Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

BESEDA UREDNICE: Turizem z ljubeznijo.

Kolumnist:

KOLUMNA: INES MARKOVČIČ. »Več ranljivosti in prostovoljnega tveganja.«

Za tiste, ki delajo s strastjo, se bo vedno našel prostor na planetu oglaševanja, promocije, znamčenja. Panoga turizma tu ni izjema. Turizem je proces dvorjenja in zapeljevanja. Če naj preživi na srednji ali dolgi rok. Ker samo premišljeno in avtentično zapeljevanje te lahko nekam za-pelje, od-pelje, pri-pelje. Osnovna podmena uresničevanja te misije pa je vizija, ki temelji na neomajnem prepričanju v lastno turistično zgodbo ter v tisto „nekam“, „nekje“, ki je tako zelo posebno, drugačno, čarobno, pravljično.

Strategije zapeljevanja so stare toliko, kot je človek. To so strategije preživetja, ki pravzaprav niso vezane zgolj na človeka, ampak ves ekosistem, ki funkcionira. Pritegniti pozornost, spodbuditi zanimanje drugega, da se zaljubi v nekoga ali nekaj, predvsem spontano, neobremenjeno, nevsiljivo, prostovoljno. To je ključna komponenta (ali veščina) komuniciranja preko kanalov in kontaktnih con, offline ali online, v svetu turizma. Načrtovati in organizirati počitek, predvsem pa razmišljati in sanjati o užitkih, je trk na emocije. Potem pa je treba upoštevati še vse okoliščine poslovnih modelov: v okolju, v katerem se iskalniki, digitalne platforme in aplikacije, interaktivni zemljevidi, nizkocenovne formule in „review“-ji množijo kot gobe v dežju, so se turistična podjetja prisiljena malce ustaviti in razmisliti, kako kreativno vstopajo v glave popotnikov.

Turizem z ljubeznijo.

Revolucionalizacija digitalnih kampanj omogoča ustvarjanje in deljenje turističnih vsebin. A zvestobo, navdušenje in potencialno srečo lahko še vedno uspešno gradimo zgolj na podlagi čustvenega povezovanja. V že kar kaotični paradigmi mnogoterih ponudb, konkurence, spreminjanju turističnih navad, se turistična panoga sprašuje, kako vendarle izstopati od ostalih (naša destinacija, naša namestitev, naš program, naše aktivnosti …). Z ljubeznijo. Nekaj neobhodno velja: obstoječe in bodoče stranke je treba zapeljevati tako, da se infiltriramo v njihove dnevne zgodbe, občutke ter da sama turistična ponudba postane ključni igralec ali rešitev v zgodbi.

Turizem je odkrivanje, doživljanje in doživetje, čustveno in telesno sproščanje. Naloga turističnih ponudnikov je tu izredno zahtevna in se prične že mnogo prej, pred samo fazo popotnikovega razmišljanja o bodočem obisku destinacije. Tu ne gre za ovire, ampak predvsem naslanjanje na tiste vire, ki predstavljajo avtentične načine, kako se umestiti v misli in srca turistov. Zaradi želje po biti izbran. V najbolj nedolžnem, esencialnem smislu. Ki izhaja od znotraj. Iz samega srca in dušnega ustroja turistične znamke. Brez fige v žepu. Šele nato se lahko kujejo dobički. Naj živijo turistični ponudniki, ki negujejo avtentični dušni ustroj.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.