BESEDA UREDNICE: Turizem z ljubeznijo.

Aktualno, Prispevki

📅 08.07.2024

Za tiste, ki delajo s strastjo, se bo vedno našel prostor na planetu oglaševanja, promocije, znamčenja. Panoga turizma tu ni izjema. Turizem je proces dvorjenja in zapeljevanja. Če naj preživi na srednji ali dolgi rok. Ker samo premišljeno in avtentično zapeljevanje te lahko nekam za-pelje, od-pelje, pri-pelje. Osnovna podmena uresničevanja te misije pa je vizija, ki temelji na neomajnem prepričanju v lastno turistično zgodbo ter v tisto „nekam“, „nekje“, ki je tako zelo posebno, drugačno, čarobno, pravljično.

Strategije zapeljevanja so stare toliko, kot je človek. To so strategije preživetja, ki pravzaprav niso vezane zgolj na človeka, ampak ves ekosistem, ki funkcionira. Pritegniti pozornost, spodbuditi zanimanje drugega, da se zaljubi v nekoga ali nekaj, predvsem spontano, neobremenjeno, nevsiljivo, prostovoljno. To je ključna komponenta (ali veščina) komuniciranja preko kanalov in kontaktnih con, offline ali online, v svetu turizma. Načrtovati in organizirati počitek, predvsem pa razmišljati in sanjati o užitkih, je trk na emocije. Potem pa je treba upoštevati še vse okoliščine poslovnih modelov: v okolju, v katerem se iskalniki, digitalne platforme in aplikacije, interaktivni zemljevidi, nizkocenovne formule in „review“-ji množijo kot gobe v dežju, so se turistična podjetja prisiljena malce ustaviti in razmisliti, kako kreativno vstopajo v glave popotnikov.

Turizem z ljubeznijo.

Revolucionalizacija digitalnih kampanj omogoča ustvarjanje in deljenje turističnih vsebin. A zvestobo, navdušenje in potencialno srečo lahko še vedno uspešno gradimo zgolj na podlagi čustvenega povezovanja. V že kar kaotični paradigmi mnogoterih ponudb, konkurence, spreminjanju turističnih navad, se turistična panoga sprašuje, kako vendarle izstopati od ostalih (naša destinacija, naša namestitev, naš program, naše aktivnosti …). Z ljubeznijo. Nekaj neobhodno velja: obstoječe in bodoče stranke je treba zapeljevati tako, da se infiltriramo v njihove dnevne zgodbe, občutke ter da sama turistična ponudba postane ključni igralec ali rešitev v zgodbi.

Turizem je odkrivanje, doživljanje in doživetje, čustveno in telesno sproščanje. Naloga turističnih ponudnikov je tu izredno zahtevna in se prične že mnogo prej, pred samo fazo popotnikovega razmišljanja o bodočem obisku destinacije. Tu ne gre za ovire, ampak predvsem naslanjanje na tiste vire, ki predstavljajo avtentične načine, kako se umestiti v misli in srca turistov. Zaradi želje po biti izbran. V najbolj nedolžnem, esencialnem smislu. Ki izhaja od znotraj. Iz samega srca in dušnega ustroja turistične znamke. Brez fige v žepu. Šele nato se lahko kujejo dobički. Naj živijo turistični ponudniki, ki negujejo avtentični dušni ustroj.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.