online” nivoju, brez globine, brez človeškosti, ti to na dolgi rok ne bo prineslo ničesar. Enako velja za znamke – digitalna orodja so samo pripomoček. Brez prave zgodbe in avtentičnosti, brez domišljije in kreativnosti, ki stoji za njimi, ne boš dosegel ničesar trajnega.

Verjamem, da je ključ v kombinaciji obojega: tehnologije in človeškosti. In ko to dosežemo, ko tehnologijo uporabimo kot podaljšek naše ustvarjalnosti in ne kot nadomestek, šele takrat nastanejo tisti resnično močni odnosi in zgodbe, ki ostanejo.

Ključ je v kombinaciji obojega: tehnologije in človeškosti.

To je zame bistvo. In to je tisto, kar loči povprečne od izjemnih – tako pri ljudeh kot pri znamkah.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.